Web Analytics Made Easy - Statcounter

گواهیان از اجرای رزمایش «کمک تحصیلی» به منظور کمک به دانش آموزان کم بضاعت در کانون فرهنگی و هنری «دوستان آسمانی» جهرم خبر داد.

«مسعود گواهیان» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در جهرم، گفت: به منظور حمایت از دانش آموزان کم بضاعت شهرستان جهرم، رزمایش «کمک تحصیلی» در کانون فرهنگی و هنری «دوستان آسمانی»، مسجد «امام حسین (ع)» به اجرا در آمده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

مدیر کانون فرهنگی و هنری «دوستان آسمانی»، مسجد «امام حسین (ع)» جهرم افزود: این رزمایش با هدف تامین لوازم التحریر مورد نیاز دانش آموزان به اجرا در آمده و اعضای کانون در آن مشارکت دارند.

 

وی از اجرای این طرح به همت موسسه خیریه «مهرورزان افلاکی معراج» وابسته به کانون فرهنگی و هنری «دوستان آسمانی» خبر داد و اظهار کرد: مردم می توانند جهت مشارکت در این طرح نیکوکارانه کمک های خود را به شماره کارت ۶۱۰۴-۳۳۷۴-۸۶۶۹-۷۵۵۸ به نام موسسه خیریه «مهرورزان افلاکی معراج» واریز کنند.

 

گواهیان با اشاره به اینکه تا کنون چند مرحله از طرح «کمک مومنانه» در این کانون فرهنگی و هنری به اجرا در آمده است، تصریح کرد: در هر مرحله از طرح بسته های ارزاق شامل برنج، روغن، رب گوجه، گوشت مرغ، حبوبات و... تهیه و میان خانواده های بی بضاعت توزیع شده است.

 

وی همچنین به اجرای پویش «نذر حسینی» در ایام محرم و به همت کانون فرهنگی و هنری «دوستان آسمانی» اشاره کرد و گفت: اجرای رزمایش «کمک مومنانه» در راستای منویات رهبری انقلاب با تهیه و توزیع ماسک و بسته های غذایی مطابق با شیوه نامه های بهداشتی از اهداف این طرح بوده است.

 

مدیر کانون فرهنگی و هنری «دوستان آسمانی»، مسجد «امام حسین (ع)» جهرم ادامه داد: از ابتدای شیوع بیماری «کرونا» نیز اعضای این کانون در زمینه های مختلف از جمله گندزدایی معابر و خودروها، توزیع الکل و... فعالیت داشته اند.

 

گواهیان از همکاری خیران و افراد نیکوکار در تهیه بسته های معیشتی قدردانی کرد و خواستار تداوم این همکاری ها در راستای کمک به خانواده های محروم و آسیب دیده از «کرونا» شد.

 

پایان پیام/691

منبع: شبستان

کلیدواژه: اهدای بسته لوازم التحریر خیریه کانون های فرهنگی هنری مساجد کانون های مساجد فارس کانون فرهنگی و هنری دوستان آسمانی دانش آموزان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۲۳۱۳۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برنامه‌های فرهنگی، هنری و تربیتی اوقات فراغت در محلات با محوریت مساجد گسترش می‌یابد

ایسنا/اردبیل مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان اردبیل گفت: مساجد می توانند نقش مهمی در بحث عدالت فرهنگی و گسترش برنامه‌های فرهنگی، هنری و تربیتی اوقات فراغت در محلات داشته باشند.

مصطفی آمون، ۱۱ اردیبهشت در جلسه کارگروه تخصصی غنی سازی اوقات فراغت کانون های فرهنگی هنری مساجد استان اردبیل با تاکید بر ضرورت برنامه ریزی مناسب برای نوجوانان و جوانان در ایام تابستان، اظهار کرد: جریان سازی، پشتیبانی و نظام مند کردن فعالیت های تابستانی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان اردبیل در این کارگروه مورد بحث و بررسی قرار می گیرد.

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان اردبیل تصریح کرد: برنامه ریزی خلاقانه و طرح ایده های جدید برای اوقات فراغت موجب بهره مندی هر چه بیشتر نوجوانان و جوانان از برنامه های تابستانی خواهد شد.

وی اظهار کرد: مساجد می توانند نقش مهمی در بحث عدالت فرهنگی و گسترش برنامه های فرهنگی، هنری و تربیتی اوقات فراغت در محلات داشته باشند.

آمون خاطرنشان کرد: فضای معنوی مساجد می تواند تاثیر عمیقی در گسترش برنامه های فرهنگی و تربیتی در بین جوانان و نوجوانان داشته باشد.

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان به شبکه عظیم کانون‌های فرهنگی هنری مساجد نیز اشاره کرد و افزود: امروز بیش از ۶۵۰ کانون فرهنگی هنری در سطح استان اردبیل می‌توانند به عنوان پاتوق فرهنگی و تربیتی نوجوانان و جوانان نقش مهمی در اجرای برنامه های تابستانی و غنی سازی اوقات فراغت آنها داشته باشند.

آمون، توسعه تعاملات و بهره مندی از ظرفیت های دستگاه های فرهنگی و اجرایی برای هر چه باشکوه تر برگزار شدن طرح «مسجد، کانون نشاط» را بسیار مهم دانست.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • پوستر طرح تربیتی «هزار مشعل» رونمایی شد
  • فعالیت‌های فرهنگی با پیوست هنری تاثیرگذاری بیشتری بر جامعه دارد
  • تئاتر شبستان فرصت کشف استعدادهای هنری را ایجاد کرده است
  • برنامه‌های فرهنگی و هنری اوقات فراغت مساجد اردبیل گسترش می‌یابد
  • برنامه‌های فرهنگی،هنری اوقات فراغت در مساجد اردبیل گسترش می‌یابد
  • مراسم دهه کرامت در لرستان با محوریت مردم برگزار می‌شود
  • برنامه‌های فرهنگی، هنری و تربیتی اوقات فراغت در محلات با محوریت مساجد گسترش می‌یابد
  • ‌پیگیری بیش از ۱۰۰ برنامه کانون‌های مساجد فارس برای ایام تابستان
  • استقبال کانون استان قزوین از برگزاری سی‌وپنجمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران
  • برگزاری چهل و دومین جشنواره فرهنگی - هنری «امید فردا» در همدان