Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبکه خبر»
2024-05-04@22:39:41 GMT

پرتغال برد، رونالدو ۱۰۱ گله شد

تاریخ انتشار: ۱۹ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۲۳۱۹۵۲

هفته دوم لیگ ملت‌های اروپا با ۱۰۱ گله شدن رونالدو، جشنواره گل فرانسه و بلژیک و توقف انگلیس به پایان رسید. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر،  شب گذشته مرحله گروهی این رقابت‌ها پیگیری شد که، در گروه سوم از لیگ A، تیم ملی پرتغال در شهر استکهلم ۲-۰ میزبانش سوئد را شکست داد.
کریستیانو رونالدو با به ثمر رساندن هر دو گل پرتغال، تعداد گل‌های ملی خود را به عدد ۱۰۱ رساند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سوئد از دقیقه ۴۴ این بازی با اخراج اسونسون ۱۰ نفره به کار خود ادامه داد.
در دیگر بازی این گروه تیم ملی فرانسه در ورزشگاه استادو فرانس شهر پاریس دومین شکست تیم ملی کرواسی در این دوره از رقابت‌ها را با نتیجه ۴ بر ۲ رقم زد. آنتوان گریزمان، لیواکوویچ بازیکن حریف، آپامکانو و اولیویه ژیرو برای فرانسه در این بازی گلزنی کردند. دژان لوورن و جوزیپ برکالو گل‌های کرواسی را به ثمر رساندند.
در گروه دوم لیگ A تیم ملی بلژیک در شهر بروکسل میهمانش تیم ملی ایسلند را ۵ بر یک در هم کوبید و انگلیس مقابل دانمارک به تساوی بدون گل رضایت داد.
در دیگر بازی‌های دیشب، در گروه یک لیگ C، لوکزامبورگ ۱- صفر به مونته‌نگرو باخت، جمهوری آذربایجان با همین نتیجه از سد قبرس گذشت.
در گروه دوم، ارمنستان ۲ - صفر استونی را برد و دیدار گرجستان و مقدونیه به تساوی ۱-۱ انجامید و سرانجام در گروه ۲ از لیگ D، لیختن‌اشتاین ۲ - صفر بر سن‌مارینو غلبه کرد. هفته سوم مرحله گروهی لیگ ملت‌های اروپا از ۱۹ مهر آغاز می‌شود. کد ویدیو دانلود فیلم اصلی برچسب ها: لیگ ملتهای اروپا ، رونالدو ، فرانسه ، بلژیک ، سوئد ، انگلیس

منبع: شبکه خبر

کلیدواژه: لیگ ملتهای اروپا رونالدو فرانسه بلژیک سوئد انگلیس تیم ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبکه خبر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۲۳۱۹۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رونالدو به دنبال عقب انداختن جشن قهرمانی الهلال!

به گزارش "ورزش سه"، در دیداری از هفته سی ام رقابت های لیگ حرفه ای عربستان، تیم فوتبال النصر در استادیوم الاول پارک میزبان الوحده است. زردپوشان ریاض که 12 امتیاز از الهلال کمتر دارند، شانسی برای تصاحب جام قهرمانی ندارند.

در واقع النصر که از ابتدا رونالدو را به میدان فرستاده، تلاش می کند تا حد امکان، قهرمانی الهلال در رقابت های امسال را به تعویق بیندازد چرا که آبی پوشان فاصله بسیار زیادی با رقیب دیرینه و همشهری خود دارند.

برای بازی امشب، النصر از حضور رونالدو در ترکیب اصلی بهره می برد. شب گذشته الکساندر میتروویچ موفق شد یک گل برای الهلال به ثمر برساند و شمار گل هایش به عدد 23 رسید و کریستیانو که با 29 گل در صدر قرار دارد، در پی افزایش این فاصله است.

در درون دروازه النصر، داوید اوسپینا حضور دارد. سنگربان کلمبیایی نتوانست انتظارات را برآورده کند و به احتمال فراوان در پایان فصل نیز از این تیم جدا خواهد شد.

در مرکز خط دفاعی النصر، آیمریک لاپورت حضور دارد که علی لاجامی نیز او را در این مأموریت مهم همراهی می کند. سلطان الغنام به عنوان مدافع راست و الکس تلس نیز در پست دفاع چپ برای تیم لوئیس کاسترو بازی می کنند.

در خط میانی نیز مارسلو بروزوویچ به همراه اوتاویو مونتیرو حضور دارند. دو بازیکن خارجی النصر که مغز متفکر تیم محسوب شده و وظیفه خلاقیت در مرکز میدان و توپ رسانی به مهاجمان را برعهده دارند. در کنار آنها نیز عبدالله الخیبری بازی می کند.

سه عنصر تهاجمی تیم را نیز أیمن یحیی به عنوان وینگر راست، سادیو مانه در پست وینگر چپ و کریستیانو رونالدو به عنوان مهاجم نوک تشکیل داده اند.

دیگر خبرها

  • آتش‌بازی طارمی: من هنوز زنده‌ام!
  • هت تریک‌ کریستیانو رونالدو در جشنواره گل النصر
  • رونالدو به دنبال عقب انداختن جشن قهرمانی الهلال!
  • علیپور در بازی 6 امتیازی بیرون رفت
  • عکس| مهدی طارمی مرد شماره یک بازی با چاوس
  • یک ایرانی در نیمه نهایی چمپیونز لیگ
  • یک شورش بزرگ در جشنواره کن
  • بوی شورش از درون جشنواره کن ۲۰۲۴ می‌آید/کارکنان در طلب حقوق بیشتر
  • خط و نشان رونالدو برای الهلال
  • کولاک جدید کریستیانو رونالدو در عربستان