Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-03@21:51:59 GMT

مخالفت پارلمان اروپا با تمدید زمان مذاکرات برگزیت

تاریخ انتشار: ۱۹ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۲۳۲۱۰۶

مخالفت پارلمان اروپا با تمدید زمان مذاکرات برگزیت

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از ایندیپندنت، «برند لانگ» نماینده آلمان در پارلمان اروپایی که ریاست کمیسیون تجارت بین‌المللی این مجلس را نیز به عهده دارد، ضمن اعلام مخالفت این پارلمان با تمدید زمان مذاکرات برگزیت هشدار داد: «تا قبل از ۳۱ اکتبر باید توافق حاصل شود».

با این اعلام نظر، امید انگلیسی ها برای رسیدن به توافق دیرهنگامی که بتواند مذاکرات را از بن‌بست بیرون بکشد، به یأس تبدیل شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مذاکره‌کنندگان قرار است برای هشتمین دور گفتگوها هفته آینده در لندن گردهم آیند اما هر دو طرف پیش‌بینی کرده‌اند بعید است اقدامی جدی صورت گیرد.

دولت انگلستان این هفته از سوی صنایع حمل و نقل و باربری‌ها هشدار گرفت که در ژانویه آینده امکان وقوع هرج و مرج در مرزها وجود خواهد داشت و در صورتی که مشکلات در این چهار ماه باقی‌مانده و برطرف نشوند، زنجیره تأمین اقلام سوپرمارکت‌ها دچار اختلال خواهد شد.

از سوی دیگر لانگ هشدار داد که فشار زمان بسیار بالا است چرا که گفتگوها حتی به مرحله‌ای نرسیده که دو طرف متون حقوقی خود را داشته باشند که بتوان آنها را ترکیب کرد و به یک متن «جامع» رسید.

او گفت: «معمولا در مذاکرات تجاری، متون قدم به قدم و جلسه به جلسه تهیه شده و سپس با ادغام متون هر دو طرف در یک جا، به یک سند کامل آماده ارائه می‌رسند. در این مذاکرات وضعیت اصلا چنین نیست. ما فقط یک نوبت فرصت داریم که تمام این کارهای مهم را انجام دهیم و بنابراین تصمیم‌گیری در مورد آینده روابط تجاری انگلستان و اتحادیه اروپا کما بیش باید در هفته آینده یکسره شود».

کد خبر 5019422 عبدالحمید بیاتی

منبع: مهر

کلیدواژه: پارلمان اروپا برگزیت انگلیس ایالات متحده امریکا رژیم صهیونیستی امارات متحده عربی عراق لبنان فلسطین عربستان سعودی روسیه ترکیه دونالد ترامپ ویروس کرونا امانوئل ماکرون ایران فرانسه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۲۳۲۱۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هری کین: بازی در خانه رئال مادرید دشوار است اما ما به خودمان ایمان داریم

هری کین اعتقاد دارد فتح لیگ قهرمانان اروپا، پایانی خوش برای این فصل بد بایرن مونیخ خواهد بود

طرفداری | در چارچوب دور رفت مرحله نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان اروپا، بایرن مونیخ و رئال مادرید در آلیانتس آرنا به نتیجه تساوی 2-2 رضایت دادند تا سرنوشت این جدال حساس در سانتیاگو برنابئو مشخص شود.

به نقل از اسکای آلمان؛ هری کین در این بازی یکی از ستاره‌های بایرن مونیخ بود و در کنار عملکرد کلی خوبش، توانست یک گل نیز از روی نقطه پنالتی به ثمر برساند. حال این ستاره انگلیسی در یک مصاحبه پس از بازی درباره هدف‌شان برای قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا صحبت کرده است. او گفت:

هر چیزی که برای آن می‌جنگیم در این تورنمنت است، ما فقط باید راهی برای انجام آن پیدا کنیم. بازی در خانه رئال مادرید سخت خواهد بود اما ما باید با ایمان کامل و برای پیروزی به آنجا برویم. لیگ قهرمانان اروپا بزرگ‌تر از هر چیزی است و اگر بتوانیم آن را کسب کنیم، فصل شگفت‌انگیزی داشته‌ایم. با این حال هنوز راه درازی در پیش داریم.

کین سپس درباره عملکردشان مقابل رئال مادرید و بازی هفته آینده در روز چهارشنبه، گفت: 

این‌ها بازی‌های بزرگی هستند. جو امروز باورنکردنی بود و مطمئنم هفته آینده نیز همین‌طور خواهد بود. من می‌خواهم در این بازی‌های بزرگ بازی کنم. نکات مثبت زیادی در بازی امروز وجود داشت اما برخی جزئیات کوچک نیز هستند که باید آن را اصلاح کنیم زیرا ممکن است به خاطر آن‌ها تنبیه شویم. ما باید نسبت به هفته آینده خوش‌بین باشیم.

 کین درباره اینکه جود بلینگام پیش از زدن ضربه پنالتی به او چه حرفی زد، گفت:

راستش را بخواهید، نمی‌دانم او چه گفت. من غرق آن لحظه شده بودم و مطمئنم سعی کرد چیزی بگوید تا حواس مرا پرت کند. 

صحبت جود بلینگام با هری کین پیش از زدن ضربه پنالتی

 

از دست ندهید ????????????????????????

تونی کروس: پاس گلم جلوی بایرن خیلی خاص نبود شاهکار کارلتو؛ بازهم شکست‌ناپذیری مقابل بایرن بزرگترین بازیکنان ناکام تاریخ لیگ قهرمانان یحیی شکایت کند 5 میلیارد تومان جریمه می‌گیرد

دیگر خبرها

  • «شهر آفتاب مهتاب» اتفاقی آوانگارد در تئاتر دهه ۴۰
  • پوچتینو: هر هفته تحت فشار هستم؛ مدیران چلسی تصمیم‌شان را بگیرند
  • اصواگرایان به دنبال تسویه حساب درون گروهی در مجلس دوازدهم؟/ پیش‌بینی متفاوت رشیدی کوچی از پارلمان آینده
  • دمای زنجان کاهش یافت
  • آغاز روند کاهشی دما در زنجان
  • آغاز رسمی مذاکرات پرسپولیس با 10 بازیکن
  • هشدار سیل برای پایان هفته جاری
  • متقاضیان خودرو‌های خارجی بخوانند؛ زمان دقیق عرضه خودرو‌های برقی
  • هری کین: بازی در خانه رئال مادرید دشوار است اما ما به خودمان ایمان داریم
  • آغاز عرضه خودروهای وارداتی برقی و بنزینی از یکشنبه هفته آینده