Web Analytics Made Easy - Statcounter

پروژه خط انتقال آب و خط انتقال برق بند خشرود از توابع کاشمر تا مهرماه امسال، تکمیل و وارد مدار بهره‌برداری می‌شود.

به گزارش قدس آنلاین، مدیر امور آبفای کاشمر گفت: عملیات اجرایی پنج طرح بزرگ آبرسانی در شهرستان‌های کاشمر و کوهسرخ با بیش از ۲۰۰ میلیارد ریال اعتبار آغاز شد. علیرضا عباسی با اشاره به اینکه کاشمر و کوهسرخ در بخش شهری و روستایی حدود ۷۳ هزار مشترک آب را تحت پوشش دارند افزود: شناسایی ظرفیت‌ها و مشکلات تأمین آب به ویژه در بخش روستایی این شهرستان‌ها در دستور کار امور قرار گرفته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!
او از آبرسانی به شهر کاشمر به‌ عنوان یکی از بزرگ‌ترین طرحهای تأمین آب خراسان رضوی در سال ۹۹ یاد کرد و ادامه داد: این طرح شامل پنج هزار و ۲۸۰ متر خط انتقال با قطرهای ۲۵۰ تا ۵۰۰ میلی‌متر، شش باب ساختمان سرچاه، ۵۶۵ متر حصار کشی و ۱۳ باب حوضچه خط انتقال با اعتبار ۶۶ میلیارد و ۲۷ میلیون ریال در حال اجراست. مدیر امور آبفای کاشمر تاکید کرد: آبرسانی به روستای قوچ پلنگ با اعتبار هفت میلیارد و ۸۳۰ میلیون ریال و تامین آب مجتمع روستایی زنده جان با اعتبار ۱۰ میلیارد ریال از دیگر طرحهای این نهاد است. منبع: صداوسیما انتهای پیام/

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: آبرسانی برق رسانی کاشمر خط انتقال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۲۳۱۴۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برخورداری بیش از ۵ هزار خانوار روستایی با اتمام طرح آبرسانی به مجتمع ۱۰۶ روستایی زون چایپاره

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،محمداشرفی افزود: این طرح در حال حاضر از ۶۹ درصد پیشرفت فیزیکی برخوردار بوده و آب شرب ۱۸ هزار و ۳۰۱ نفر جمعیت را تامین خواهد کرد.   وی با اعلام اینکه عملیات اجرایی این طرح طی تفاهم نامه منعقد شده با قرارگاه امام حسن مجتبی (ع) آغاز شده است، اظهار کرد: در اجرای این طرح، ۲۰ کیلومتر لوله گذاری، اجرای ۳ باب ایستگاه پمپاژ بین راهی، احداث یک باب مخزن ذخیره ۲۰۰ متر مکعبی و حفریک حلقه چاه پیش بینی شده است.

دیگر خبرها

  • آب با صرف بیش از ۴۰ میلیارد ریال اعتبار به روستای توانه در نهاوند رسید
  • پروژه‌های آموزشی نیمه تمام تا مهرماه در تربت حیدریه تکمیل می‌شود
  • تکمیل طرح‌های آبی مشگین‌شهر نیازمند ۲ هزار میلیارد تومان اعتبار است
  • افزایش دو برابری ظرفیت انتقال آب به دیلم
  • تامین ۵ هزار میلیارد ریال برای تکمیل ۶۱ طرح آبرسانی کهگیلویه و بویراحمد
  • خیّران سلامت یک میلیارد ریال به حوزه سلامت شهرستان کاشمر کمک کردند
  • تخصیص ۳۰۰ میلیارد ریال اعتبار برای طرح تغذیه مصنوعی بندان
  • برخورداری بیش از ۵ هزار خانوار روستایی با اتمام طرح آبرسانی به مجتمع ۱۰۶ روستایی زون چایپاره
  • پروژه آبرسانی به شهر ارکواز ملکشاهی امسال تکمیل می شود
  • ۱۸۸ طرح هادی روستایی در استان بوشهر در حال اجرا است