Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس اتاق تعاون استان البرز با بیان اینکه بیش از یک هزار تعاونی در این استان فعال است ،گفت: ۷۰درصد پرونده‌ها در مرکز داوری اتاق تعاون به سازش منجر می‌شود.

به گزارش خبرگزاری برنا استان البرز، محمد مختاری با بیان اینکه پس از 40 سال اکنون بخش تعاون توانسته در جایگاه اصلی خود قرار گیرد، اظهار کرد: مردم ارکان و ریشه اصلی بخش تعاون هستند، اما مسئولین اکنون پس از گذشت این مدت به جایگاه موثر تعاون پی برده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه تعاون با نقش آفرینی در اقتصاد کشور می‌تواند سبب جبران برخی عقب ماندگی‌ها در این حوزه شود، افزود: بالغ بر هزارو 80 تعاونی در استان البرز فعال هستند که از این تعداد بیش از 200 تعاونی عضو اتاق تعاون نیستند و از فعالیت‌های آن آگاهی ندارند.

رئیس اتاق تعاون البرز با اشاره به اینکه اگر خواستار ارتقاء تعاون هستیم باید این حوزه توسط دولت به خوبی حمایت شود، تصریح‌کرد: از تعداد تعاونی‌های فعال در استان البرز 400 مورد آن در حوزه مسکن فعال هستند و اینکه اگر از این میزان تعدادی با مشکل روبرو شوند بیانگر مشکل‌دار بودن مابقی تعاونی‌های این حوزه نیست.

وی با اشاره به راه اندازی مرکز داوری ویژه تعاونی‌های استان البرز، گفت: 70درصد پرونده‌ها در مرکز داوری اتاق تعاون به سازش منجر می‌شود و تنها برای 30 درصد پروندها حکم قضایی صادر می‌شود.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: تعاون تعاون روستایی محمد مختاری اتاق تعاون البرز استان البرز اتاق تعاون

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۲۳۱۸۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استقبال فرمانده‌ی قرارگاه اقتصادی وزارت دفاع از مدل اقتصاد تعاونی پیشگامان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکزیزد، مدیرعامل بندر خشک در بازدید "دکتر نجار فرمانده قرارگاه اقتصادی وزارت دفاع" از غرفه بندر خشک پیشگامان در شمشین نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی ایران (ایران اکسپو)، خدمات و فعالیت‌های بندر خشک پیشگامان را تشریح کرد.   ظهوری اظهار داشت: در این بازدید مدل اقتصاد تعاونی پیشگامان ارائه شد که مورد استقبال دکتر نجار قرار گرفت و وی تمایل خود را برای اجرای اقتصاد تعاونی در شرکت‌های زیرمجموعه ابراز داشت.   در پایان مقرر گردید تیمی از سوی قرارگاه اقتصادی وزارت دفاع برای بازدید و بررسی موقعیت و ظرفیت‌های بندر خشک پیشگامان به یزد سفر کنند.

دیگر خبرها

  • صادرات ۸۰ میلیون دلاری محصولات تعاونی ها در مازندران
  • مسکن اقتصادی قابل مصادره نیست
  • ۱۸۵ هزار نفر در کردستان عضو تعاونی‌ها هستند
  • درخواست تعاونی مسکن سازمان جنگل‌ها برای استقرار روی گسل
  • استقبال فرمانده‌ی قرارگاه اقتصادی وزارت دفاع از مدل اقتصاد تعاونی پیشگامان
  • رشد ۲۲ درصدی تعاونی‌های زنان در دولت سیزدهم
  • فعالیت ۱۰۴ هزار تعاونی در کشور
  • رشد بیش از ۲۲ درصدی تعاونی‌های زنان در دولت سیزدهم
  • ۱۸ هزار و ۹۱۵ کارگاه فعال ‌در لرستان وجود دارد
  • استقبال ۲۰ هزار میلیارد ریالی مازندرانی ها از طرح کالابرگ و فجرانه