Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-05-06@20:28:03 GMT

انفجار در مسیر کاروان معاون رئیس‌جمهور افغانستان

تاریخ انتشار: ۱۹ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۲۳۲۰۸۴

انفجار در مسیر کاروان معاون رئیس‌جمهور افغانستان

امرالله صالح، معاون رییس‎جمهور افغانستان از یک انفحار در شهرکابل، جان سالم بدر برد.

به گزارش ایسنا به نقل از طلوع نیوز، وزارت کشور افغانستان گفته است که در انفجار امروز در کابل، دوتن جان باختند و ۱۲ تن دیگر زخمی شده‌اند.

دفتر رسانه‌های امرالله صالح، معاون رئیس جمهور اعلام کرد که هدف انفجار امروز (چهارشنبه) کاروان معاون نخست رییس‌جمهور بود؛ اما به او آسیب نرسیده‌ است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

عباد صالح، پسر امرالله صالح، در پیامی در صحفۀ تویترش نوشت که او هنگام وقوع انفجار همراه پدرش بوده‌ است و به معاون رییس‌جمهور در این رویداد آسیب نرسیده‌است.

یک منبع می‌گوید که دست کم سه تن در این انفجار جان باختند و ۱۲ تن دیگر  از جمله دو تن از نگهبانان صالح زخمی شده‌اند.

به گفتۀ شاهدان، یک مین هنگام عبور کاروان صالح منفجر شده است.

تاکنون هیچ گروهی مسؤولیت این انفجار را به عهده نگرفته‌است.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: افغانستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۲۳۲۰۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رئیس جمهور پنج شنبه وجمعه به قم می‌رود

جلسه بررسی و جمع بندی طرح‌های پیشنهادی دومین سفر استانی رئیس جمهور به استان قم پیش از ظهر امروز (دوشنبه ۱۷ اردیبهشت ماه) و به ریاست محمد مخبر معاون اول رییس جمهور برگزار شد.

در این جلسه که معاون اجرایی رئیس جمهور، استاندار قم، وزرای راه و شهرسازی، جهاد کشاورزی، آموزش و پرورش، معاون عملیات فراجا و معاونان سایر دستگاه‌های مرتبط نیز حضور داشتند، توافقات و تعهدات دستگاه‌ها برای اجرای طرح‌های اولویت‌دار استان قم مورد بحث و تصمیم‌گیری قرار گرفت.

تخصیص اعتبار برای احداث، تکمیل و بهسازی راه‌ها و محور‌های مواصلاتی و رفع نقاط حادثه‌خیز استان قم، تکمیل و اجرای طرح‌های ملی و استانی آموزشی قم، بیابان‌زدایی و توسعه روش‌های نوین آبیاری، تکمیل کتابخانه مرکزی و طرح‌های فرهنگی و هنری استان، تکمیل و تجهیز مجتمع‌های توانبخشی و پزشکی ایثارگران و خانواده‌های شهدا و تکمیل طرح‌های نیمه‌تمام ورزشی از جمله مصوبات این جلسه بود.

دومین سفر استانی رییس جمهور به استان قم قرار است روز‌های پنجشنبه و جمعه هفته جاری - ۲۰ و ۲۱ اردیبهشت ماه - برگزار شود.

باشگاه خبرنگاران جوان قم قم

دیگر خبرها

  • محورهای رایزنی «بایدن» و «نتانیاهو»
  • دومین سفر استانی رییس جمهور به استان قم انجام می شود
  • تولید مقاطع فولادی استاندارد و ریل در ذوب آهن اصفهان
  • بارزانی با رئیس جمهور دیدار کرد
  • رئیس جمهور پنج شنبه وجمعه به قم می‌رود
  • رئیسی پنجشنبه به قم می‌رود
  • جلسه جمع‌بندی طرح‌های سفر استانی رییسی به استان قم برگزار شد
  • رئیسی به قم می‌رود
  • انحراف آب هیرمند توسط طالبان به شوره زارهای افغانستان | افغانستانی‌ها آب شیرین را تلخاب می کنند! | واکنش معاون رئیس‌جمهور به این اقدام عجیب طالبان
  • رئیس جمهور بیستم اردیبهشت به قم سفر می‌کند