Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرخابی ها همچنان بازیکن می خرند.

در بخش صبحانه ورزشی، نگاهی داریم به مهم‌ترین اخباری که در روز گذشته منتشر شد.

صبحانه ورزشی 99/6/19؛ مهم‌ترین اخبار روزهای گذشته

کریستیانو رونالدو و ثبت صدمین گل ملی؛ ستاره پرتغالی 10 گل تا عبور از رکورد علی دایی

کریستیانو رونالدو، کاپیتان تیم ملی پرتغال در 165 بازی ملی به رکورد 100 گل زده با پیراهن تیم ملی این کشور رسید و حالا 9 گل تا رسیدن به رکورد 109 گل علی دایی به عنوان بهترین گلزن تاریخ بازی های ملی فاصله دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش طرفداری، کریستیانو رونالدو اولین بازیکن تاریخ است که در یک کشور اروپایی به چنین رکوردی در بازی های ملی دست پیدا می کند. رونالدو صدمین گل خود را به زیبایی از روی یک ضربه ایستگاهی به ثمر رساند.

احمدزاده قیمت داد، استقلال فرصت خواست

فرشاد احمدزاده به استقلال قیمت خود را اعلام کرد و قرار شد باشگاه به او در اسرع وقت جواب بدهد.

به گزارش طرفداری، فرشاد احمدزاده که مدتی در پرسپولیس بازی می کرد و اتفاقا چندباری برای استقلال هم کری شدیدی خوانده بود حالا مورد توجه باشگاه رقیب قرار گرفته و امشب هم مذاکره رسمی با آبی ها انجام داد.

نکته عجیب اینکه احمدزاده برخلاف انتظارها به عقد قرارداد با استقلال نزدیک است، او امشب پیشنهاد مالی خود را به استقلال ارائه کرد و قرار شد باشگاه ظرف روزهای آینده نظر نهایی خود را اعلام کند.

در صورتی که استقلال با پیشنهاد مالی احمدزاده موافقت کند باید شاهد یکی از جنجالی ترین نقل و انتقالات چند سال اخیر فوتبال ایران باشیم.

پرسپولیس 0-1 شهرخودرو؛ پیروزی شاگردان رحمتی با تک گل قاضی

تیم فوتبال پرسپولیس در بازی دوستانه خود قبل از اعزام به قطر مغلوب شاگردان سید مهدی رحمتی شد‌.

به گزارش طرفداری، تیم های پرسپولیس و شهرخودرو که قرار است از هفته آینده در لیگ قهرمانان آسیا شرکت کنند  از ساعت 19:15 امروز در ورزشگاه شهید کاظمی در دیداری دوستانه به مصاف هم رفتند که این بازی در نهایت با تک گل محمد قاضی، 1-0 به سود مشهدی‌ها تمام شد.‌

علی شجاعی به پرسپولیس پیوست / رسمی آرمان رمضانی به پرسپولیس پیوست / رسمی بابک مرادی، بازیکن سابق ماشین سازی به استقلال پیوست / رسمی متین کریم زاده با قراردادی 3 ساله به استقلال پیوست / رسمی

استقلال برای بازگشت استراماچونی دست به دامن قوه قضاییه شد

نامه مهدی عبدیان، هضو هیات مدیره باشگاه استقلال به ابراهیم رئیسی، رییس قوه قضاییه از پیگیری جدی استقلالی ها برای برگرداندن استراماچونی خبر می دهد اما این نامه یک ایراد ظاهری و یک اشکال اساسی دارد.

به گزارش طرفداری، هیات مدیره استقلال اصرار دارد احمد سعادتمند هرطور شده استراماچونی را به استقلال برگرداند. بعد از آن که خلیل زاده، حجت نظری و زبده در آخرین نشست هیات مدیره تاکید کردند هیچ گزینه ای غیر از استراماچونی را برای نیمکت استقلال نمی خواهند، حالا مهدی عبدیان در عمل نشان می دهد مثل آن ها خواهان بازگشت استراماچونی است.

باشگاه استقلال قرار است با فدراسیون فوتبال و وزارت ورزش برای بازگرداندن سرمربی ایتالیایی اش مذاکره کند. همزمان با این مذاکره قرار است رایزنی ها با مقام های غیر ورزشی هم انجام شود. یکی از این رایزنی ها انگار همین نامه نگاری با قوه قضاییه بوده است. کاری که مهدی عبدیان به عنوان عضو هیات مدیره استقلال انجام داد. عبدیان در نامه ای که خطاب به رییس قوه قضاییه نوشته، از رئیسی خواسته به پرونده بازگشت استراماچونی ورود کند. او این بازگشت را با توجه به این نکته که از پرداخت غرامت سنگین به مرد ایتالیایی جلوگیری می کند، از لحاظ مالی به نفع استقلال دانسته و از رئیس قوه قضاییه خواسته برای جلوگیری از تضییع بیشتر بیت المال خواهان لغو مصوبه منع به کار گیری مربیان خارجی شود.

نامه ای که مهدی عبدیان تصویر آن را روی اینستاگرام خود قرار داده یک ایراد ظاهری و یک اشکال اساسی دارد. ایراد ظاهری اش این است که عضو هیات مدیره استقلال نامه را روی طرحی شبیه لوح تقدیر قرار داده که معمولا اشخاص حقوقی و حتی حقیقی برای نامه نگاری از آن استفاده نمی کنند. باشگاه استقلال در طرح تکریم هواداران خود، مشابه این لوح ها را به استقلالی ها می دهد. اشکال اساسی این کار هم این است که حالا عده ای می توانند سواستفاده کنند و بگویند استقلال خلاف قوانین و مقررات پای نهادهای غیر ورزشی را به فوتبال کشانده است. کاری که فیفا به شدت روی آن حساسیت دارد.

دانمارک 0-0 انگلیس؛ رسوایی ساوتگیت سوئد 0-2 پرتغال؛ CR 101 بلژیک 5-1 ایسلند؛ مردان سرزمین یخ در آتش شیاطین سوختند فرانسه 4-2 کرواسی؛ تکرار تاریخ!

آخرین اخبار نقل و انتقالات فوتبال اروپا؛ 8 سپتامبر 2020

 

رسمی؛ جمال لویس به نیوکاسل پیوست

جمال لویس مدافع چپ باشگاه نوریچ به نیوکاسل یونایتد پیوست.

رسمی؛ هامس رودریگز به اورتون پیوست

هامس رودریگز هافبک 29 ساله و کلمبیایی از رئال مادرید به اورتون پیوست.

رسمی؛ عبدولایه دوکوره به اورتون پیوست

عبدولایه دوکوره هافبک 27 ساله از واتفورد به اورتون پیوست.

رسمی؛ آنخلینیو به لایپزیش پیوست

آنخلینیو در جمع شاگردان ناگلزمن می ماند. مدافع چپ اسپانیایی منچسترسیتی که از نیم فصل 2019/20 در لایپزیش توپ می زد، قرار است یک فصل دیگر هم در این تیم به صورت قرضی بماند.

رسمی؛ لازار سامارژیچ به لایپزیش پیوست

لازار سامارژیچ هافبک 18 ساله هرتابرلین، به لایپزیش ملحق شد.

رسمی؛ پاتریک شیک به بایرلورکوزن پیوست

بایرلورکوزن با پاتریک شیک مهاجم آاس رم قراردادی 5 ساله امضا کرد.

رسمی؛ الکساندر کولاروف به اینتر پیوست

الکساندر کولاروف مدافع صرب از باشگاه رم به اینتر پیوست.

رسمی؛ السیو ریکاردی به پسکارا پیوست

السيو ريكاردى هافبک 19 ساله آاس رم در انتقالی قرضی به پسکارا در سری بی ایتالیا پیوست.

رسمی؛ رابرت کندی به گرانادا پیوست

رابرت کندی هافبک 24 ساله چلسی که به تازگی پس از اتمام قرارداد قرضی خود با ختافه به چلسی برگشته بود، مجدداً راهی اسپانیا شد و به صورت قرضی تا پایان فصل به گرانادا پیوست.

رسمی؛ رافائل داسیلوا به استانبول باشاک شهیر پیوست

رافائل داسیلوا که عضوی از آخرین تیم منچستریونایتد که در لیگ برتر به مقام قهرمانی رسید محسوب می‌شود، از لیون به استانبول باشاک شهیر پیوست.

رسمی؛ یانیک فریرا کاراسکو به صورت دائمی به اتلتیکو مادرید پیوست

یانیک فریرا کاراسکو وینگر 27 ساله بلژیکی که در نیم فصل دوم فصل گذشته به صورت قرضی از دالیان چین در اتلتیکو مادرید بازی می کرد، در واندا متروپولیتانو ماندگار شد.

رسمی؛ اتان امپادو به شفیلد یونایتد پیوست

اتان امپادو مدافع 19 ساله و ولزی چلسی در انتقالی قرضی به شفیلد یونایتد پیوست.

غیر رسمی؛ کریستیانو پیچینی به آتالانتا پیوست

به نقل از داریو ماسارا، کریستیانو پیچینی مدافع راست 27 ساله ایتالیایی والنسیا پس از دو فصل این باشگاه را ترک می کند تا به آتالانتا بپیوندد.

غیر رسمی؛ اولی واتکینز به استون ویلا پیوست

به نقل از بی بی سی، اولی واتکینز مهاجم انگلیسی تیم برنتفورد در آستانه انتقال به استون ویلا و حضور در لیگ برتر انگلیس است.

حضور جاکومو بوناونتورا در تست پزشکی فیورنتینا

به نقل از توتومرکاتو وب، جاکومو بوناونتورا هافبک 31 ساله ایتالیایی چند فصل اخیر میلان، آماده است پس از پشت سر گذاشتن تست های پزشکی فیورنتینا با این تیم قرارداد امضا کند.

فیکایو توموری در آستانه انتقال به اورتون

فیکایو توموری مدافع جوان چلسی که توسط شخص فرانک لمپارد در فصلی که گذشت مطرح و معرفی شد، قرار است این تیم را ترک کند.  به نقل از فابریتزیو رومانو، در چلسی انقلاب تابستانی برپا شده است و خط دفاعی این تیم مانند دیگر خطوط، تغییراتی در خود می بیند. پیش از این اخبار علاقه اورتون به توموری منتشر شده و حالا به نظر می رسد که این باشگاه در آستانه به خدمت گیری توموری قرار گرفته است.

کریستال پالاس خواهان جذب میچی باتشوایی

به نقل از اسکای اسپورتس و گاردین، میچی باتشوایی مهاجم 26 ساله چلسی مورد توجه کریستال پالاس قرار گرفته است. 

لیورپول ممکن است برای جذب رایگان تیاگو آلکانتارا اقدام کند

تیاگو آلکانتارا هافبک اسپانیایی باشگاه بایرن مونیخ خواستار ترک این باشگاه است و لیورپول به جذب او علاقه مند است. به نقل از کاوه صلح کل از اسکای، در حال حاضر لیورپول هیچ عجله ای برای جذب تیاگو آلکانتارا از بایرن مونیخ ندارد. سران این باشگاه ممکن است تا ماه ژانویه صبر کنند و پس از توافق شخصی با این هافبک اسپانیایی، در تابستان آینده او را به صورت رایگان و بدون پرداخت هیچ هزینه ای به خدمت بگیرند.

لسترسیتی علاقه مند به جذب جیمز تارکوفسکی

جیمز تارکوفسکی که این روز ها اخباری در مورد علاقه وست هم به او شنیده می شود، مورد توجه یک دیگر از تیم های لیگ برتر نیز قرار گرفته است.  به نقل از اسکای اسپورتس، در ادامه ابراز علاقه تیم های انگلیسی به تارکوفسکی، لسترسیتی هم وضعیت او را زیر نظر گرفته است.

یوونتوس نیز به جذب توماس پارتی علاقه مند است

توماس پارتی، هافبک دفاعی 27 ساله و غنایی باشگاه اتلتیکو مادرید مورد توجه باشگاه های مطرح اروپایی قرار گرفته است. به نقل از مارکا، یوونتوس نیز در کنار آرسنال، به جذب توماس پارتی، هافبک دفاعی باشگاه اتلتیکو مادرید علاقه دارد.

احتمال انتقال لوکاس هرناندز و ادواردو کاماوینگا به پاری سن ژرمن

لوکاس هرناندز مدافع فرانسوی باواریایی ها در اکثر بازی های این تیم به دلیل مصدومیت غایب بوده است و ادواردو کاماوینگا هافبک دفاعی 17 ساله باشگاه رن نیز مورد توجه چند باشگاه مطرح اروپایی قرار گرفته است. به نقل از RMC، کیلیان ام باپه ستاره جوان باشگاه پاری سن ژرمن در طول اردوی تیم ملی فرانسه برای حضور در رقابت های لیگ ملت های اروپا، در تلاش بوده است تا ادواردو کاماوینگا، هافبک دفاعی جوان باشگاه رن و لوکاس هرناندز، مدافع باشگاه بایرن مونیخ را متقاعد کند تا به پاری سن ژرمن بپیوندند.

پاری سن ژرمن علاقه مند به جذب جفری کوندوگبیا

به نقل از پاریس یونایتد، پاری سن ژرمن به جفری کوندوگبیا، هافبک والنسیا علاقه نشان داده است.

لیدز یونایتد در پی جذب یولیان دراکسلر

به نقل از محمد بوحفصی، باشگاه لیدز یونایتد با یولیان دراکسلر هافبک پاری سن ژرمن تماس داشته تا او را برای دادن پاسخ مثبت متقاعد کند اما بازیکن آلمانی تاکنون علاقه ای از خود برای انتقال به این تیم انگلیسی نشان نداده است. از قرارداد دراکسلر یک سال دیگر باقی مانده و به نظر می رسد او نمی خواهد پایتخت فرانسه را ترک کند.

فولام در پی جذب آلفونسه آرئولا

به نقل از اسکای، باشگاه فولام به دنبال جذب آلفونسه آرئولا، دروازه بان 27 ساله پاری سن ژرمن به صورت قرضی است.

آرسنال تماس مجددی برای جذب حسام عوار نداشته است

حسام عوار، هافبک فرانسوی و جوان لیون چند وقت است که چشم سران باشگاه آرسنال را گرفته است. به نقل از محمد بوحفضی خبرنگار RMC، میکل آرتتا که به دنبال تقویت خط میانی توپچی ها است، حسام عوار را زیر نظر گرفته است و شدیدا به جذب او علاقه مند است. از همین رو سران آرسنال روز گذشته پیشنهاد اولیه خود را برای جذب عوار ارائه دادند، پکیجی متشکل از پول + متئو گوندوزی و اما لیون این پیشنهاد را نپذیرفت. از لندن خبر رسیده آرسنال پس از این اتفاق، هنوز هیچ تماسی برای ادامه مذاکرات با لیون برقرار نکرده است. 

جان استونز خواهان ادامه حضور در منچسترسیتی

به نقل از تلگراف، جان استونز مدافع 26 ساله منچستر سیتی قصد جدایی از این تیم انگلیسی را ندارد و می خواهد با تلاش خود به ترکیب اصلی برسد.

بارسلونا بار دیگر برای جذب اریک گارسیا اقدام می کند

بارسلونا در سال 2017 اریک گارسیا را از دست داد و این روز ها گارسیا، پرتکرار ترین نامی است که پیرامون خط دفاع بارسلونا شنیده می شود. بارسلونا تا چند هفته پیش در حال مذاکره با منچسترسیتی برای به خدمت گیری این مدافع اسپانیایی بود که مذاکرات به دلایلی منجر به امضای قرارداد نشدند.  به نقل از موندو دپورتیوو، بارسلونا با آرامش مذاکرات بر سر جذب اریک گارسیا را پیش می برد، زیرا از یک طرف تنها خواسته گارسیا بازگشت به نیوکمپ است و از سویی دیگر آبی های شهر منچستر نمی خواهند گارسیا سال آینده به صورت رایگان از این تیم جدا شود.

اینتر در پی تمدید قرارداد لائوتارو مارتینز

به نقل از گاتزتا دلا اسپورت، اینتر می خواهد قرارداد لائوتارو مارتینز، مهاجم آرژانتینی خود را تمدید کند و بند فسخ 111 میلیون یورویی قرارداد او را نیز حذف کند.

رئال بتیس و والنسیا در پی جذب ژوائو ماریو

به نقل از جانلوکا دی مارتزیو، ژوائو ماریو هافبک پرتغالی اینتر مورد توجه دو باشگاه اسپانیایی رئال بتیس و والنسیا قرار گرفته است.

استون ویلا در پی جذب جاشوا کینگ

به نقل از جان پرسی، استون ویلا در تلاش برای جذب یک مهاجم جدید، در حال آماده کردن پیشنهادی 16 میلیون پوندی برای جاشوا کینگ است.

مدیر برنامه گونزالو هیگواین برای فسخ قرارداد این بازیکن با یوونتوس وارد تورین شد

گونزالو هیگواین مهاجم 32 ساله و آرژانتینی باشگاه یوونتوس در آستانه ترک این تیم قرار دارد. به نقل از رومئو آگرستی، نیکولاس هیگواین، برادر و مدیر برنامه های گونزالو هیگواین وارد شهر تورین شده است تا با سران یوونتوس در رابطه با فسخ قرارداد برادرش مذاکره کند.

 

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۲۳۰۱۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رسمی؛ آیندهوون قهرمان اردیویسیه در فصل ۲۰۲۳/۲۴ شد

آیندهوون به شکلی مقتدرانه، قهرمان هلند شد

طرفداری | در دیداری از هفته سی و دوم رقابت‌های اردیویسیه فصل ۲۰۲۳/۲۴، پی‌اس‌وی آیندهوون با نتیجه ۲-۴ اسپارتا روتردام را شکست داد و در فاصله چهار هفته مانده تا پایان فصل، قهرمانی خود را مسجل کرد. این بیست و پنجمین قهرمانی آیندهوون در سطح اول فوتبال هلند بود.

رکوردهای آیندهوون در فصل جاری

شاگردان پیتر بوش در فصل جاری عملکرد تحسین‌برانگیزی داشته و از ۳۲ بازی خود تا به این لحظه، صاحب 28 پیروزی، ۳ تساوی و تنها ۱ شکست شده‌اند. آن‌ها با آمار چشم‌گیر ۱۰۷ گل زده بهترین خط حمله لیگ را دارند و همچنین با تنها ۱۹ گل خورده، لقب محکم‌ترین خط دفاعی لیگ را نیز از آن خود کرده‌اند. 

لوکِ محبوب، قهرمان پی اس وی

لوک دی یونگ، مهاجم نام‌آشنای هلندی که در مقطعی برای بارسلونا هم به میدان رفت، ستاره بی چون و چرای آیندهوون در فصل جاری بوده‌است. او با ۲۷ گل در صدر جدول گلزنان اردیویسیه قرار دارد و با ۱۵ پاس گل، بهترین پاسور رقابت‌ها نیز محسوب می‌شود.

بیست و پنجمین قهرمانی آیندهوون در اردیویسیه

 

از دست ندهید ????????????????????????

رضا عنایتی: دیگر مهاجمی مثل من پیدا نمی‌شود واکنش به گل شهاب زاهدی: پله هم نمی‌توانست این گل را بزند! سرمربی اینتر: طارمی بازیکن بزرگی است و از داشتنش خوشحالیم اضافه شدن کارلو آنچلوتی به حلقه شادی بازیکنان رئال مادرید / فیلم

دیگر خبرها

  • جدول رده‌بندی لیگ برتر فوتبال | استقلال صدر را از پرسپولیس پس گرفت
  • جدول لیگ برتر | صدر آبی ماند، نفس پرسپولیس پشت سر استقلال
  • رسمی؛ پارما قهرمان سری بی در فصل 2023/24
  • استقلال در 10 سال به اندازه 30 سال مدیرعامل عوض کرد
  • حالا استقلال دست بالا را در قهرمانی لیگ برتر دارد
  • رویارویی استقلال با تیمِ دوچهره و ادامه مأموریت تعقیب سرخ‌ها
  • افزایش ۵۹۳ درصدی قیمت کره حیوانی از سال ۱۳۹۹/ پیش بینی قیمت طلا تا پایان سال/ انتقاد وزیر صمت از مافیای واردات خودرو/ صف میلیونی برای دریافت وام اجاره
  • تاخیر عجیب پرسپولیس در تمدید قرارداد با اوسمار
  • رسمی؛ آیندهوون قهرمان اردیویسیه در فصل ۲۰۲۳/۲۴ شد
  • رقابت تجاری روسیه با چین در آسیای مرکزی داغ شد