Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها- نماینده ولی فقیه در استان اردبیل گفت: انقلاب اسلامی برگرفته از نهضت عاشورا است و دشمنان از حضور و وحدت و اقتدار مردم در عزاداری‌های ماه محرم هراس دارند. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم ازاردبیل به نقل از دارالارشاد اردبیل، آیت‌الله سید حسن عاملی در اختتامیه مراسم دهه دوم ماه محرم در شهرستان پارس‌آباد اظهار داشت: انقلاب اسلامی برگرفته از نهضت عاشورا است و دشمنان از حضور و وحدت و اقتدار مردم در عزاداری‌های ماه محرم هراس دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به اینکه ایستادگی و مقاومت عنصر موفقیت مردم ایران اسلامی است، گفت: سرمایه اصلی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران وثوق مردمی است و ملت انقلابی ایران اسلامی تمامی توطئه‌ها و نقشه‌های شوم دشمنان را نقش بر آب کرده است.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اردبیل در خصوص پیام کربلا بیان کرد: بزرگترین پیام امام حسین(ع) در عاشورا اقامه نماز اول وقت و ایستادگی در برابر ظلم و حمایت از حق بود.

عزاداری دهه دوم محرم توسط هیئت فاطمیون در گلشهر مشهد+تصاویرانیمیشن‌های محرمی تلویزیون در شبکه آموزش/ "مقتل‌خوانی" با تکنیک دو بعدیمحور برگزاری پرشور مراسم عزاداری محرم هسته‌های متشکّل از جوانان مسجدی‌ بودند

وی با اشاره به اینکه ائمه معصومین(ع) الگوی جاودانه هستند، تصریح کرد: ائمه معصومین (ع) بهترین الگو برای بشریت تا روز قیامت هستند و الگو قرار دادن ائمه معصومین (ع) باعث سعادت دنیا و نجات در آخرت می‌شود.

عاملی بیان کرد: با تلاش‌های بسیار واگذاری اراضی سه هکتاری عشایر مغان در کمیسیون لوایح تصویب شد که از زحمات استاندار نیز قدردانی می‌شود.

انتهای پیام/132/س

منبع: تسنیم

کلیدواژه: ماه محرم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۲۳۲۲۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تغییر عرصه بین‌الملل به واسطه اقتدار جمهوری اسلامی ایران

امام جمعه شهرکرد با شاره به عملیات طوفان‌الاقصی و عملیات وعده صادق، گفت: امروز عرصه بین‌الملل تغییرات سریعی کرده که اقتدار جمهوری اسلامی ایران، این تغییرات دنیا را ایجاد کرده است. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از شهرکرد حجت الاسلام والمسلمین محمدعلی نکونام امروز در خطبه‌های نماز جمعه شهرکرد، اظهار داشت: باید مسئولان توجه ویژه‌تری به ورزش زورخانه‌ای داشته باشند، در شهرکرد تنها یک زورخانه وجود دارد که آن هم مشکلات قابل توجهی دارد که امید است زورخانه جدیدی شکل گیرد.

وی همچنین به روز شوراها اشاره کرد و گفت: توجه به شوراها از مسائل بسیار مهم است چرا که شوراها، کمک کننده و نیازمند حمایت هستند‌. شوراها باید مطالبات را به درستی بیان و با واقع گرایی مسائل را به مسئولین منتقل کنند تا مشکلات مردم کاهش یابند. 

امام جمعه شهرکرد با اشاره به هفته معلم و تبریک این ایام، گفت: معلم به عنوان یک الگوی تمام عیار، موثر و مفید برای جامعه است‌. خوشبختانه فرهنگیان کشور به خوبی در صحنه هستند اما جهت دهی علمی و فکری، ایمانی و شکل دادن آینده سازان ما به دست معلمین است.

نکونام با تاکید بر اینکه ائمه جمعه باید حرف دل مردم را بیان کنند، افزود: پایگاه نماز جمعه مردمی بوده و سخن اصلی در این پایگاه‌ها، درد مردم است. مواضع امام جمعه از مواضع رهبر اسلامی گرفته می‌شود و باید خط و مشی رهبری را داشته باشد. 

نماینده ولی فقیه در استان چهارمحال و بختیاری با اشاره به روز کار و کارگر، مطرح کرد: انتظار کارگران این است که مسئولین صدای آنها را بشنوند. کارگر و محیط کار باید نشاط داشته تا بتواند موثر باشد و جهش تولید محقق شود. رسانه‌ها و مطبوعات هم باید کمک کنند و مطالبات را منعکس کنند.

نکونام در پایان با بیان اینکه امروز در عرصه بین‌الملل شاهد تغییر سریعی هستیم، خاطرنشان کرد: بعد از وقایع طوفان الاقصی و قدرت نمایی یمنی‌ها و مکمل آنها عملیات وعده صادق، افکار و نگاه جهانی تغییر پیدا کرده و اقتدار جمهوری اسلامی ایران، این تغییرات را در دنیا ایجاد کرده است.

انتهای پیام/7540

دیگر خبرها

  • تأکید ائمه جمعه اردبیل بر رفع مشکلات معیشتی معلمان و کارگران
  • سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در خط مقدم جنگ نرم
  • تغییر عرصه بین‌الملل به واسطه اقتدار جمهوری اسلامی ایران
  • رئیسی: عملیات وعده صادق برای دوستان انقلاب اسلامی پیام همبستگی و برای دشمنان پیام مقاومت داشت
  • عملیات وعده صادق برای دوستان انقلاب اسلامی پیام همبستگی و برای دشمنان پیام مقاومت داشت
  • عملیات وعده صادق تنها گوشه‌ای از اقتدار نظامی کشور
  • سفر به پاکستان و سریلانکا در مقطع فعلی پیام مهمی برای دشمنان و دوستان جمهوری اسلامی داشت/همکاری با کشورهای همسایه و مستقل گسترش می‌یابد/ ایران ظرفیت‌های بسیار خوبی برای صدور خدمات فنی-مهندسی دارد
  • سفر به پاکستان و سریلانکا در مقطع فعلی پیام مهمی برای دشمنان و دوستان جمهوری اسلامی داشت
  • برگزاری این سفر در مقطع فعلی پیام مهمی برای دشمنان و دوستان جمهوری اسلامی داشت
  • اقتدار کشور ناشی از اعتماد و اتکاء نظام به مردم در مواجهه با دشمنان است