Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-02@03:14:28 GMT

همدان رتبه سوم برخورد با کالای قاچاق را کسب کرد

تاریخ انتشار: ۱۹ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۲۳۰۶۵۲

همدان رتبه سوم برخورد با کالای قاچاق را کسب کرد

حمیدرضا متین روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: ارزش ریالی پرونده‌های قاچاق تشکیل شده در این سازمان طی پنج ماهه سال جاری نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۱۱ برابر افزایش داشته است.

وی افزود: ارزش پرونده‌های قاچاق کشف شده از ۵۷۹ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان به بیش از ۶ میلیارد و ۹۵۶ میلیون و ۸۰۰ هزار تومان در پنج ماهه سال ابتدایی سال جاری رسیده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت همدان اظهار داشت در پنج ماهه ابتدایی سال جاری ۲ هزار و ۳۲۰ بازرسی اصناف همدان صورت گرفت که این رقم نسبت به زمان مشابه سال گذشته ۴۰ درصد افزایش داشته است.

متین افزود: همچنین تعداد پرونده‌های متشکله از ۱۲۴ فقره در پنج ماهه سال ۹۸ با ۲۰ درصد افزایش به ۱۴۷ فقره در مدت مشابه سال جاری رسیده است.

وی اظهار داشت: هشت قلم کالا شامل آرایشی بهداشتی، دارو، سیگار، اقلام خوراکی، لوازم یدکی، خودرو، کود و سم کشاورزی، بنزین و پوشاک بیشترین میزان کشفیات را در سال جاری به خود اختصاص داده اند. 

رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت همدان افزود: از ابتدای سال جاری تا پایان مرداد ماه یک هزار و ۳۴۰ عدد لوازم آرایشی بهداشتی، ۲۱ هزار و ۴۵۰ عدد دارو و یک میلیون و ۴۳۳ هزار و ۴۵۰ نخ سیگار کشف شده است.

متین همچنین از کشف هشت تن و ۲۰۰ کیلوگرم اقلام خوراکی، ۱۵۰ عدد لوازم یدکی خودرو، ۶۲۵ کیلوگرم کود و سم کشاورزی، چهار هزار لیتر بنزین و پنج هزار و ۶۵۰ ثوب پوشاک خبر داد. 

برچسب‌ها همدان ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز کالای قاچاق

منبع: ایرنا

کلیدواژه: همدان ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز کالای قاچاق همدان ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز کالای قاچاق سال جاری پنج ماهه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۲۳۰۶۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اهدای درب چوبی حرم امام رضا (ع) از طرف حرم بانوی کرامت

طراح این درب با بیان اینکه پیکره چوبی این درب از بهترین چوب‌های چنار سفید، قرمز و چوب گردو، گیلاس، سرخدار و استخوان شتر تهیه شده گفت: این درب، تلفیقی از هنر سنتی و مدرن است.

 فرهاد متین فر مدت زمان ساخت این درب چوبی را ۷ ماه دانست و افزود: در این مدت، ۵ ماه کار دست و ۱۲۰۰ ساعت کار دستگاهی انجام شده است.

متین فر گره چینی بدون چسب و میخ با رنگ‌های طبیعی چوب را از جمله ویژگی‌های این درب بیان کرد.

 متین فر با بیان اینکه خطاطی‌های روی کار را استاد موحد انجام داده گفت: آیه «هو الله الذی لا اله الا هو عالم الغیب والشهادة» در سر درب آن نقش بسته است.

این درب قرار است همزمان با دهه کرامت در ورودی رواق دارالولایه مقابل روضه منوره حرم مطهر رضوی نصب شود.

باشگاه خبرنگاران جوان قم قم

دیگر خبرها

  • قاچاقچیان، پنهان در نقاب کسب و کار‌های اینترنتی/کالای قاچاق چگونه در سایت‌ها فروخته می‌شوند؟
  • رتبه نخست سطح زیر کشت طلای معطر به سربیشه رسید
  • کالای قاچاق در اردبیل به مقصد نرسید
  • دستگیری اراذل و اوباش سابقه‌دار در تبریز
  • توقیف کاروان خودروهای حامل قاچاق کالا در دیلم
  • کشف ۲ محموله کالای قاچاق ۱۸۰ میلیاردی در تهران
  • اهدای درب چوبی حرم امام رضا (ع) از طرف حرم بانوی کرامت
  • توقیف ۱۳۰ میلیارد ریال کالای قاچاق در شمال تهران
  • کشف ۲۰ هزار لیتر سوخت قاچاق در همدان
  • رشد ۱۴ برابری تسهیلات مکانیزاسیون باغبانی در همدان