Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، محمدصدیق ثابتی صبح امروز چهارشنبه در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: شاخص‌های بهره‌مندی از راه در استان کردستان در دولت تدبیر و امید از رشد چشم‌گیری برخوردار بوده و در این دولت بهسازی راه در حوزه‌های مختلف بین شهری، بزرگراهی و راه روستایی همواره در اولویت پروژه‌های عمرانی استان بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: از سال ۹۲ تاکنون بهره‌مندی از راه آسفالته روستایی از ۳۶ درصد به چیزی حدود ۵۰ درصد نزدیک شده و بهره‌مندی از بزرگراه نیز هم اکنون ۲۱ درصد است که با میانگین کشوری فاصله چندانی ندارد.

مدیرکل راه و شهرسازی کردستان از شتاب مناسب در اجرای پروژه‌های راهسازی از جمله پروژه بهسازی و احداث جاده جدید سنندج به مریوان مشهور به واریانت تیژتیژ – گاران خبر داد و ادامه داد: پروژه بهسازی سنندج – مریوان ۵۲ کیلومتر است که در شش قطعه تعریف شده و قطعات یک، دو و سه آن با پیشرفت بیش از ۹۰ درصد هم اکنون با اجرای روشنایی داخل تونل‌های همرو و گزردره و همچنین تابلوگذاری و خط کشی مسیر در شرف اتمام است.

ثابتی یادآور شد: قطعات چهار، پنج و شش نیز پیمانکاران فعالی دارد و روند ساخت این قطعات نیز با شتاب مناسب در جبهه‌های مختلف در حال انجام است که اگر این روند به همین منوال ادامه پیدا کند در آینده نزدیک شاهد اتمام پروژه و تحقق یکی از وعده‌های مورد مطالبه مردم استان خواهیم بود.

وی به اهمیت ویژه این پروژه اشاره کرد و بیان کرد: کاهش زمان سفر، تسهیل در دسترسی به مرز رسمی باشماق، کاهش استهلاک خودرو و کاهش هزینه حمل کالا، ایجاد درآمد ارزی، توسعه دیپلماسی اقتصادی و ارتقای مبادلات مرزی، صرفه‌جویی در زمان و انرژی و از همه مهم‌تر افزایش ایمنی حمل و نقل و رضایت‌مندی استفاده کنندگان از اهم اهداف احداث این جاده است.

کد خبر 5019449

منبع: مهر

کلیدواژه: اداره كل راه و شهرسازي كردستان راهسازی سنندج مریوان محرم 99 ویروس کرونا شیراز مراسم عزاداری بازگشایی مدارس آمار کرونا بوشهر عاشورا ماه محرم گرگان مجلس شورای اسلامی کرمانشاه شیوع کرونا آغاز سال تحصیلی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۲۳۱۷۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بهره مندی 3 هزار و 741 مشترک نهادهای حمایتی از خدمات رایگان شرکت گاز

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای خراسان جنوبی، مدیرعامل شرکت گاز استان  از واگذاری 1 هزار و 358 اشتراک رایگان و گازکشی رایگان داخلی 2 هزار و 383 مشترک تحت پوشش نهادهای حمایتی در استان طی سال 1402 خبر داد.

رحمان محمودی گفت: در راستای ایفای بخشی از مسئولیت های اجتماعی شرکت گاز استان  در سال گذشته  1 هزار و 358 اشتراک رایگان به مددجویان نهادهای حمایتی با اعتباری بالغ بر 2 میلیارد و 752 میلیون ریال واگذار شده است. 

وی گفت:  از این تعداد اشتراک  رایگان واگذار شده، 1157 اشتراک مربوط به مددجویان  کمیته امداد و 201 اشتراک رایگان مربوط به مددجویان  سازمان بهزیستی بوده است.

محمودی با اشاره به گازکشی داخلی 2383 مشترک نهادهای حمایتی استان طی سال گذشته افزود: هزینه گازکشی داخلی این مشترکین حدود 129 میلیارد ریال بوده که به صورت رایگان انجام شده است.

مدیرعامل شرکت گاز استان گفت: مددجویان نهاد‌های حمایتی که تاکنون از امتیاز و اشتراک رایگان گاز بهره‌مند نشده‌اند، می‌توانند با دریافت معرفی‌نامه از نهاد مربوطه و ارائه آن به شرکت گاز، صرفاً یکبار از واگذاری امتیاز کنتور و اشتراک رایگان گاز استفاده کنند.

دیگر خبرها

  • بهره مندی 3 هزار و 741 مشترک نهادهای حمایتی از خدمات رایگان شرکت گاز
  • ایستگاه مترو اتریش سال آینده بهره برداری می شود | این ایستگاه کجاست؟
  • پل سوخته کلا به زودی به بهره برداری می‌رسد
  • بهره مندی هشت روستای مجتمع امام علی (ع) شهرستان کرمانشاه از آب آشامیدنی
  • بهره مندی بیش از ۹۰ روستا در مناطق شرقی کرمانشاه از آب شرب خانگی
  • توضیحات وکیل بابک زنجانی از احتمال آزادی او
  • بهره مندی بیش از ۴۰۰ هزار نفر در شهر‌های زیر ۲۰ هزار نفر خراسان جنوبی از بیمه سلامت
  • بابک زنجانی آزاد هم می‌شود؟/ توضیحات وکیل
  • بهره‌برداری از ۸۰ درصد پروژه‌های آموزشی تبریز
  • بندر چابهار در آینده نزدیک یک بندر ریل پایه خواهد شد