Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-28@13:03:30 GMT

دستگیری 18 سارق با 21 فقره سرقت در چهارمحال و بختیاری

تاریخ انتشار: ۱۹ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۲۳۱۳۸۶

دستگیری 18 سارق با 21 فقره سرقت در چهارمحال و بختیاری

عبدالرضا قاضی‌زاده امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرکرد گفت: در پی وقوع چندین فقره سرقت موتورسیکلت، اماکن خصوصی، وسایل داخل خودرو و احشام، رسیدگی به این موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران فرماندهی انتظامی استان قرار گرفت.

جانشین فرمانده انتظامی چهارمحال و بختیاری ادامه داد: ماموران پلیس آگاهی استان، شهرکرد، بروجن، لردگان، فارسان، اردل و بن با انجام اقدامات گسترده پلیسی و بررسی آثار و علائم به جامانده در صحنه‌های سرقت، موفق شدند 18 سارق را دستگیر کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی خاطرنشان کرد: بر اساس تحقیقات علمی و فنی پلیس، سارقان به 21 فقره سرقت موتور سیکلت، اماکن خصوصی، وسایل داخل خودرو و احشام اعتراف کردند و جهت سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شدند.

انتهای پیام/68033/م

منبع: فارس

کلیدواژه: پلیس سرقت چهارمحال و بختیاری جانشین فرمانده انتظامی چهارمحال و بختیاری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۲۳۱۳۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری سارق کالا و احشام در یاسوج

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای کهگیلویه و بویراحمد، سرهنگ بهمن گرجیان گفت: در پی وقوع چند فقره سرقت کالا و احشام در سطح شهرستان بویراحمد، موضوع ضمن هماهنگی با مرجع قضائی در دستور کار مأموران پاسگاه انتظامی دشتروم این فرماندهی قرار گرفت. وی افزود: مأموران با انجام اقدامات فنی و تخصصی گسترده یک سارق کالا و احشام را شناسایی و دستگیر کردند. گرجیان تصریح کرد: مأموران در بازرسی از مخفیگاه سارق ۳ رأس گوسفند و مقادیری اموال مسروقه کشف و ضبط کردند. فرمانده انتظامی شهرستان بویراحمد در پایان خاطرنشان کرد: متهم پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شد. 

دیگر خبرها

  • کشف ۸ فقره سرقت در دیر/ سارق دستگیر شد
  • بازداشت سارق اماکن دولتی در دشت آزادگان
  • دستبند پلیس بر دستان باند سارقان اماکن خصوصی و کشف اموال سرقتی
  • دستگیری سارق احشام و کشف ۴۸ رأس دام سرقتی در اسدآباد
  • دستگیری ۳ سارق با ۷ فقره سرقت در یزد
  • سارقان اماکن در دام پلیس لنگرود
  • دستگیری سارق کالا و احشام در یاسوج
  • کشف ۴۲ فقره سرقت در آبادان
  • سارقان مسلح احشام در دام پلیس آبادان
  • تجهیز نگهبانان دامداری‌ها به وسایل ارتباطی