Web Analytics Made Easy - Statcounter

حمید درخشان پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس در گفت و گو باخبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره اظهارات گل محمدی مبنی بر استعفایش بعد از بازی‌های لیگ قهرمانان آسیا اظهار کرد: مدیریت باشگاه پرسپولیس باید مشکلات را حل کرده و با درایت بتواند گل محمدی را حفظ کند تا او با قدرت هدایت تیم خود را در فصل آینده برعهده بگیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او ادامه داد: سرمربی پرسپولیس خواسته‌هایی دارد که مدیرعامل باشگاه باید آن‌ها را برآورده کند و این موضوع معقول نیست که مسئولان از تیم خود قهرمانی می‌خواهند، اما بستر مناسب  را برای موفقیت فراهم نمی‌کنند.  

بازیکنان جذب شده در لیست گل محمدی بودند 

درخشان درباره عملکرد پرسپولیس در فصل نقل و انتقالات گفت: به نظرم تیم پرسپولیس بازیکنان خوبی جذب کرده است. همچنین این بازیکنان در لیست گل محمدی بودند که مدیریت باشگاه برای جذب آن‌ها اقدام کرده است. ان شاالله نفرات جذب شده بتوانند به پرسپولیس کمک کنند.  

او درباره اینکه جدایی ترابی و علیپور به  تیم پرسپولیس ضربه نمی‌زند، بیان کرد: قاعده فوتبال همین است و یک بازیکن ۱۰ سال در یک تیم نمی‌ماند و با دریافت پیشنهاد خوب از تیم قبلی خود جدا می‌شود. البته مدیریت باشگاه پرسپولیس قبل از جدایی بازیکنان شاخص باید تمهیداتی در نظر بگیرد  و نفرات جایگزین  خوبی جذب کند تا تیمش دچار مشکل نشود.  

بازیکن خارجی با کیفیت وارد فوتبال کشورمان نمی شود 

پیشکسوت پرسپولیس درباره قانون ممنوعیت جذب خارجی‌ها اظهار کرد: به نظرم این قانون یکسری اشکالات دارد، اما بهتر است  تیم‌های فوتبال کشورمان بر روی بازیکنان جوان سرمایه گذاری کرده و از  آن‌ها در بازی‌ها استفاده کنند. بازیکن خارجی با کیفیت  جذب نمی‌شود، به همین علت بهتر است خارجی‌ها در فوتبال کشورمان حضور پیدا نکنند.

مسئولان اجازه ورود استراماچونی به فوتبال کشورمان را ندهند 

درخشان درباره اینکه قرار است قانون منع ورود خارجی‌ها به خاطر حضور استراماچونی در ایران تعلیق شود، گفت: به نظرم این قانون باید برای همه تیم‌ها به صورت یکسان اجرا شود و مسئولان فوتبال نباید استثنا قائل شوند و اجازه ورود استراماچونی به فوتبال کشورمان را  بدهند.  

با درجه بندی مبلغ قراردادها دست دلالان کوتاه می شود 

او درباره عقد قرارداد‌های میلیاردی در بازار نقل و انتقالات بیان کرد: معتقدم  اشکال در قرارداد بستن با بازیکنان است و ارزیابی فنی خوبی برای جذب بازیکنان صورت نمی‌گیرد. همچنین مبلغ قرارداد بازیکنان باید براساس درجه بندی سطح فنی شان تعیین شود تا شاهد پرداخت رقم‌های نجومی به بازیکنان بی کیفیت نباشیم. زمانی که مبلغ قرارداد‌ها درجه بندی شود در آن صورت دست دلالان در نقل و انتقالات کوتاه می‌شود.  

درخشان درباره نخستین تجربه مربیگری نویدکیا و رحمتی در لیگ برتر فوتبال گفت: ما برای انجام هر کاری باید منطق و استدلالی داشته باشیم و  یک شبه نویدکیا و رحمتی نباید وارد چرخه مربیگری می‌شدند، چرا که مهره سوزی صورت می‌گیرد. البته آرزویم این است که این ۲ نفر در عرصه مربیگری موفق شوند، اما آن‌ها باید مراحلی را طی می‌کردند و بعد هدایت تیم‌های لیگ برتری را برعهده می‌گرفتند.  

او در پایان درباره وضعیت نمایندگان کشورمان در لیگ قهرمانان آسیا خاطر نشان کرد: به نظرم نمایندگان کشورمان در آسیا کار سختی پیش رو دارند، اما امیدوارم آن‌ها به موفقیت برسند.  

بیشتر بخوانید

حرف آخر یحیی به مدیران پرسپولیس/ همین فردا هم حاضرم بروم!

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: تیم فوتبال پرسپولیس حمید درخشان یحیی گل محمدی فوتبال کشورمان گل محمدی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۲۲۹۷۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

روزهای درخشان کامیابی نیا با بازوبند در اصفهان

کامیابی نیا که در پنجره تابستانی و ابتدای فصل بعد از سال‌ها حضور در پرسپولیس مجبور به ترک اردوگاه سرخپوشان شد، در نهایت راهی ذوب آهن شد تا چالش جدیدی را در این تیم دنبال کند.

هافبک دفاعی باتجربه ذوبی‌ها که در اردوی پیش فصل و دیدارهای تدارکاتی این تیم نمایش موفقی داشت، اما در شروع فصل با بدشانسی مواجه شد و مصدومیت مدتی او را دور از ترکیب تیم گاندوها قرار داد. با این حال اکنون در هفته‌های پایانی لیگ کمال کامیابی نیا بار دیگر به روزهای اوج خود بازگشته و به مهره‌ای تاثیرگذار در جمع شاگردان محمد ربیعی که اعتماد خاصی نیز به این بازیکن دارد، تبدیل شده است.

کامیابی نیا طی دیدارهای اخیر ذوب آهن و در شرایطی که با بازوند کاپیتانی این تیم رهبری تیم را عهده‌دار شده، امیدوار است فصل موفقی را در جمع اصفهانی‌ها به پایان برساند.

تیم او این هفته در جدالی حساس برابر نساجی قائمشهر قرار خواهد گرفت؛ تیمی که آخرین حضورش در پیراهن پرسپولیس و در لیگ برتر برای آنها با خاطره شیرین قهرمانی همراه بود و اکنون باید دید کامیابی نیا در این جدال چه نمایشی به جا خواهد گذاشت.

دیگر خبرها

  • آغاز دوره مربیگری فوتسال سطح یک آسیا در شهرکرد
  • اقدام پسندیده شاگردان حسینی پس از پرسپولیس(عکس)
  • روزهای درخشان کامیابی نیا با بازوبند در اصفهان
  • مسی ها آماده و سرحال برای دربی کرمان (عکس)
  • میثم تیموری: محرم نویدکیا جنتلمن است
  • درخشان: تعویض‌های اوسمار باعث شکست پرسپولیس شد
  • پرسپولیس در دو گروه تمرین کرد ، وضعیت مبهم بیرانوند برای بازی با سپاهان
  • شورا‌ها مظهر انتقال قدرت متمرکز دولتی به مدیریت مردمی
  • چرخه مدیریت پسماند گیلان با احداث زباله سوز تکمیل می شود
  • (عکس) تولد ۴۴ سالگی فریدون زندی با پسرش