Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، این طرح، دارای پنج قطعه به طول ۱۶۷ کیلومتر است که ۹۶ کیلومتر آن در حوزه قزوین و ۷۱ کیلومتر دیگر در حوزه مازندران قرار دارد.
عملیات اجرایی قطعات یک، دو و سه پروژه از حد فاصل کیلومتر صفر تا ۶۲ با پیشرفتی حدود ۸۰ درصدی در برخی قطعات همراه بوده و برای تکمیل به ٣١٥ میلیارد تومان اعتبار نیاز دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


به گفته مدیران قرارگاه خاتم الانبیا که مسوولیت احداث این مسیر را برعهده دارند در صورت تامین اعتبار لازم، این پروژه در ۶ ماهه ابتدایی سال آینده آماده تحویل خواهد بود.
یکی از دلایل طولانی شدن و کندی اجرای طرح، تهیه پیوست زیست محیطی بود تا اجرای طرح کمترین آسیب را به محیط زیست و حیات وحش در استان‌های قزوین و مازندان داشته باشد.
محمد اسلامی وزیر راه و شهرسازی در بازدید از این طرح که خردادماه سال جاری انجام شد با اشاره به این موضوع، گفت: "بخش دوم این پروژه دارای مشکلات زیست محیطی بوده که آن را حل کرده‌ایم و با تجدید نظر در برخی مسائل و تکمیل مطالعات، امیدواریم آن‌ را با سرعت بیشتری تکمیل کرده و هزینه اجرا را کاهش دهیم".
اجرای این طرح، علاوه بر کاهش زمان و ترافیک سفر به شمال، مسیر استان‌های قزوین و مازندران را به هم نزدیک‌تر می‌کند و موجب ۱۰۰ میلیون لیتر کاهش مصرف سوخت می‌شود.

برچسب‌ها وزارت راه و شهرسازی استان قزوین تردد جاده ای

منبع: ایرنا

کلیدواژه: وزارت راه و شهرسازی استان قزوین تردد جاده ای وزارت راه و شهرسازی استان قزوین تردد جاده ای

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۲۳۰۱۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کلنگ احداث طرح زنجیره تولید و پرورش ماهیان سردابی

با حضور محمدمهدی اعلایی استاندار قزوین و تعدادی از مسئولان استانی آیین کلنگ زنی طرح زنجیره تولید و پرورش ماهیان سردابی بخش الموت غربی برگزار شد.

این طرح توسط شرکت تعاونی توسعه زیست آکام الموت اجرایی و منجر به اشتغال زایی ۲۰۰ نفر خواهد شد.

طرح زنجیره تولید و پرورش ماهیان سردابی با ۳ هزار میلیارد ریال اعتبار راه اندازی خواهد شد و می تواند منجر به تولید بیش از هزار تُن انواع ماهی شود.

باشگاه خبرنگاران جوان قزوین قزوین

دیگر خبرها

  • استاندار البرز از پروژه ادامه بلوار ماهان بازدید کرد
  • پروژه قزوین- الموت در تابستان امسال به بهره برداری می‌رسد
  • جان باختن یک نفر بر اثر سقوط به دره در اتوبان قزوین - تنکابن
  • سفر یک روزه وزیر راه و شهرسازی به تبریز
  • بازدید مدیرکل راه و شهرسازی استان از پروژه‌های نهضت ملی مسکن شهرستان تفتان
  • بیش از ۲۶۰ کیلومتر پروژه آزادراهی و بزرگراهی در آذربایجان شرقی در حال احداث است
  • کلنگ احداث طرح زنجیره تولید و پرورش ماهیان سردابی
  • بهره برداری از پروژه قزوین - الموت در اوایل تابستان امسال
  • پروژه قزوین-رحیم آباد-کلاچای می‌تواند پیشران توسعه باشد
  • تکمیل متروی گلبهار به مشهد در اولویت قرار گرفت