Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-01@12:50:18 GMT

آیین نامه داخلی مجلس به طور اساسی اصلاح می‌شود

تاریخ انتشار: ۱۹ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۲۳۰۵۵۱

آیین نامه داخلی مجلس به طور اساسی اصلاح می‌شود

به گزارش خبرنگار مهر، محمود احمدی بیغش در جلسه علنی امروز مجلس شورای اسلامی و در جریان بررسی طرح اصلاح آیین نامه داخلی مجلس جهت تشکیل کمیسیون حقوقی و قضایی، گفت: داوطلبان عضویت در کمیسیون حقوقی و قضایی مجلس در این دوره به حد نصاب نرسیده اند و باید بررسی کنیم چرا نمایندگان برای عضویت در کمیسیون حقوقی و قضایی رغبت ندارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی بیان کرد: شاید علت این مسئله آن باشد که نهاد یا سازمانی پاسخگوی این کمیسیون نیست.

محمدباقر قالیباف در پاسخ به این تذکر، گفت: الان باید آیین نامه داخلی مجلس اصلاح شود که تبصره یک آیین نامه داخلی مجلس در این راستا مورد اصلاح قرار گرفت.

وی تأکید کرد: در شرایط کنونی چاره ای نداریم جز اینکه کمیسیون حقوقی و قضایی شکل گیرد و ان شاءالله آیین نامه داخلی مجلس به طور اساسی اصلاح خواهد شد که در دستور کار کمیسیون تدوین آیین نامه داخلی مجلس شورای اسلامی است.

کد خبر 5019356 زهرا علیدادی

منبع: مهر

کلیدواژه: محمد باقر قالیباف آئین نامه داخلی مجلس صحن مجلس مجلس شورای اسلامی ایالات متحده امریکا هیئت دولت حجت الاسلام حسن روحانی برجام سعید خطیب زاده محمد باقر قالیباف شورای نگهبان حسن روحانی محمد جواد ظریف محرم 99 ایران جمهوری اسلامی ایران کمیسیون حقوقی و قضایی آیین نامه داخلی مجلس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۲۳۰۵۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لایحه برنامه هفتم پیشرفت اصلاح شد

نمایندگان مجلس شورای اسلامی لایحه برنامه پنج‌ساله هفتم پیشرفت جمهوری اسلامی ایران را جهت تامین نظر شورای نگهبان اصلاح کردند.

به گزارش ایسنا، نمایندگان مجلس شورای اسلامی در جلسه روز سه شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ صحن مجلس در جریان رسیدگی به گزارش کمیسیون تلفیق درباره لایحه برنامه هفتم توسعه (اعاده شده از شورای نگهبان)، این لایحه را جهت تامین نظر شورای نگهبان اصلاح کردند.

نمایندگان مجلس در برخی از مواد، بر مصوبه قبلی خود اصرار ورزیدند. همچنین به پیشنهاد احمد امیرآبادی نماینده مردم قم در مجلس، در ماده ۳۱ لایحه برنامه هفتم، عبارت «دولت مکلف است» به عبارت «دولت مجاز است» تغییر کرد.

متن کامل اصلاحات لایحه برنامه پنج‌ساله هفتم پیشرفت جمهوری اسلامی ایران (۱۴۰۷-۱۴۰۳) را اینجا بخوانید.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • پیگیری لغو مصوبه «افزایش سن بازنشستگی» در مجلس آینده
  • اعطای مشوق‌های مالیاتی به تولید در راستای تحقق شعار سال
  • لایحه برنامه هفتم پیشرفت اصلاح شد
  • اصل ۷۵، اصل ۶۴ قانون اساسی را به زمین زد
  • لایحه عفاف و حجاب به کجا رسید؟
  • خبر جدید از لایحه حجاب/ رئیس کمیسیون قضایی مجلس: منتظر اظهار نظر شورای نگهبان هستیم
  • لایحه حجاب بار دیگر از مجلس به شورای نگهبان ارسال شد
  • ارسال مجدد لایحه عفاف و حجاب به شورای نگهبان/ ایرادات چه بود؟
  • لایحه عفاف و حجاب بار دیگر به شورای نگهبان ارسال شد
  • خبر جدید درباره لایحه عفاف و حجاب از زبان رئیس کمیسیون ویژه