Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-30@05:54:43 GMT

هدفون ویژه دورکاری با قابلیت حذف صداهای مزاحم

تاریخ انتشار: ۱۹ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۲۳۱۶۹۸

هدفون ویژه دورکاری با قابلیت حذف صداهای مزاحم

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از نیواطلس، انجام امور کاری مستلزم تمرکز و افزایش کیفیت صدا به خصوص در زمان استفاده از لپ تاپ برای برقراری ارتباطات صوتی است. محصول جدیدی که در این زمینه تولید شده هدست بلوتوث شرکت پرمیر است که علاوه بر افزایش کیفیت صدا، اصوات مزاحم محیطی را نیز حذف می‌کند.

هدست یادشده مجهز به فناوری ویژه ای است که در زمان برقراری تماس‌های مختلف یا برگزاری کنفرانس‌های ویدئویی با استفاده از نرم افزارهایی مانند زوم، به کمک کاربران می‌آید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این هدست از طریق بلوتوث با ابزار و محصولات مختلفی مرتبط می‌شود و میکروفون آن نیز کیفیت مطلوبی دارد.

استفاده از این هدست در زمان رانندگی، نیز ممکن است. با هر بار شارژ باتری امکان استفاده از هدست یادشده تا ۱۲ ساعت وجود دارد و این زمان شارژ در حالت استندبای به ۳۵۰ ساعت می‌رسد. پرت شارژ یو اس بی این هدست هم با وسایل مختلف برقی سازگار است. قیمت این محصول ۳۹ دلاراست.

کد خبر 5019411

منبع: مهر

کلیدواژه: دورکاری کارمندان هدفون باتری لیتیومی ویروس کرونا واکسن کرونا تحقیقات علمی گوشی هوشمند ایالات متحده امریکا فناوری فضایی شبکه ملی اطلاعات امنیت سایبری فیس بوک نوآوری سامسونگ معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری هوش مصنوعی لپ تاپ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۲۳۱۶۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هندزفری itel T11 Pro چه مشخصاتی دارد؟

اطلاعات ارائه شده نشان می‌دهد که هندزفری itel T11 Pro از فناوری هوش مصنوعی برای حذف نویز محیطی بهره می‌برد.

به گزارش سرویس ترجمه خبرگزاری ایمنا، شرکت itel که تولیدکننده گوشی‌های هوشمند و لوازم جانبی صوتی است، به تازگی هندزفری T11 Pro TWS را در هند معرفی کرده است، این محصول دارای ویژگی‌های مناسبی است؛ برای نمونه، با یک بار شارژ کامل تا ۴۳ ساعت پخش را ارائه می‌کند، طراحی شیکی دارد و از درایورهای ۱۳ میلی‌متری بهره می‌برد.

هندزفری itel T11 Pro دارای باس خروجی قدرتمند است، از فناوری هوش مصنوعی برای حذف نویز محیطی بهره می‌برد و از اتصال بلوتوث ۵.۳ نیز پشتیبانی می‌کند، برد اتصال بلوتوث تا ۱۰ متر است؛ هر کدام از هندزفری‌ها دارای باتری ۴۰ میلی‌آمپر ساعتی است، کیس شارژ آن نیز دارای باتری ۵۰۰ میلی‌آمپر ساعتی است، هندزفری‌ها را می‌توان از طریق پورت USB-C شارژ کرد و تنها با ۱۰ دقیقه شارژ تا دو ساعت پخش را ارائه می‌دهد.

هندزفری itel T11 Pro گواهی IPX5 را دریافت کرده است، بنابراین در برابر آب مقاوم است، قیمت آن نیز تقریباً ۱۶ دلار ارزیابی شده است و در دو رنگ آبی و سبز عرضه می‏‌شود، هنوز اطلاعاتی در مورد عرضه این محصول در بازارهای جهانی در دسترس قرار نگرفته است.

کد خبر 748274

دیگر خبرها

  • واکاوی ابعاد جهش تولید با مشارکت مردم در «نقش ما» منتشر شد
  • گوگل پلی قابلیت دانلود هم‌زمان چند اپلیکیشن را فراهم کرد
  • کپی گوگل از روی اپل: قابلیت دانلود هم‌زمان چند اپلیکیشن در گوگل‌پلی
  • جوان کاشمری چطور از دختران جوان در برابر ۲ مزاحم دفاع کرد| ضربه چاقو فقط ۲ میلی متر با شاهرگ علی فاصله داشت | ۲ شرور مست و سابقه‌دار بودند
  • به تعویق افتادن زمان برگزاری ویژه برنامه صعود سراسری به ارتفاعات بازی دراز
  • کتاب «نقش ما» وارد بازار نشر شد
  • این اولین ربات انسان‌نمای تمام‌الکتریکی با سرعت ۶ کیلومتربرساعت است
  • وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی: می‌خواهیم فیلم با کیفیت درباره «اقبال لاهوری» بسازیم
  • ضربه چاقو به جوان کاشمری به دلیل حمایت از چند دختر در برابر ۳ مزاحم
  • هندزفری itel T11 Pro چه مشخصاتی دارد؟