Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-05-07@02:22:30 GMT

937 عملیات پلیسی برای پاکسازی محله شوش و هرندی

تاریخ انتشار: ۱۹ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۲۳۲۳۶۹

937 عملیات پلیسی برای پاکسازی محله شوش و هرندی

سردار رحیمی در جریان بازدید از طرح پاکسازی محله شوش گفت: در منطقه شوش و هرندی، 937 عملیات انجام شده است و در این راستا تعدادی خانه پلمب و تعداد بسیاری مجرم دستگیر شدند.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری برنا؛ سردار حسین رحیمی، رئیس پلیس پایتخت در جریان بازدید از محله شوش گفت: دغدغه اصلی ما ساماندهی و پاکسازی محلات جنوبی شهر تهران است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شروع پاکسازی جدی و پاک کردن این لکه قدیمی از بهمن 97 شروع شد.

او افزود: رهبری گلایه کرده بودند و از این محله نام بردند و ما پس از آن ورود کرده و کار را شروع کردیم. همه دستگاه ها تلاش کردند. امروزه دیگر پارک های این محل جایی برای تفریح خانواده ها شده است اما در گذشته جولانگاه موادفروشان و معتادین بود.

این مقام انتظامی خاطرنشان کرد: به دنبال تثبیت این وضعیت هستیم. در این امر رئیس قوه قضاییه نیز تاکید داشته است با جدیت ادامه یابد. در این منطقه 937 عملیات انجام شده است و در این راستا تعدادی خانه پلمب و تعداد زیادی مجرم دستگیر شدند.

سردار رحیمی تاکید کرد: ما به 10 هزار ظرفیت دیگر نیاز داریم تا معتادین متجاهر ساماندهی شوند. شهرداری باید اقدام به نوسازی این منطقه کند. در چند وقت اخیر 20 مسجد در این محل بازسازی و راه اندازی شد. باید از ظرفیت بسیج نیز در این عرصه استفاده شود. باید مراکز بازپروری به خارج از شهر منتقل شوند. محله شوش خواستگاه موادمخدر کشور است. پنج دهه است که این منطقه جولانگاه معتادین شده است.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: شوش هرندی سردار رحیمی محله شوش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۲۳۲۳۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تشییع و خاکسپاری جانباز سرافراز سردار ایافت در مشهد

 

 

 به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز خراسان رضوی، مراسم تشییع پیکر مطهر جانباز سرافراز دفاع مقدس، سردار ایافت امروز صبح از مهدیه مشهد به سمت حرم مطهر رضوی برگزار شد و پس از طواف در حرم مطهر امام رضا(ع) در بهشت رضای مشهد به خاک سپرده شد.

همچنین با همکاری قرارگاه منطقه‌ای ثامن الائمه نیروی زمینی سپاه، مراسم وداع با پیکر پاک سردار سرتیپ دوم پاسدار «سید مجید ایافت» از یادگاران دوران دفاع مقدس، شب گذشته همزمان با نماز مغرب و عشا در مجتمع فرهنگی آیه ها برگزار شد.

سردار ایافت در دوران دفاع مقدس از هم‌رزمان سردار سرلشکر شهید محمود کاوه بود و معاونت اطلاعات و عملیات لشکر ویژه شهدا را بر عهده داشت؛ سردار مجید ایافت معاون شهید محمود کاوه و از فرماندهان عملیات مرصاد و یکی از قهرمانان جبهه مقاومت و همرزم سردار شهید قاسم سلیمانی بود.

وی پس از دوران دفاع مقدس نیز مسئولیت‌های متعددی را در مجموعه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی عهده‌دار بود که از آن جمله می‌توان به جانشینی فرماندهی لشکر ویژه شهدا، فرماندهی قرارگاه عاشورا، جانشینی فرماندهی قرارگاه ثامن‌الائمه نیروی زمینی سپاه و مسئولیت دبیرخانه کنگره بزرگداشت سرداران شهید و 23 هزار شهید خراسان اشاره کرد.

مسئول اطلاعات عملیات لشکر ویژه شهداء، جانشین لشکر ویژه شهداء، جانشین تیپ یک ویژه شهداء، فرمانده تیپ جوادالائمه بجنورد و جانشین قرارگاه منطقه ثامن‌الائمه از جمله خدماتی است که این شهید والامقام در کارنامه خدمتی خود داشت.

دیگر خبرها

  • اجرای عملیات لای‌روبی و پاکسازی رودخانه اراک
  • برپایی یادواره شهید شاخص شهرستان کوار
  • آغاز عملیات دیوارکشی اطراف آرامستان شیخ شهاب‌الدین (آزادان)
  • عرضه روایت ترس سربازرس مگره در بازار نشر
  • تشییع و خاکسپاری جانباز سرافراز سردار ایافت در مشهد
  • یک میلیون رزمنده آماده جنگ خواهند شد/ عملیات در دریای مدیترانه
  • یادواره شهدای شهرستان زرندیه
  • احداث ۲۰ پروژه جدید در جنوب تهران/ ساخت پارکینگ زیرسطحی در محله جوادیه
  • هفته فرهنگی شهرستان زرندیه
  • ۱۱۶۰ پروژه در سبد پروژه‌های سالانه شهر اصفهان است/ هیچ پروژه‌ای نباید معطل طراحی بماند