Web Analytics Made Easy - Statcounter

حجت الاسلام محمدتقی سعیدی گفت: اختتامیه طرح تابستانه فهما با معرفی و تجلیل از نفرات برتر شرکت کننده در دوره های آموزشی این طرح تابستانی، برگزار شد.

حجت الاسلام «محمدتقی سعیدی» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از کرمان جنوب، با اشاره به طرح اوقات فراغت تابستانی، گفت: اختتامیه طرح تابستانه فهما با معرفی و تجلیل از نفرات برتر شرکت کننده در دوره های آموزشی این طرح تابستانی، برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



مدیر کانون تخصصی مهدویت جنوب کرمان افزود: به همین منظور از تعداد ۱۱ نفر از بچه های مسجدی کانون که موفق به کسب امتیاز بیشتر در دوره های آموزشی تابستانه فهما شدند با اهدا جوایزی تجلیل شد.

وی بیان کرد: این جوایز شامل کارت هدیه، حواله های ورزشی و فرهنگی همراه با اهدا لوح سپاس بود و در مجموع ۷ میلیون تومان هزینه تهیه این جوایز شد.

حجت الاسلام سعیدی ابراز کرد: تابستان امسال به منظور غنی سازی اوقات فراغت اعضای کانون و در راستای اجرای طرح تابستانه فهما ۳ طرح آموزشی با عنوان طرح انتظار و غدیر، مسجد انقلابی و تابستان انقلابی را برگزار کردیم.

مدیر کانون تخصصی مهدویت جنوب کرمان اضافه کرد: در همین راستا در گام اول بچه های مسجدی عضو کانون را به ۳ گروه شهید سلیمانی، شهید حججی و شهید طیاری تقسیم بندی کردیم تا هم با توجه به شرایط کرونایی با ازدحام جمعیت روبرو نباشیم و هم بچه ها با کار گروهی بیشتر آشنا شوند.

وی اظهار کرد: کلاس های آموزش قرآن کریم با محوریت سوره مبارکه مومنون را برگزار کرده و در پایان هر جلسه تفسیر آیاتی از سوره نور برگرفته از کتاب تفسیر نور حجت الاسلام قرائتی بیان شد.

حجت الاسلام سعیدی عنوان کرد: یکی دیگر از دوره های آموزشی در تابستانه فهما، برگزاری کلاس های آموزش اخلاق با اولویت دعای مکارم الاخلاق صحیفه سجادیه بود و همچنین کلاس های آموزش وضو، قرائت صحیح نماز، مهدویت و شیوه های یاریگری امام زمان (عج) را برگزار کردیم.

مدیر کانون تخصصی مهدویت جنوب کرمان با اشاره به برگزاری دوره های آموزشی هنر در طرح تابستانه فهما، ادامه داد: علاوه بر این کلاس های آموزش نقاشی، خوشنویسی، شعر و داستان نویسی با محوریت زندگی امام رضا علیه السلام، امام حسین علیه السلام و شهدا به خصوص حاج قاسم سلیمانی برگزار شد.

وی بیان کرد: یکی دیگر از فعالیت های هنری تابستانه فهمای بچه های مسجدی کانون، آموزش ساخت کاردستی بود که بر همین اساس بچه ها قلاب ماهیگیری، بادبادک هایی مزین به تصاویر رهبری و شهید سلیمانی و نیز کاردستی هایی ویژه محرم و با موضوع کرونا ساختند.

حجت الاسلام سعیدی با اشاره بر لزوم ترویج فرهنگ کتاب و کتابخوانی و معارف دینی، ابراز کرد: طرح کتابخوانی هفته ای با یک کتاب، از دیگر برنامه های اوقات فراغت تابستانی کانون بود که به همین منظور هفته ای یک کتاب به بچه ها معرفی شده و در اختیار آنها قرار داده شد تا مطالعه کنند و سپس چکیده ای از مطالبی که از این کتاب ها فرار گرفته اند را در قالب جزوه به ما ارائه دهند.

مدیر کانون تخصصی مهدویت جنوب کرمان افزود: این کتاب ها شامل کتاب آیات منتخب، پندهای علوی، اینجا خانه امام علی علیه السلام است، کتاب مهدویت و دانستنی های مهدوی، پیک غدیر، نماز، صحیفه سجادیه و نهج البلاغه بود که در پایان به بهترین مطالب گردآوری شده جوایزی اهدا شد.

وی اظهار کرد: از دیگر برنامه های تابستانه فهما، راه اندازی اردوی درون شهرستانی بود که با رعایت کامل نکات بهداشتی در طول تابستان بچه ها را ۳ مرحله به اردو بردیم.

حجت الاسلام سعیدی عنوان کرد: علاوه بر این در گروه مجازی کانون نیز مطالبی خواندنی و آموزنده به اشتراک گذاشته شد و همچنین با توجه به تاکید رهبری بر قرائت دعای هفتم صحیفه سجادیه در رفع بلای کرونا، این مهم نیز در تابستانه فهما اجرا شد.

مدیر کانون تخصصی مهدویت جنوب کرمان در خاتمه یادآور شد: طرح تابستانه فهما با مشارکت و همکاری کانون فرهنگی هنری صدیقه اطهر جیرفت و کانون تخصصی مهدویت جنوب کرمان با رعایت کامل نکات بهداشتی در مسجد حضرت زهرا (س) واقع در شهر جیرفت برگزار شده و در اختتامیه به قرآن آموزان گواهی پایان دوره آموزشی قرآن کریم اعطا شد.

پایان پیام/586

منبع: شبستان

کلیدواژه: طرح تابستانه فهما تابستانه فهما غنی سازی اوقات فراغت طرح تابستانه فهما حجت الاسلام سعیدی دوره های آموزشی کلاس های آموزش برگزار شد بچه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۲۳۱۳۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زمین‌لرزه ۴.۷ ریشتری فاریاب کرمان خسارتی نداشت

به گزارش جام‌جم‌آنلاین،حمید سالخورده روز پنجشنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا افزود: نیروهای امدادی در منطقه فاریاب در حالت آماده‌باش قرار دارند.    کانون این زمین لرزه در عمق ۹ کیلومتری زمین اعلام شده است.   کانون وقوع این زلزله در ۲۹ کیلومتری فاریاب، ۳۰ کیلومتری کهنوج و ۴۷ کیلومتری عنبرآباد در جنوب کرمان کرمان اعلام شده است.   فاریاب شهری در استان کرمان و مرکز شهرستان فاریاب است.   شهر فاریاب، در ۳۳۰ کیلومتری جنوب شرقی مرکز استان کرمان قرار دارد.

دیگر خبرها

  • اختتامیه پویش ارومیه شهر دوستدار کودک برگزار شد
  • معرفی نفرات برتر کشتی شیرکوه
  • زمین‌لرزه ۴.۷ ریشتری فاریاب کرمان خسارتی نداشت
  • زلزله ۴.۷ ریشتری فاریاب کرمان را لرزاند
  • آئین نکوداشت و تجلیل از اساتید برتر دانشگاه جامع انقلاب اسلامی برگزار شد
  • اختتامیه هشتمین جشنواره طنز پهلو در فومن برگزار شد
  • معرفی نفرات برتر جشنواره کیش بهشت خانواده
  • اختتامیه دومین جشنواره ملی «دوست من کتاب» در همدان
  • آیین اختتامیه دومین جشنواره ملی دوست من کتاب برگزار می‌شود
  • برگزاری اختتامیه چهارمین دوره جشنواره خودنویس در نمایشگاه کتاب