Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/مازندران یک فعال رسانه ای و پژوهشگر مسائل اجتماعی بر لزوم مقابله هوشمندانه عناصر انقلابی جبهه اطلاع رسانی کشورمان با رویکرددین ستیزانه غرب تاکید کرد.

عقیل امامی در گفت و گو با ایسنا، با اشاره به اهانت مجدد نشریه فرانسوی شارلی ابدو به ساحت مقدس پیامبر اسلام، گفت: این اهانت آشکار که تحت لوای آزادی در دنیای غرب صورت می گیرد، در واقع بخشی از سناریوی هدفمند استکبار علیه مقدسات مورد احترام مسلمانان سراسر جهان است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به سواستفاده همیشگی غرب از واژه آزادی و حقوق بشر یادآورشد: جای تعجب دارد مقامات فرانسوی در حالی به یک نشریه تحت الحمایه خود تحت لوای آزادی و دموکراسی اجازه اهانت به مقدسات مسلمانان جهان را می دهند که روژه گارودی اندیشمند برجسته خود را به خاطر طرح یک سئوال ساده در مورد اقدامات نژاد پرستانه رژیم صهیونیستی مجازات کردند.

این فعال رسانه ای با انتقاد از سکوت و انفعال دستگاه های دیپلماسی و مجامع مسئول جهانی در قبال هتاکی نشریه فرانسوی به ساحت رسول اعظم (ص)، گفت: باید با تشکیل جبهه واحد رسانه ای در برابر اقدامات نابخردانه دستگاههای تبلیغی استکبار، غرب را از تکرار چنین اقدامات شرم آوری پشیمان کرد.

امامی همسویی فرانسه با رژیم صهیونیستی و سران کاخ سفید را در ماجرای هتاکی به مقدسات مسلمانان قطعی دانست و افزود: اوج گیری احساسات ضد استکباری درجهان و اقبال فزاینده مردم کشورهای مختلف به دین مبین اسلام علت رویکرد متفاوت دستگاه های تبلیغی غرب در قبال مسلمانان است.

وی با اشاره به مسئولیت تاریخی سازمان علمی فرهنگی ملل متحد" یونسکو"در قبال اهانت نشریه فرانسوی به مقدسات مسلمانان، خاطرنشان کرد: وادادگی و انفعال توام با حمایت سازمان های مسئول بین المللی از این گونه اقدامات کور، در حافظه تاریخی ملت های مسلمان و آزادیخواه ثبت می شود.

این فعال رسانه ای ضرورت تشکیل اتحادیه جهانی خبرنگاران غیرمتعهد به کشورهای قدرتمند و استکباری را خاطرنشان کرد وافزود: نویسندگان و فعالان رسانه ای دنیای اسلام برای حفظ سنگرهای عقیدتی و ایمانی مشترک رسالت تاریخی دارند.

امامی با محکوم کردن تلاش مذبوحانه محور شرارت رسانه ای فرانسه، آمریکا و رژیم اشغالگر قدس در این ماجرا،لزوم فعال شدن خط دیپلماسی و پارلمانی کشورمان رابرای افشای ماهیت نقشه جدید ضددینی غرب خواستارشد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی سیاسی اسلام ستیزی رسانه ای

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۲۳۱۴۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

روبن آموریم: در اسپورتینگ لیسبون می‌مانم؛ می‌خواهیم برای کسب سومین قهرمانی تلاش کنیم

آموریم شایعات را تکذیب کرد: او از اسپورتینگ جدا نمی‌شود

طرفداری | شب گذشته (یکشنبه) و در پی شکست بنفیکا برابر فامالیکائو، قهرمانی اسپورتینگ لیسبون در لیگ پرتغال به فاصله دو هفته مانده تا پایان فصل، مسجل شد. این بیستمین قهرمانی اسپورتینگ در سطح اول فوتبال پرتغال به حساب می‌آید.

رسمی؛ اسپورتینگ لیسبون قهرمان لیگ پرتغال در فصل ۲۰۲۳/۲۴ شد

روبن آموریم، سرمربی جوان و ۳۹ ساله اسپورتینگ موفق شد برای دومین بار، جام قهرمانی لیگ پرتغال را برای تیمش به ارمغان بیاورد. او پیش‌تر در فصل 2020/21 نیز موفق به کسب این افتخار شده بود.

آموریم در اسپورتینگ می‌‌ماند

روبن آموریم به واسطه عملکرد درخشان خود روی نیمکت اسپورتینگ، توجه باشگاه‌های مطرح زیادی را به خود جلب کرده‌است. او تا چند هفته قبل گزینه اصلی هدایت لیورپول به شمار می‌رفت و بعدا با وست‌هم نیز مذاکره کرد، اما توافقی با هیچ یک از این دو تیم صورت نگرفت تا آینده آموریم هم‌چنان مورد بحث باشد.

با وجود علاقه دیگر تیم‌ها، آموریم در جشن قهرمانی اسپورتینگ عنوان کرد که می‌خواهد به همکاری با این تیم ادامه دهد و تصمیمی برای جدایی ندارد:

در اسپورتینگ می‌‌مانم. من با این تیم قرارداد دارم و در حال حاضر می‌خواهم از این موفقیتی که برای خودم و برای باشگاه حاصل شده، نهایت لذت را ببرم. حالا می‌خواهیم با هم برای کسب سومین قهرمانی لیگ تلاش کنیم. بیایید سعی کنیم این اتفاق را رقم بزنیم.

گفتنی است روبن آموریم تا سال ۲۰۲۶ با اسپورتینگ لیسبون قرارداد دارد.

از دست ندهید ????????????????????????

بایرلورکوزن رکورد 59 ساله را می‌شکند پاس دیدنی سردار آزمون برابر یوونتوس که با بی‌دقتی گل نشد (فیلم) کلوپ: امیدوارم با هوای بارانی اشک‌هایم را کسی نبیند پالما با ایرانی‌ها فاتح لیگ قهرمانان اروپا شد

دیگر خبرها

  • المرت: به محمود عباس پیشنهاد تشکیل دولت فلسطینی را دادم/ حمله به رفح منجر به آزادی اسرا نمی‌شود
  • تشکیل قرار گاه تحول فرهنگی با هدف مقابله با آسیب های اجتماعی
  • درگیری فرانسوی‌ها با پلیس پس از حذف پی‌اس‌جی
  • تی‌بی‌ام خط ۲ متروی اصفهان تا یک ماه آینده به ایستگاه ابن‌سینا است
  • دشمن تلاش دارد اعتماد مردم به نهادهای دینی را مخدوش کند
  • کتاب پژوهشی «تبلیغ دینی در مسجد؛ رویکردی آسیب‌شناسانه»
  • برتری ۴ نشریه دانشگاه آزاد رودهن میان نشریات دانشجویی واحد‌های دانشگاهی
  • روبن آموریم: در اسپورتینگ لیسبون می‌مانم؛ می‌خواهیم برای کسب سومین قهرمانی تلاش کنیم
  • ترویج فرهنگ دینی و اسلامی بهترین خدمت به جامعه است
  • مقام فرانسوی انفعال دولت را در برابر نسل کشی در غزه محکوم کرد