Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فردا»
2024-04-30@16:57:17 GMT

ممنوعیت واردات کره حیوانی دردسرساز شد/عرضه کره در بورس؟

تاریخ انتشار: ۱۹ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۲۳۰۲۲۹

ممنوعیت واردات کره حیوانی دردسرساز شد/عرضه کره در بورس؟

باشگاه خبرنگاران: علی احسان ظفری مدیر عامل اتحادیه تعاونی‌های لبنی با انتقاد پیرامون واردات کره حیوانی اظهار کرد: سالیانه ۴۵ هزار تن کره مورد نیاز از طریق واردات تامین می‌شود که با وجود مشکلات تامین ارز، واردات کره حیوانی ممنوع شده است.

او افزود: با وجود آنکه به خودکفایی کره نرسیده‌ایم، برای دستیابی به این امر مهم باید اقدامات زیادی در صنایع فرآوری و دامپروری انجام شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ظفری ادامه داد: در شرایط فعلی اگر کره مورد نیاز تامین نشود، در تامین نیاز داخل با چالش جدی مواجه خواهیم شد.
عرضه کره در بورس کالا راهگشا نیست

این مقام مسئول با اشاره به اینکه عرضه کره در بورس تاثیری ندارد، بیان کرد: کمبود کره موضوع اصلی در کشور به شمار می‌رود و هم اکنون بستر تولید ۱۰۰ درصد نیاز کشور در داخل وجود ندارد.

او در پایان تصریح کرد: دولت برای خوداتکایی در داخل باید اقداماتی به منظور صادرات شیرخشک فراهم کند که متاسفانه تاکنون چنین مجوزی را صادر نکرده است.

منبع: فردا

کلیدواژه: ممنوعیت واردات کره بورس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۲۳۰۲۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عرضه‌های امروز بورس کالا ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳

به گزارش بورس تابناک به نقل از نبض بورس، تالارهای بورس کالای ایران در روز سه شنبه ۱۱ اردیبهشت ماه میزبان عرضه ۴۹۳ هزار و ۷۵۳ تن انواع کالا و محصول هستند. عرضه های تالار پتروشیمی و فرآورده های نفتی تالار پتروشیمی و فرآورده های نفتی میزبان عرضه ۱۳۱ هزار و ۳۷۴ تن مواد پلیمری و شیمیایی است. عرضه های تالار محصولات صنعتی و معدنی ۳۰ هزار تن گندله سنگ آهن، ۲۲ هزار تن آهن اسفنجی بریکت، ۱۲ هزار و ۸۶۳ تن نبشی، ۱۲ هزار و ۳۰۰ تن ورق گالوانیزه، ۸ هزار و ۴۴۰ تن شمش بلوم، ۸ هزار تن ورق سرد، ۵ هزار و ۱۰ تن مس مفتول، ۳ هزار و ۸۲۰ تن ناودانی، ۳ هزار تن ورق قلع اندود، یک هزار و ۲۸۵ تن شمش آلیاژ آلومینیوم و ۶۳۵ تن بیلت آلومینیوم در تالار محصولات صنعتی و معدنی عرضه می شود.   ادامه این خبر را لطفا در لینک زیر بخوانید : https://nabzebourse.com/000IzI

دیگر خبرها

  • نیاز تولیدکنندگان به حمایت های عملی
  • عرضه شمش طلای تولید داخل از هفته آینده در مرکز مبادله/ آغاز حراج سکه از ۱۷ اردیبهشت
  • ۵۰ دستگاه کامیونت فورس در بورس کالا عرضه می‌شود
  • عرضه‌های امروز بورس کالا ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • جزئیات پذیرش‌های جدید در بورس کالا اعلام شد
  • تعهد تولیدکنندگان داخل بر تامین ۴۰درصد مودم‌های پروژه فیبرنوری
  • تعهد تولیدکنندگان داخل بر تامین ۴۰ درصد مودم‌های فیبر نوری
  • اعلام جزئیات پذیرش‌های جدید در بورس کالا
  • وزیر : مودم‌ تولید داخل نمی‌تواند سرعت بالا داشته باشد
  • عرضه‌های امروز بورس کالا ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳