Web Analytics Made Easy - Statcounter

"احمد ابو حصیره" ورزشکار فلسطینی در حال نمایش مهارت‌های "پارکور" در شهر غزه/ رویترز آتش‌نشانان در تلاش برای اطفای حریق در "آلپاین" کالیفرنیای آمریکا / رویترز دو آتش‌نشان و اعضای تیم امداد و نجات در حال استراحت روی بالکن یک خانه پس از شیفت 72 ساعته برای مهار آتش در "شیور لیک" کالیفرنیا در آمریکا/ رویترز یک شهروند در حومه کالیفرنیا با ماسک، خانه‌اش را در برابر بادهای شدید "سنت آنا" که باعث گسترش آتش‌سوزی در منطقه "مونریا"ی آمریکا می‌شود، آماده می‌کند/ عکس: رویترز مرد ماسک زده در حال سفر با مترو دهلی نو در اولین روز شروع کار مترو پس از تعطیلات و سخت‌گیری‌های مرتبط با با شیوع ویروس کرونا در پایتخت هند/ رویترز "کارن اسپروس" 82 ساله منتظر شروع فیلم در سالن سینما در کالیفرنیای آمریکا است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرماندار کالیفرنیا محدودیت‌های مرتبط با شیوع ویروس کرونا را در 5 بخش این ایالت کاهش داده و برخی از رستوران‌ها، سالن‌های تئاتر و سینما و باشگاه‌های ورزشی را باز کرده است/ اسوشیتدپرس "کوین دی بروین" بازیکن قرمزپوش بلژیک در مرکز تصویر در کنار "اندری بالدورسن" بازیکن سفیدپوش ایسلند در لیگ ملت‌های اروپا/AP Photo یک خودروی مدفون شده در گل پس از طوفان "هایشن" و رانش زمین در "گئوجه" کره جنوبی/ یونهاپ یکی از حامیان جنبش "زندگی سیاهان مهم است" در جریان یک درگیری با حامیان "دونالد ترامپ" رئیس‌جمهور آمریکا در ایالت "اورگان" این کشور به نشانه اعتراض روی زمین دراز کشیده است/ عکس: رویترز یک افسر پلیس در حال صحبت با یکی از اعضای گروه "شورش علیه انقراض حیوانات" که در اعتراض به سیاست‌های زیست محیطی در لندن تجمع کردند. عضو گروه طرفدار محیط زیست لباسی مانند حیوانات به تن کره ایست/ رویترز "جو بایدن" نامزد ریاست‌جمهوری دموکرات‌ها در حال صحبت با طرفدارانش در حومه "لنکسر" در پنسیلوانیای آمریکا/ رویترز بخش‌هایی از ترمینال پرواز فرودگاه شهر مکزیکوسیتی که ساخت آن 2 سال پیش ناتمام رها شد. اینک این سازه با گل و لای ناشی از باران سیل آسای تابستانی در حومه مکزیکوسیتی پر شده است/ رویترز افسران پلیس در حال بازداشت حامیان "ماریا کولسنیکوا" یکی از رهبران مخالف بلاروس که خواستار برکناری الکساندر لوکاشنکو رئیس‌جمهور فعلی بلاروس است. مقامات مرزی بلاروس اعلام کرده‌اند کولسنیکوا در حین خروج از مرز بلاروس و تلاش برای ورود به اوکراین بازداشت شده است/ اسوشیتدپرس مهاجران و پناه جویان در حال فرار از اردوگاه در حال سوختن پناهندگان "موریا" در جزیره "لسبوس" یونان در شمال شرقی دریای اژه/ اسوشیتیدپرس لینک کوتاه: asriran.com/00383g

منبع: عصر ایران

کلیدواژه: دیدنی روز عکس آتش سوزی کالیفرنیا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.asriran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «عصر ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۲۳۲۶۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تحریم‌های جدید آمریکا و انگلیس علیه ایران

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از رویترز، وزارت خزانه داری آمریکا اعلام کرد که آمریکا تحریم‌های جدیدی را علیه ایران اعمال می‌کند.

این وزارتخانه تاکید کرد که فعالیت‌های دفاعی ایران را هدف قرار داده است.

رویترز همچنین گزارش داد: انگلیس اشخاص و نهادهای مربوط به بخش دفاعی ایران را تحریم می‌کند.

وزارت امور خارجه انگلیس با صدور بیانیه‌ای اعلام کرد که دو شخص و چهار شرکت مرتبط با شبکه تولید پهپاد در ایران را به فهرست تحریم‌های خود اضافه کرده است.

به نظر می‌رسد این تحریم‌های انگلیس و آمریکا نیز مانند تحریم‌های گذشته کشورهای غربی علیه کشورمان به بهانه حمایت از جریان‌های محور مقاومت در منطقه و عملیات تنبیهی ایران علیه رژیم صهیونیستی با استفاده از موشک‌ها و پهپادهای مختلف و همچنین در راستای حمایت از رژیم کودک کش صهیونیستی صورت می‌گیرد.

کد خبر 6088709

دیگر خبرها

  • بلاروس: ناتو باعث سلطه آمریکا بر اروپا شده
  • بلاروس: ناتو باعث سلطه آمریکا بر اروپا شده و گسترش آن را نمی‌پذیریم
  • (ویدئو) آتش سوزی عظیم در اسکله تاریخی کالیفرنیا
  • تداوم اعتراضات در آمریکا | لغو مراسم فارغ التحصیلی دانشگاه کالیفرنیا؛ با وجود بازداشت‌ها، دانشجویان به تحصن ادامه می‌دهند
  • تحریم‌های جدید آمریکا و انگلیس علیه ایران
  • دیدنی های امروز؛ از سالگرد نسل کشی ارامنه تا اعتراضات دانشجویی در آمریکا
  • ادامه جنگ اوکراین در سایه تحریم و تهدید روسیه
  • ورود پلیس آمریکا به دانشگاه کالیفرنیا
  • آمریکا عامل افزایش قیمت جهانی نفت
  • دیدنی های امروز؛ از اعتراضات ضداسراییلی دانشگاه های آمریکا تا اوضاع غزه