Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز، مراسم تکریم حجت‌الاسلام رضا ایمانی خواه مدیر سابق دفتر نمایندگی نهاد مقام معظم رهبری در دانشگاه آزاد اسلامی واحد زاهدان و معارفه حجت‌الاسلام موحدی مدیر جدید این دفتر با حضورمعاون دفتر نهاد رهبری در دانشگاه حجت‌الاسلام احمدی، با حضور هیئت رییسه و جمعی از استادان و کارکنان دانشگاه آزاد اسلامی واحد زاهدان و جمعی از روحانیون برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این مراسم، سلطانعلی میر دبیر هیئت امنا و رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان سیستان و بلوچستان با ارائه گزارشی از اقدامات انجام شده در سطح استان توسط دانشگاه در گسترش سطح کمی و کیفی آموزش در سخنانی ضمن تقدیر از خدمات و تلاش‌های حجت الاسلام رضا ایمانی خواه در دوره مسئولیتی که در دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه آزاد اسلامی استان سیستان و بلوچستان به عهده داشتند، به اقدامات انجام شده در جهت ساماندهی و تسهیل امور فرهنگی و اسلامی این حوزه اشاره کرد.

همچنین در این جلسه، مهدی دولتی معاون فرهنگی دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد زاهدان با ارائه گزارشی از عملکرد این حوزه پرداخت.

در ادامه این مراسم، حجت‌الاسلام احمدی معاون دفتر نهاد رهبری در دانشگاه آزاد اسلامی نیز در سخنانی با تشکر از همکاری و زحمات حجت الاسلامایمانی خواه ضمن تسلیت ایام سوگواری سید و سالار شهیدان طی سخنانی با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری در خصوص جهاد و بهکارگیری تمام تلاش و توان خود در راستای یاری در پیشبرد اهداف نظام به کمک یکدیگر پرداختند.

وی همچنین نکاتی در خصوص سیاست گذاری جدید نهاد در دانشگاه و لزوم هماهنگی و همکاری همه استادان و دانشجویان در رسیدن به هدف عالی فرهنگی و اسلامی دانشگاه را یادآور شد.

در این مراسم همچنین از زحمات حجت‌الاسلام محمد باقر حیدری نسب معاون نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری که به سمت مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه علوم پزشکی زابل منصوب شده اند نیز قدردانی شد.

در این مراسم با اهدای لوح سپاس و هدیه از سوی دبیر هیئت امنا و رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان از خدمات حجت الاسلام ایمانی خواه و حیدری نسب تقدیر و ابلاغ مسئولیت حاج آقای موحد به ایشان تسلیم شد. در خاتمه حاضرین در نماز جماعت ظهرو عصر در مسجدالنبی واحد زاهدان شرکت کردند.

انتهای پیام/

108 / 167 مراسم تکریم ومعارفه دفتر نهاد نمایندگی رهبری دانشگاه آزاد زاهدان سلطانعلی میر حجت الاسلام موحدی

منبع: ایسکانیوز

کلیدواژه: مراسم تکریم ومعارفه دفتر نهاد نمایندگی رهبری دانشگاه آزاد زاهدان حجت الاسلام موحدی دانشگاه آزاد اسلامی مقام معظم رهبری رهبری در دانشگاه نهاد نمایندگی حجت الاسلام واحد زاهدان دفتر نهاد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۲۳۲۰۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری آیین معارفه مسوول بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی همدان

به گزارش خبرگزاری مهر، آیین تکریم و معارفه فرمانده حوزه بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی همدان با حضور غلامرضا خاکساری سپرست دانشگاه آزاد اسلامی استان همدان، حجت الاسلام رضا محمدی مسول دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه آزاد اسلامی استان همدان، حمید پورحسینی مسئول بسیج دانشجویی استان همدان برگزار شد؛ در این مراسم ضمن تقدیر از زحمات حسین زیادی، محمد حسین عزیزی به عنوان فرمانده حوزه بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی همدان معرفی شد.

کد خبر 6092430

دیگر خبرها

  • برگزاری آیین معارفه مسوول بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی همدان
  • آئین گرامیداشت روز جهانی روانشناس و مشاور برگزار شد
  • اجرای طرح تدریس با جهت‌گیری الهی برای هدایت دانشجویان
  • مراسم تقدیر و معارفه مدیرعامل شرکت سرمایه‌گذاری گروه توسعه ملی برگزار شد
  • مراسم تودیع و معارفه مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان سیریک
  • تودیع و معارفه مدیر مرکز اسلامی هرمزگان
  • معارفه مدیر مرکز اسلامی هرمزگان
  • درخواست رئیس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها برای تدوین بسته عملیاتی ساماندهی دانشگاه هنر
  • سومین کنگره شهدای دانشگاه آزاد اسلامی استان تهران برگزار می‌شود
  • معرفی برگزیدگان مسابقات تنیس روی میز و بدمینتون منطقه یک کشور