Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-05-08@11:36:16 GMT

استعداد باورنکردنی پسر هندوستانی در بالارفتن از دیوار!

تاریخ انتشار: ۱۹ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۲۲۹۵۸۵

استعداد باورنکردنی پسر هندوستانی در بالارفتن از دیوار!

‍‍‍‍‍‍

به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، روزانه ویدئو‌های بیشماری با موضوعات مختلف در فضای مجازی منتشر می‌شود. از ویدئو‌های سرگرمی گرفته تا ویدئو‌های آموزشی و ورزشی. اما برخی از این ویدئو‌ها آنقدر جذاب هستند که توجه کاربران زیادی به آن‌ها جلب می‌شود، مانند ویدئویی که استعداد باورنکردنی یک کودک هندوستانی در بالارفتن از دیوار را به تصویر می‌کشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

«یاشارت سینگ» ۷ ساله مانند مرد عنکبوتی از یک دیوار صاف آن هم در شرایطی که پشت به دیوار استاده بالا می‌رود.

بیشتر بخوانید

راه رفتن مسافر روی بال هواپیما!

در ابتدای این ویدئو یاشارت در کنار یک دیوار دیده می‌شود. در حالی که او پشت به دیوار است دست‌های خود را روی دیوار قرار داده و با کمک پا‌ها و دست‌های خود از آن بالا می‌رود. این ویدئو نشان می‌دهد این کودک در همین حالت به حرکت خود ادامه داده و دست خود را به سقف اتاق می‌زند. این پسر بااستعداد حتی با مهارتی خاص یکبار بدون دو دست و یکبار نیز با برداشت پاهای خود از روی دیوار، تعادل خود را در بالای سقف حفظ می‌کند. سپس او به همان شکلی که بالای دیوار رفته به پایین بازمی گردد. این در حالی است که او هنگام بالارفتن از دیوار از هیچ وسیله کمکی‌ای استفاده نمی‌کند.

این ویدئو پس از آنکه در تاریخ ۴ سپتامبر در توئیتر منتشر شد مورد استقبال کاربران قرار گرفت و توجه بسیاری را به خود جلب کرد. فردی که این کلیپ را در توئیتر قرار داد مدعی شد یاشارت با دیدن کارتون مرد عنکبوتی در تلویزیون به این مهارت دست یافته است. انتشار این ویدئو با واکنش کاربران نیز همراه بود. یکی از کاربران در کامنتی نوشت: «شگفت انگیزه! مرد عنکبوتی کوچک» کاربر دیگری نوشت: «این پسر کیست؟ لطفا او را به خاطر این استعدادش به برنامه‌های استعدادیابی معرفی کنید.»

گفتنی است؛ این ویدئو از زمان انتشار تاکنون بیش از ۴۳۰۰ بیننده داشته است.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

انتهای پیام/

 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: استعداد درخشان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۲۲۹۵۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصویر باورنکردنی از یک خیابان در شهر اروپایی سوژه فضای مجازی شد

تصویری از خیابانی در بروکسل پایتخت بلژیک در شبکه‌های اجتماعی فراگیر شده است.  

دیگر خبرها

  • آیین تجلیل از معلمان نمونه استان اصفهان
  • حمایت ویژه از ورزشکاران المپیکی و پارالمپیکی خوزستان
  • حمایت مرکز مالکیت معنوی از دستاوردهای دانش‌آموزان استعداد درخشان
  • تحصیل ۲۵۰ دانشجوی استعداد درخشان در دانشگاه علامه‌طباطبائی
  • (ویدئو) سوال باورنکردنی یک دانشجو از هاشمی رفسنجانی
  • فیلم دیدنی از یک دیوار برفی عظیم در اردیبهشت ماه ۱۴۰۳
  • کاسانو: از نظر استعداد من از توتی بهتر بودم!
  • تجهیز ۲۰ میلیارد تومانی هنرستان‌های چهارمحال و بختیاری
  • (ویدئو) نجات توله سگ گیر کرده بین دو دیوار
  • تصویر باورنکردنی از یک خیابان در شهر اروپایی سوژه فضای مجازی شد