Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، نمایندگان در نشست علنی امروز (چهارشنبه 19 شهریور) مجلس شورای اسلامی، در جریان بررسی طرح فهرست قوانین و احکام نامعتبر حوزه محیط‌‌‌‌‌ زیست با اصلاح ماده واحده آن موافقت کردند.

از 229 نماینده حاضر در مجلس 161 نماینده رأی موافق، 2 نماینده رأی مخالف و 15 نماینده رأی ممتنع به این اصلاحیه داده و ماده واحده به شرح زیر اصلاح شد:

از تاریخ لازم الاجرا شدن این قانون، احکام قانونی حوزه محیط زیست، مذکور در پیوست این قانون، منسوخ اعلام می گردد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین نمایندگان مجلس در جریان بررسی طرح مذکور، با 169 رأی موافق، 6 رأی مخالف و 10 رأی ممتنع از مجموع 228 نماینده حاضر در صحن با اصلاح عبارتی کلمه «نامعتبر» به کلمه «منسوخ» موافقت کردند.

انتهای پیام/ 

 

منبع: فارس

کلیدواژه: محیط زیست شورای نگهبان مجلس شورای اسلامی قوانین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۲۳۱۴۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

چرا نماینده طالبان برای مذاکره درباره حقابه هیرمند به ایران نیامد؟ + جزئیات

به گزارش همشهری آنلاین، علی سلاجقه، رئیس سازمان حفاظت از محیط زیست در گفتگو با همشهری درباره آخرین وضعیت حقابه ایران از افغانستان اظهار داشت: سازمان حفاظت از محیط زیست با همکاری آقای قمی، سفیر ایران در افغانستان، مرتبا درحال پیگیری حقابه ایران از رود هیرمند هستند. پیگیری این حقابه را جدای از بحث های معاهدات درحال پیگیری هستیم.

وی ادامه داد: دولت طالبان به ما قول داده بود تا همتای آنان در سطح رئیس محیط زیست به ایران بیاید و حقابه را پیگیری کنیم. روندها و مسائل منطقه ای اجازه نداد سفر مقام افغانستانی به کشورمان انجام شود. از سوی دیگر مقامات طالبان ادعا میکردند که منابع آبی و مقدار بارش ها در کشورشان به اندازه ای نیست که توان رهاسازی آب به سمت کشور را داشته باشند. البته مردم افغانستان نیز در این زمینه مطالباتی دارند که امیدواریم در نهایت با رایزنی های موثر، حقابه ایران به سمت کشور رهاسازی شود.

کد خبر 846653 برچسب‌ها خبر ویژه افغانستان طالبان سازمان حفاظت محیط زیست رود هيرمند

دیگر خبرها

  • مجلس در این هفته| ساماندهی اجاره و اصلاح مالیات بر سوداگری
  • چرا دستمزد ۱۴۰۳ اصلاح نمی‌شود؟!
  • مراجع قضایی شهرستان ری رویکرد زیست محیطی دارند+فیلم
  • تحقق توسعه پایدار با همدلی و انسجام مجلس و دولت
  • فلرها، سلامتی مردم عسلویه را نشانه گرفته است
  • ضرورت اصلاح قانون معادن به نفع محیط زیست
  • رسیدگی به چک‌های برگشتی با هوش مصنوعی
  • پسماند‌ها به معضل محیط زیستی کشور تبدیل شده است
  • چرا نماینده طالبان برای مذاکره درباره حقابه هیرمند به ایران نیامد؟ + جزئیات
  • کشف صد هزار حلزون در شهرضا