Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان-انتخابات آمریکا بهانه‌ای برای پرده برداری از ۱۰ شکایت مسکوت مانده علیه ترامپ شده است. شبکه گسترده فساد و فحشا با مدیریت «ملانیا و دونالد ترامپ» آخرین مورد از افشاگری‌های انتخاباتی در آمریکا است.

خبرگزاری میزان_روزنامه خراسان نوشت: با نزدیک شدن به موعد برگزاری انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۲۰ ایالات متحده آمریکا، افکار عمومی جهان هر روز شاهد افشاگری‌های جدید درباره دو نامزد دموکرات و جمهوری خواه هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در یکی از آخرین موارد این افشاگری‌ها، «آدام دنتور» فعال اجتماعی و پژوهشگر آمریکایی در گزارشی، به جزییاتی از شبکه گسترده فساد و فحشا با مدیریت «ملانیا و دونالد ترامپ» پرداخته است.

به گزارش نورنیوز، در این گزارش آمده است: حدود دو ماه پیش و در لابه‌لای اخبار فاجعه کرونا و اعتراضات ضدنژادپرستی در آمریکا، همسر و دختر «استیر سالاس» قاضی فدرال آمریکا برای رسیدگی به پرونده «گیسلاین مکسول» که متهم به آزار جنسی دختران نوجوان است، ترور شدند. اما گیسلاین مکسول کیست؟ گیسلاین مکسول معشوقه اپستین، دختر رابرت مکسول فعال بدنام مطبوعات و عضو پارلمان بریتانیاست که بعد از این که درسال ۱۹۹۱ فاش شد صد‌ها میلیون پوند از صندوق بازنشستگان شرکت اش دزدی کرده، جنازه‌اش در نزدیکی قایق لوکس تفریحی‌اش در دریا پیدا شد و خانواده‌اش در کمتر از یک روز همه دارایی‌های خود را از دست داد و مکسول که گذرنامه‌های فرانسه، انگلیس و آمریکا را داشت، برای فرار از فقر و بدنامی به نیویورک مهاجرت کرد.

مکسول در نیویورک وارد همکاری با اپستین دلال سکس و مواد مخدر شد و پیشنهاد کار در زمینه مدلینگ را با این نیت ارائه کرد که با در اختیار گذاردن دختران زیبای باکره و جوان به ثروتمندان، درآمد‌های نجومی کسب کند. او که به واسطه پدرش با اعضای کاخ باکینگهام در ارتباط بود، دسترسی راحتی به کثیف‌ترین ثروتمندان انگلیس از جمله «شاهزاده آندرو» داشت.

تیم آمریکایی «ترامپ ـ اپستین» و تیم انگلیسی «آندرو ـ مکسول» برای آغاز یک کار حرفه‌ای بین‌المللی در میزبانی سکس ثروتمندان نیاز به همکاری با یک برند جهانی داشتند. در این میان، «ملانیا» در این جست وجو‌ها در میان دختران زیبای اروپای شرقی مورد توجه قرار گرفت.

او که چهره ناشناخته‌ای بود، از طریق شخصی به نام «زامپولی» به کازابلانکا و اپستین معرفی و در سال ۱۹۹۵ با ویزای H-۱B وارد نیویورک شد. اما مشکل اصلی ملانیا در سال‌های اول اقامت در آمریکا هزینه‌های سنگین زندگی در نیویورک بود. او در سال‌های ۱۹۹۵ تا ۱۹۹۷ از طریق چاپ عکس‌های برهنه خود، به ویژه در جت شخصی ترامپ و اسکورت شدن برای برخی مشتریان اپستین، مخارج زندگی پر هزینه در نیویورک را تامین می‌کرد. باگذشت زمان، ترامپ که ملانیا را برای دوستی انتخاب کرده بود، از همسر دوم خود جدا شد و شرکت «تی مدلز» را به امید گسترش امپراتوری دنیای مد راه اندازی کرد.

ملانیا و مکسول در «تی مدلز» مدیریت آموزش دختر‌ها برای عکاسی و سپس همخوابی با ثروتمندان را به عهده داشتند. ملانیا و مکسول برای این که دختران تازه وارد بتوانند بدون هیچ‌گونه شرمی کار حرفه‌ای خود را شروع کنند، آن‌ها را مجبور می‌کردند رابطه آزاد با مردان اجاره‌ای را تماشا کنند تا بیاموزند که چگونه باید انواع رفتار‌های سکسی را با مهمانان انجام دهند.

بر همین اساس، دادگستری آمریکا مکسول را بعد از بازداشت متهم کرده که دختران زیر سن قانونی را مورد آزار جنسی قرارداده و طبق قانون حبس ابد در انتظار اوست. برای سرپوش گذاشتن بر نقش ترامپ و ملانیا در باشگاه سکس، تاکنون اپستین (ظاهرا) خودکشی کرده، میفسود ناپدید شده، شاهزاده آندرو توسط دادستانی آمریکا احضار شده، مکسول بازداشت شده، دختر استیر سالاس و همسر قاضی فدرال ترور شده اند، ۱۰ شکایت علیه ترامپ مسکوت مانده و وکلای ترامپ افشاگران بردگی جنسی ملانیا را یا تهدید کرده اند یا با هزینه هنگفت به جمع‌آوری عکس‌های لخت ملانیا پرداخته‌اند.

بیشتر بخوانید:  سبقت بایدن از ترامپ  احتمالاتی درباره آینده آمریکا با وجود ترامپ

انتهای پیام/
خبرگزاری میزان: انتشار مطالب و اخبار تحلیلی سایر رسانه‌های داخلی و خارجی لزوماً به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفاً جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای منتشر می‌شود.

برچسب ها: ترامپ آمریکا

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: ترامپ آمریکا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۲۳۲۰۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قرعه کشی زمان پخش برنامه‌های انتخاباتی نامزد‌ها در شبکه شهند

برنامه‌های تبلیغاتی نامزد‌ها در صدا و سیما شامل برنامه‌های انفرادی نامزد‌ها و مناظره‌های تبلیغاتی از فردا ۱۴ اردیبهشت لغایت چهارشنبه هفته آینده براساس جدول زمان پخش، از شبکه سهند پخش خواهد شد.

برنامه تبلیغاتی ۱۲ نامزد راه یافته به دور دوم مجلس شورای اسلامی از سه حوزه انتخابیه تبریز، آذرشهر و اسکو، شبستر و میانه در ساعات ۱۲:۳۰ لغایت ۱۳:۳۰ و ۲۳ شب لغایت ۲۳:۵۰ بصورت برنامه‌های ۲۰ دقیقه‌ای پخش خواهد شد؛ و مناظره‌های انتخاباتی نیز در ساعات ۹:۳۰ لغایت ۱۱:۳۰ و ۲۰ لغایت ۲۲ شب از شبکه سهند پخش خواهد شد.

باشگاه خبرنگاران جوان آذربایجان شرقی تبریز

دیگر خبرها

  • افشاگری دستیار ترامپ در مورد رابطه با خانم بازیگر فیلم های ...
  • جدول پخش برنامه‌های انتخاباتی شبکه تهران 
  • جدول پخش برنامه‌های انتخاباتی شبکه تهران
  • طرح ترامپ برای حل مساله اوکراین
  • قرعه کشی زمان پخش برنامه‌های انتخاباتی نامزد‌ها در شبکه شهند
  • خود را به رویکرد امنا برای تغییر مدیریت مجلس آینده پایبند می‌دانم
  • اسم جدیدترین سریال مهران مدیری لو رفت
  • اسم جدیدترین سریال مهران مدیری لو رفت + جزئیات
  • آنتن شبکه تهران از امشب انتخاباتی می‌شود
  • اولویت اصلی مجلس دوازدهم مدیریت بحران گرانی باشد