Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش روز چهارشنبه ایرنا امیر هوشنگ فتحی در شورای حفاظت از اراضی ملی و منابع طبیعی الیگودرز افزود: حفظ انفال، اراضی ملی و منابع طبیعی از مصادیق حقوق عامه است که این شعب با توجه به تاکید ریاست قوه قضاییه بر احیا این حقوق فعال شده است.

وی خواستار همکاری و مشارکت مردم برای برخورد با متخلفان اراضی ملی شد و اظهار داشت: تاکنون بیش از ۲۴۵ هکتار از اراضی ملی و منابع طبیعی شهرستان الیگودرز رفع تصرف شده است و از تمامی ظرفیت های قانونی جهت ادامه این روند و حفاظت از منابع عمومی استفاده خواهیم کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رییس دادگستری الیگودرز تصریح کرد: اداره های مرتبط با منابع طبیعی و اراضی ملی نیز باید با مسوولیت پذیری و پرهیز از موازی کاری، تقویت گشت های حفاظت کاربری، آموزش و فرهنگ سازی، تامین امکانات، سند دار کردن اراضی کشاورزی و رفع تداخل اراضی ملی و دولتی به تکالیف خود در راستای حفظ حقوق عامه عمل نمایند.

الیگودرز در شرق لرستان واقع شده که بیش از ۲۸۰ هزار هکتار جنگل با گونه غالب بلوط و بیش از ۱۴۵ هزار هکتار مرتع دارد.

لرستان دارای یک میلیون ۲۰۰ هزار هکتار جنگل و حدود ۸۸۵ هزار هکتار مرتع  است.

برچسب‌ها الیگودرز دادگستری لرستان منابع طبیعی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: الیگودرز دادگستری لرستان منابع طبیعی الیگودرز دادگستری لرستان منابع طبیعی منابع طبیعی اراضی ملی هزار هکتار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۲۳۲۵۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رسیدگی به ۵۳ پرونده شکایات مردمی مازندران در هفته جاری

رئیس کل دادگستری استان مازندران از بررسی ۵۳ فقره پرونده در راستای تکریم ارباب رجوع و تسریع در رسیدگی به شکایات مردمی این استان مطرح کرد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از مازندران، عباس پوریانی، امروز_چهارشنبه دوازدهم اردیبهشت_ در جمع خبرنگاران با اشاره به ملاقات مردمی در این هفته با حضور مسئولان قضائی اظهار کرد: در این ملاقات و دیدار مردمی ۵۳ مورد از پرونده متقاضیان در موضوعات اعسار، اثبات مالکیت و خلع ید مورد بررسی و پاسخ داده شد.

وی افزود: این پرونده‌ها در چارچوب قانون نسبت به رفع مسائل حقوقی و قضائی مردم بررسی‌های لازم انجام و دستور تعیین تکلیف به شعب مربوطه صادر شد.

رئیس کل دادگستری مازندران گفت: برگزاری دیدارهای مردمی به دلیل اینکه موجب دسترسی سریع و راحت مردم به مسئولان قضائی، کاهش اطاله دادرسی و ایجاد شفافیت در رسیدگی به پرونده‌ها می‌شود همواره مدنظر مسئولان قوه قضائیه بوده است.

پوریانی با تاکید بر اینکه این دیدارها به مردم اطمینان می‌دهد که همواره گوش شنوایی برای شنیدن دردهایشان وجود دارد، خاطرنشان کرد: مسئولان برای رفع مشکلات آنها شخصاً وارد میدان شده است و این موضوع افزایش رضایت‌مندی مردم از قوه قضائیه را به همراه دارد.

کد خبر 749716

دیگر خبرها

  • بررسی ۵۳ فقره پرونده در دیدار مردمی دادگستری مازندران
  • رسیدگی به ۵۳ پرونده شکایات مردمی مازندران در هفته جاری
  • رفع تصرف و خلع ید ۱۰۲۹۷ مترمربع اراضی ملی در شهرستان ساری
  • ۴۷ هزار هکتار شالیزار‌ در مازندران مکانیزه کشت شد
  • رزمایش اطفای حریق در جنگل‌های تمام استان‌ها اجرا می‌شود
  • آزادسازی بیش از ۲۰ هکتار از اراضی ملی حومه قیروکارزین
  • ۶ هزار هکتار از اراضی لرستان زیر کشت دانه‌های روغنی رفت
  • رفع تصرف ۲۰ هزار مترمربع از اراضی ملی فرخشهر + تصاویر
  • احشام اهالی ۲۴ روستای گلستان از جنگل خارج شد
  • آغاز عملیات مبارزه با آفات در ۲۰۰ هکتار از جنگل‌های مریوان