Web Analytics Made Easy - Statcounter

حجت الاسلام کشمير بابیان اینکه اجرای طرح ملی «سه‌شنبه‌های تکریم» کانون‌های فرهنگی هنری مساجد، عظمت و بزرگواری شهدا را یادآوری می‌کند گفت: صبر و مقاومت خانواده‌های شهدا الگوی ارزشمندی برای ملت ایران است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از سمنان، حجت الاسلام« مرتضی کشمیر » در یازدهمین هفته از طرح ملی سه شنبه های تکریم جهت تجلیل از خانواده معظم جانباز شهید «سید عباس موسوی» با تأکید بر مقام والا و با ارزش خانواده شهدا، جانبازان  ، بیان کرد: ارزش انسان به ثروت و زیبایی نیست، بلکه به باورها و اعتقادات است و این روح بلند انسانی است که ماندگار است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

امام جمعه ایوانکی افزود:خون شهیدان والامقام و صبر و بردباری خانواده‌های معزز آنان، عزت و اقتدار را برای نظام جمهوری اسلامی ایران در جهان به ارمغان آورد و خانواده شهدا بزرگ‌ترین سرمایه نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران هستند.

 

وی با بیان اینکه امروز به برکت خون شهداء کشور ایران به یکی از قدرتمندترین کشورهای دنیا تبدیل شده است اضافه کرد: ما وظیفه داریم با ادامه دادن راه شهداء حافظ خون آنها باشیم ودر مسیر پیشرفت و تعالی روز افزون کشور قدم بر داریم.

 

حجت الاسلام کشمیر تجلیل از شهید را تجلیل از یک آرمان  دانست وافزود:در واقع آرمان آزادی خواهی در جهان و بیرون آمدن از زیر ظلم ستمگران از آرمان های انقلاب اسلامی بوده است که شهدای ما جان خود را برای دفاع از آرمانهای انقلاب اسلامی فدا کرده اند.

 

به گفته امام جمعه ایوانکی مسیر شهدا با خدمت رسانی به مردم ادامه پیدا خواهد کرد، چرا که شهیدان با درک صحیح از شرایط کشور، پای در میدان مبارزه حق علیه باطل گذاشتند.

 

وی یادآور شد: انقلاب مدیون فداکاری خانواده شهدا است چرا که آنان با تمام از خود گذشتگی ثمره زندگی خود را به میدان جنگ و برای دفاع از نظام و ملت و انقلاب فرستاده اند.

 

یازدهمین هفته از طرح ملی «سه شنبه های تکریم» با تقدیر و تجلیل از خانواده معظم جانباز شهید «سید عباس موسوی» در بخش ایوانکی در شهرستان گرمسار برگزار می شود.

 

جانباز شهید سید عباس موسوی  در پنجم فروردین ماه سال ۱۳۳۰  در شهر ایوانکی شهرستان گرمسار در استان سمنان چشم به جهان گشود.

 

 این شهید والامقام در خانواده اي مذهبي رشد يافت و عاشق مکتب اسلامي و دوستار اهل بيت شد، تا آنجا که براي حفظ اسلام محمدي پا به عرصه جنگ و شهادت گذاشت و جان خويش را نثار راه دوست کرد.

 

شهید موسوی  مدت ۱۳ ماه در جبهه حق علیه باطل در مناطق عملیاتی در جمع رزمنگان سپاه گرمسار-لشکر۱۷گردان موسی ابن جعفر(ع) به عنوان بسیجی حضور داشت.

 

این شهید والامقام در عملیات محرم در سال ۶۱ قطع نخاع شد و پس از حدود ۳۰ سال در تاریخ چهارم اسفند ماه سال ۱۳۹۲ در ایوانکی  به شهادت رسید.

 

پيكر مطهر اين شهيد عزيز در زادگاهش در شهر ایوانکی به خاك سپرده شد.

پایان پیام/276

منبع: شبستان

کلیدواژه: تجلیل از شهید امام جمعه ایوانکی دیدار با خانواده شهدا سه شنبه های تکریم طرح ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۲۳۲۳۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دیدار با خانواده‌های معظم شهدا به مناسبت هفته کار و کارگر


به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز یزد، به مناسبت فرارسیدن ۱۲ اردیبهشت روزکارگر، معاون سیاسی امنیتی فرماندار میبد به همراه رئیس اداره تعاون کار و رفاه اجتماعی، مدیرعامل شهرک صنعتی جهان آباد، فرمانده بسیج کارگری و جمعی از مسئولین باحضور درمنزل خانواده شهیدان کمال جعفریان فیروز آبادی و اسداله رشیدی بارجینی، از صبر و استقامت این خانواده‌ها تجلیل و از آنها دلجویی کردند.


شهید کمال جعفریان درسال ۱۳۶۵ در شلمچه و درعملیات کربلای پنج و شهید اسدالله رشیدی بارجینی در سال ۱۳۶۱ در عملیات فتح المبین در منطقه شوش به درجه والای شهادت نائل شدند.

دیگر خبرها

  • گلزار شهدا یک فرصت برای کار فرهنگی است
  • دیدار با خانواده‌های معظم شهدا به مناسبت هفته کار و کارگر
  • تجلیل از خانواده‌های شهدای ورزشکار در رشت
  • یادواره شهید آبروی محله در روستای بن زرد و رودشتی
  • وعده صادق خنجر امت اسلام بود/ هر اقدامی علیه ایران پاسخی شدید در پی دارد
  • ایران در غرب آسیا کشوری تصمیم‌ساز است
  • تجلیل از خانواده شهید مدافع سلامت در پیرانشهر
  • تجلیل و تکریم خانواده شهدا باید به عنوان یک فرهنگ در جامعه نهادینه شود
  • خون شهدا ضامن بقای انقلاب اسلامی است
  • اجرای نزدیک به ۳هزار عنوان برنامه به مناسبت هفته عقیدتی سیاسی