Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از هرمزگان، سردار غلامرضا جعفری، فرمانده انتظامی هرمزگان گفت: طی ۷۲ ساعت گذشته در اجرای طرح ضربتی نصر انواع کالای قاچاق به ارزش ۹۹ میلیارد ریال در استان هرمزگان کشف و ضبط شد.

سردار جعفری افزود: کالا‌های قاچاق کشف شده شامل ۲ میلیون و ۳۵۰ هزار نخ سیگار، ۱۰۸ کارتن انواع قطعات یخچالی، ۲ هزار و ۳۰۰ متر پارچه، ۱۴۰ عدد لوازم یدکی خودرو، هزار و ۲۰۰ بسته مواد بهداشتی وآرایشی، ۲ هزار عدد صابون و شامپو، ۸۲۷ قوطی آبمیوه خارجی و ۱۳۸ عدد ساعت مچی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بیشتر بخوانید

کشف ۸۱ میلیارد ریال کالای قاچاق در هرمزگان

او گفت: در اجرای این طرح ۲۷ هزار و ۱۰۰ لیتر گازوئیل قاچاق و ۷۰۱ کیلوگرم انواع مواد مخدر نیز کشف و ضبط شد و ۲۷۸ دستگاه خودرو و موتورسیکلت نیز توقیف شد.

فرمانده انتظامی هرمزگان گفت: در اجرای طرح ضربتی نصر طی ۷۲ ساعت گذشته، ۶۶۷ قاچاقچی مواد مخدر، سارق، فروشنده مواد مخدر و معتاد متجاهر در استان هرمزگان دستگیر شدند.

انتهای پیام/ب

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: کالای قاچاق نیروی انتظامی مواد مخدر دستگیری سارقان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۲۳۰۳۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۱۱ میلیارد ریال تاوان عرضه خارج از شبکه گاز مایع

به گزارش خبرگزاری مهر، تقی حسام گفت: پرونده خرید و فروش ۹ هزار و ۴۷۰ لیتر گاز مایع یارانه ای بر خلاف ضوابط تعیین شده به ارزش ۲ میلیارد و ۸۹۴ میلیون ریال در شعبه چهارم ویژه رسیدگی به تخلفات قاچاق کالا و ارز تعزیرات حکومتی قم رسیدگی شد.

وی افزود: شعبه با توجه به مدارک موجود در پرونده و ارائه نشدن مدارک قانونی، اتهام قاچاق را محرز و علاوه بر ضبط گاز مایع، متهمان را جمعاً به پرداخت ۱۱ میلیارد و ۵۷۷ میلیون ریال جزای نقدی معادل چهار برابر ارزش کالای کشف شده، محکوم کرد.

حسام گفت: ماموران نیروی انتظامی گزارشی پیرامون تخلیه گاز مایع از یک دستگاه خودرو انتقال فرآورده نفتی در واحد غیرمجاز را تهیه و برای رسیدگی به تعزیرات حکومتی ارسال کردند.

کد خبر 6093321

دیگر خبرها

  • تاوان میلیاردی برای قاچاقچیان گاز مایع یارانه‌ای در قم
  • تاوان میلیاردی برای قاچاقچیان گاز مایع یارانه ای در قم
  • ۷۲ میلیارد جزای نقدی بابت قاچاق ۳۹۱ دستگاه سرخ کن
  • کالای قاچاق در اردبیل به مقصد نرسید
  • توقیف کاروان خودروهای حامل قاچاق کالا در دیلم
  • ۱۱ میلیارد ریال تاوان عرضه خارج از شبکه گاز مایع
  • محکومیت قاچاقچیان کالا در اردبیل
  • توقیف ۱۳۰ میلیارد ریال کالای قاچاق در شمال تهران
  • کشف ۲۴۵ کیلوگرم حشیش و تریاک در هرمزگان
  • قاچاقچی سوخت ۲۵ میلیارد و ۷۴۳ میلیون ریال جریمه شد