Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار فارس از مهر؛ با توجه به اعلام اداره‌کل راهداری و حمل‌ونقل جاده ای استان فارس مبنی بر انجام عملیات ترمیم  و روسازی قسمتهایی از محور جم - فیروزآباد در تاریخ ۲۰ شهریور و مسدود بودن مسیر مزبور به مدت دو ماه ، مسافرین باید از مسیر جایگزین لامرد - علامرودشت - خنج - قیر-فیروزآباد تردد نمایند و مسافرین شهرستانهای جنوبی بوشهر و هرمزگان نیز از مسیر اخند-مهر وارد مسیر مذکور شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

روزانه تعدادی از بیماران اورژانسی ،کرونایی و حتی مصدومین ناشی از حوادث شرکتها و فازهای گازی پارس جنوبی و شهرستانهای همجوار از مسیر جم- فیروزآباد به شیراز  منتقل می شوند و بستن مسیر برای دو ماه،  منجر به حوادث تلخ و ناخوشایندی خواهد شد.

بهترین اقدام تدابیری جهت  ترمیم بخشی از مسیر به صورت روزانه و همزمان هدایت ماشین‌های عبوری است.

 در صورت بستن این مسیر ، مردم جنوب فارس، بوشهر و شرق هرمزگان برای رسیدن به شیراز باید ۶ ساعت بیشتر مسیر جایگزین را طی کنند! موضوعی که سبب گلایه‌مندی مردم شده است و در این اوضاع و احوال نامساعد کرونایی و وضعیت وخیم اقتصادی، هزینه‌های جانی و مالی سنگین بر مردم تحمیل خواهد کرد.

ادارات کل راهداری فارس و بوشهر باید در یک تصمیم منطقی مرهمی بر دردها و آلام مردم باشند و هر چه سریعتر این موضوع را بایک راه حل منطقی حل و فصل نمایند.

انتهای پیام/ س

منبع: فارس

کلیدواژه: پارس جنوبی عملیات راهسازی شیراز مسیر جایگزین فارس هزینه های سنگین مهر مسدود بیماران مردم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۲۳۱۹۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مسدودی مسیر در محور روستایی ساردوئیه جیرفت

به گزارش خبرنگارمهر، دراطلاعیه مرکز مدیریت راه‌های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای جنوب استان کرمان آمده است امروز چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت ماه، عملیات انفجار در محور روستایی دولت آباد_ بهرآسمان از بخش ساردوییه در محدوده معروف به سیمانی بین ساعت۷ صبح تا ساعت ۱۶ انجام می شود، لذا با توجه به عملیات انفجار به دلیل انجام عملیات ترانشه برداری، بازگشایی و احداث مسیر، از کلیه کاربران جاده ای به خصوص مردم ساکن در منطقه اعلام شده خواسته می شود در ساعات گفته شده از تردد در این محور جدا خودداری کنند.

در این اطلاعیه آمده است محور فوق پس از انفجار تا اطلاع ثانوی مسدود می باشد؛ ضمن اینکه مسیر اسفندقه _ رودخانه کمال به عنوان جایگزین نیز اعلام می شود.

کد خبر 6094007

دیگر خبرها

  • عضو انجمن اقتصاددان ایران: سنگینی بار عدم پرداخت بدهی گازی پتروشیمی‌ها بر دوش مردم است
  • عضو انجمن اقتصاددان ایران: سنگینی بار عدم پرداخت بدهی گازی پتروشیمی ها بر دوش مردم عادی است
  • استقلال متعلق به تهران است اسمش تغییر کند به مردم برمی‌خورد/ لابد مسابقات را هم به بندر ماهشهر منتقل می‌کنند!
  • مسدودی مسیر در محور روستایی ساردوئیه جیرفت
  • نقش بی‌بدیل اساتید در مردمی‌سازی ارزش‌های سلامت محور
  • محور کندوان از بالای طویر مسدود می شود/ ترافیک سنگین مسیر جنوب
  • کابینه نتانیاهو هزینه زیادی را به ما تحمیل کرد/ طبقه متوسط در حال نابودی
  • خلیج فارس نقطه مشترک همه مردم ایران
  • گران شدن ورزش به معنای تحمیل هزینه های بیشتر درمانی در آینده است
  • استان بوشهر خط مقدم محور مقاومت ایران اسلامی است + تصویر