Web Analytics Made Easy - Statcounter

محمد حسین ایمانی خوشخو رئیس پارک ملی علوم و فناوری های نرم و صنایع فرهنگی خلاق در گفت وگو با خبرنگار گروه دانشگاه ایسکانیوز، درباره جزئیات تفاهم‌نامه همکاری با دانشگاه استاد فرشچیان و امتیازات ویژه برای دانشجویان این دانشگاه اظهارکرد: یکی از مزیت‌های امضای تفاهم‌نامه همکاری با دانشگاه آزاد اسلامی واحد هنرهای اسلامی و ایرانی استاد فرشچیان، ارتقای توانمندی دانشجویان این دانشگاه در حوزه کارآفرینی و اقتصاد هنر است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: در سال تحصیلی جدید و در راستای اجرای مفاد این تفاهم‌نامه، دوره‌های عملی کارآفرینی هنر را با همکاری کارشناسان مربوطه برگزار خواهیم کرد می‌تواند به عنوان یک مزیت منحصر به فرد، دغدغه دانشجویان و فارغ التحصیلان این دانشگاه در راستای اشتغال را برطرف کند و می‌توانند برای کسب درآمد خود، برنامه ریزی داشته باشند.

ایمانی خوشخو با اشاره به حوزه اقتصاد هنر تصریح کرد: هنگامی که دانشجویان هنر به سمت اقتصاد هنر حرکت کنند، به تولید کنندگان محصولات هنری تبدیل می‌شوند؛ درواقع اگر این دانشجویان با مولفه‌های حوزه کسب و کار و تولید آشنا شوند، قطع به یقین می‌توانند در رونق اقتصاد هنر نیز نقش آفرین باشند. طی تفاهم‌نامه‌ای که با دانشگاه استاد فرشچیان امضا کردیم، به دنبال این هستیم که به زودی به این هدف دست پیدا کنیم.

رئیس پارک ملی علوم و فناوری های نرم و صنایع فرهنگی خلاق درباره حمایت کارآفرینان عرصه هنری گفت: ما برای محصولات هنری تولید شده در پارک ملی علوم و فناوری‌های نرم، جذب مشتری و برای صادرات آن‌ها برنامه ریزی خواهیم کرد. دانشجویان کارآفرین دانشگاه استاد فرشچیان نیز اگر به مرحله تولید محصول رسیدند، مورد حمایت قرار خواهند گرفت.

وی در پایان خاطرنشان کرد: ما در پارک ملی علوم و فناوری‌های صنایع فرهنگی خلاق، حامی هنرمندانی خواهیم بود که به دنبال ایجاد کسب و کار هستند. درواقع توانمندی ایجاد کسب و کار را به دانشجویان دانشگاه استاد فرشچیان علاوه بر دیگر توانمندی‌ها، اضافه خواهیم کرد.

انتهای پیام/

108 / 167 دانشگاه استاد فرشچیان پارک ملی علوم و فناوری‌های نرم وصنایع فرهنگی خلاق بهمن نامور مطلق محمد حسین ایمانی خوشخو

منبع: ایسکانیوز

کلیدواژه: دانشگاه استاد فرشچیان بهمن نامور مطلق پارک ملی علوم و فناوری های نرم دانشگاه استاد فرشچیان فرهنگی خلاق تفاهم نامه اقتصاد هنر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۲۳۰۴۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آموزش ۵ هزار نفر در سیستان و بلوچستان در حوزه اقتصاد دیجیتال

استاندار سیستان و بلوچستان، گفت: اقتصاد دیجیتال یکی از مهم‌ترین عوامل در پیشرفت و توسعه استان است که در این راستا تاکنون پنج هزار نفر آموزش دیده‌اند، اما این رقم کافی نیست و باید افراد بیشتری برای کار در این حوزه تربیت شوند. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از زاهدان، محمد کرمی در نشست شورای اداری منطقه سیستان که در دانشگاه زابل برگزار شد، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره استاد شهید مرتضی مطهری و روز معلم همچنین تبریک روز کارگر، اظهار داشت: مقام و منزلت دو قشر معلم و کارگر در اسلام بی‌نظیر است و ائمه اطهار نیز احادیثی در باب اهمیت نقش این دو قشر به یادگار گذاشته اند.

وی افزود: رشته‌های دانشگاهی باید متناسب با شغل و علاقه افراد باشد چرا که باید با استفاده از نیروهای متخصص و بومی بتوانیم آینده سیستان و بلوچستان را بسازیم.

استاندار سیستان و بلوچستان خاطرنشان کرد: دانشگاه باید به صورت مداوم دنبال نوآوری باشد که البته این امر جزو رسالت‌های اصلی دانشگاه‌ها به شمار می‌آید.

وی افزود: بازار کار نیازمند افراد توانمند و مهارت دیده است لذا دانشجویان و دانش آموزان باید به دنبال مهارت آموزی باشند چرا که جوانان ما باید از هم اکنون وارد بازار کار شوند.

کرمی خاطرنشان کرد: دستگاه‌های اجرایی باید با کسب پشتیبانی علمی به صورت مداوم با دانشگاه ها و شرکت‌های دانش بنیان ارتباط داشته باشند.

وی ادامه داد: راه‌اندازی کریدور ارتباطی با توجه به موقعیت جغرافیایی استان از مزیت‌های سیستان و بلوچستان نسبت به سایر مناطق است که باید از ظرفیت های موجود برای توسعه تجارت و افزایش صادرات بهره‌گیری کنیم.

استاندار سیستان و بلوچستان تصریح کرد: تلاش می‌کنیم تا پروژه راه آهن زاهدان - چابهار به سرعت بهره‌برداری شود چرا که راه آهن می‌تواند موجب ایجاد تحول در منطقه گردد.

کرمی خاطرنشان کرد: شهرداری ها باید مردم را در پروژه های مربوط به شهر مشارکت دهند چراکه این مردم دارای قدرت عظیمی هستند که می‌توانند موجب ایجاد تحول در جامعه شوند.

وی تاکید کرد: وظیفه دستگاه اجرایی تسهیل روند سرمایه‌گذاری است، لذا نباید هیچ مانعی برای دادن مجوز به سرمایه‌گذاران وجود داشته باشد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • ۴ حوزه فناوری مهم برای ترویج کارآفرینی و دانش بنیان در میان دانشجویان
  • آموزش ۵ هزار نفر در سیستان و بلوچستان در حوزه اقتصاد دیجیتال
  • آئین نکوداشت و تجلیل از اساتید برتر دانشگاه جامع انقلاب اسلامی برگزار شد
  • معرفی توانمندی‌های گردشگری کردستان در نمایشگاه ایران اکسپو ۲۰۲۴
  • تجلیل از اساتيد برتر دانشگاه پیام نور استان کرمان
  • مهم‌ترین بازیگران افزایش تورم کدامند؟
  • پیگیری مسائل اساسی لرستان با مشارکت اساتید حوزه و دانشگاه
  • ارتقای توانمندی ایران در مدیریت رودخانه‌ها و سیلاب‌ها
  • وزیر نیرو:ارتقای توانمندی ایران در مدیریت رودخانه‌ها و سیلاب‌ها
  • اگر موشک و دانشگاه قوی داشته باشیم اقتصاد تسلیم می‌شود