Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان ،کاید خورده مدیر روابط عمومی دانشکده علوم پزشکی آبادان گفت:در پی انتشار فیلمی مبنی بر دفع غیربهداشتی فاضلاب بیمارستان آیت اله طالقانی آبادان در فضای مجازی، به اطلاع همشهریان عزیز ساکن منطقه فیه و روستاهای اطراف این بیمارستان و همچنین فعالان فضای مجازی می رساند که خط تخلیه فاضلاب بیمارستان آیت اله طالقانی آبادان پس از ته نشینی در حوضچه های سیستم دفع فاضلاب، تصفیه ی آن نیز بر اساس فرآیندهای استاندارد زیست محیطی انجام می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

( برای صحت عملکرد مطلوب فرآیند مذکور، ماهیانه به طور مرتب از این حوضچه ها نمونه گیری شده و به آزمایشگاه مرجع که مورد اعتماد سازمان حفاظت محیط زیست شهرستان است، ارسال می شود که تمام مستندات آن نیز به صورت مکتوب موجود و قابل ارائه به مراجع ذیصلاح است.

او افزود:همچنین این فاصلاب از طریق خطوط دفع فاصلاب تحت فشار که از سوی اداره آبفای شهرستان در اختیار بیمارستان قرار داده است به خط اصلی فاضلاب شهری هدایت می شود.

مدیر روابط عمومی دانشکده علوم پزشکی آبادان تصریح کرد: بنابراین هیچگونه دفع غیراصولی و غیربهداشتی در مسیر خطوط سیستم انتقال این فاضلاب از بیمارستان تا فاضلاب شهری اتفاق نمی افتد و نکته مهمتر، همانطور که اشاره شد این فاضلاب با عمل تصفیه، بی خطرسازی شده و خطری برای محیط زیست ندارد.

کاید خورده گفت: ضمن ارج نهادن به دغدغه های شهروندان محترم بویژه از همراهی مطالبه گران حوزه سلامت (شهروند خبرنگار)، لازم است تا با صراحت اعلام کنیم که مطالب منتشر شده در خصوص دفع سطحی و غیربهداشتی فاضلاب مذکور بی اساس و غیرکارشناسانه بوده و صحت ندارد و اساساً مربوط به فاضلاب بیمارستان نیست.

انتهای پیام/ د

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: دفع غیر بهداشتی فاضلاب فاضلاب شهری فاضلاب بیمارستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۲۲۹۸۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اطلاعیه قطع آب در هفتکل 

 

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان خوزستان، در اطلاعیه اداره آب و فاضلاب هفتکل آمده است: به اطلاع شهروندان این شهرستان می‌رساند، فردا، شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳، آب در برخی مناطق قطع می‌شود.

براساس این اطلاعیه، آب به علت اجرای عملیات اتصال مخزن ذخیره جدید به شبکه توزیع اصلی آب شهر از ساعت ۱۴ تا ۱۷ قطع خواهد شد.


روابط عمومی اداره آب و فاضلاب هفتکل ضمن قدردانی از صبوری شهروندان، اقدام به ذخیره آب کنند.

دیگر خبرها

  • کشف و ضبط بیش از ۴ تن لبنیات سنتی غیربهداشتی در کرمانشاه
  • امیدواریم جلسات باشگاه فولاد در خوزستان برگزار شود
  • افتتاح تصفیه‌خانه فاضلاب کارخانه فرآوری کشمش در ملایر
  • بهره برداری از ۲۱ تصفیه خانه در واحد‌های تولیدی استان همدان
  • میانگین بهره مندی مازندران از فاضلاب بهداشتی ۲۱ درصد است
  • راه اندازی بخش «آنژیوگرافی» برای نخستین بار در منطقه آزاد اروند
  • ۱۵ اخطاریه دفع غیربهداشتی فاضلاب خانگی در سراوان صادر شد
  • اطلاعیه قطع آب در هفتکل 
  • راه‌اندازی بخش «آنژیوگرافی» در منطقه آزاد اروند
  • بیماران اروندی در منطقه آنژیوگرافی می شوند