Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-05-02@04:22:51 GMT

کشف ۱۰ هزار برگ قرص متادون قاچاق در شیراز

تاریخ انتشار: ۱۹ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۲۳۱۷۵۷

کشف ۱۰ هزار برگ قرص متادون قاچاق در شیراز

ایسنا/فارس رئیس کل دادگستری استان فارس از وارد شدن ضربه به یک باند نگهداری و توزیع موادمخدر و کشف بیش از ١٠ هزار برگ قرص متادون در شیراز خبر داد.

حجت‌الاسلام سید کاظم موسوی گفت: با اشراف اطلاعاتی سربازان گمنام امام زمان (عج) و صدور دستور قضایی بیش از ده هزار برگ قرص متادون کشف و دو قاچاقچی دستگیر و با قرار بازداشت راهی زندان شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

به گزارش ایسنا به نقل از روابط عمومی دادگستری فارس، موسوی با بیان اینکه مأموران پیش از این با انجام تحقیقات و رصد اطلاعاتی، مخفیگاه متهمان را شناسایی کرده بودند، گفت: در ادامه این عملیات با هماهنگی مرجع قضایی، در بازرسی از مخفیگاه این متهمان بیش از ١٠ هزار قرص متادون به ارزش ١٠ میلیارد ریال کشف شد. 

رئیس کل دادگستری فارس از بررسی احتمال ارتباط افراد دیگر با این باند نگهداری و توزیع مواد مخدر خبر داد و تأکید کرد: سوداگرانی که آسیب به سلامت جامعه را زمینه کسب منفعت قرار می‌دهند با برخورد قاطع و قانونی دستگاه قضایی مواجه خواهند شد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: دادگستري فارس استانی سیاسی قرص متادون مواد مخدر قرص متادون

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۲۳۱۷۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دیدار چهره به چهره رئیس کل دادگستری آذربایجان غربی با بیش از ۱۳۰نفر 

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،در این دیدار که با هماهنگی دفتر ارتباطات مردمی دادگستری استان در راستای عمل به سیاست ارتباط بدون واسطه مسئولین دستگاه قضایی با مردم صورت گرفت، رئیس کل دادگستری آذربایجان غربی و معاونین قضایی رئیس کل دادگستری استان ضمن دیدار چهره به چهره با بیش از۱۳۰ نفر از متقاضیان، درخواست‌های آنان را بررسی و در مورد هر یک دستورات لازم را صادر نمودند.
لازم به ذکر است ارتباط نزدیک و بی واسطه با مردم و مراجعین به دستگاه قضایی یکی از سیاست‌های دادگستری استان است که در قالب دیدار‌های مردمی سه شنبه هر هفته در مرکز استان با هماهنگی قبلی دفتر ارتباطات مردمی و دیدار با مراجعین در سفر به حوزه‌های قضایی و نیز در مناسبت‌های مختلف ملی و مذهبی از سوی مجموعه مدیریت استان پیگیری می‌گردد و هدف آن اطلاع از مشکلات و تدبیر و برنامه ریزی برای رفع آنهاست.

دیگر خبرها

  • تشکیل پرونده قضایی برای ضاربان آمر به معروف در کاشمر
  • تعلیق فعالیت یکی از اعضای شورای شهر بندر امام (ره)
  • پرونده قضایی برای ضاربان یک آمر به معروف در کاشمر تشکیل شد
  • تعلیق عضو شورای یک شهر به اتهام دزدیدن شهردار!
  • تعلیق عضو شورای شهر بندر امام‌خمینی به اتهام آدم‌ربایی
  • افتتاح دوره دوم کارآموزی قضایی در دادگستری استان آذربایجان غربی با ۳۹ نفر 
  • دیدار چهره به چهره رئیس کل دادگستری آذربایجان غربی با بیش از ۱۳۰نفر 
  • از دستگیری عامل تیراندازی تا کشف ۱۶ هزار لیتر سوخت قاچاق در فارس
  • از دستگیری عامل تیراندازی در خفر تا کشف ۱۶ هزر لیتر سوخت قاچاق در فارس
  • دانشگاه‌های شیراز در حمایت از خیزش دانشگاه‌های غربی تجمع می‌کنند