Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان-اردوگاه موریا در یونان به عنوان پر ازدحام‌ترین اردوگاه پناهجویان در این کشور از سه شنبه شب در آتش می‌سوزد و همچنان ادامه دارد. خبرگزاری میزان – اردوگاه «موریا» در جزیره «لسبوس» در یونان، روز چهارشنبه، ۱۹ شهریور، با آتش سوزی گسترده‌ای روبرو شد.   به گزارش «آسوشیتدپرس و رویترز»، پناهجویان حاضر در اردوگاه «موریا»، صبح امروز در پی وقوع آتش سوزی گسترده در این مکان، ناچار به فرار شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

      این اردوگاه در حال حاضر هزار و ۳۰۰ پناهجو را در خود جای داده که ۴ برابر بیشتر از ظرفیت این اردوگاه است.   ۲۵ آتش نشان در حال خاموش کردن آتش هستند.     کد ویدیو دانلود فیلم اصلی     شاهدان می‎گویند که تقریبا همه اردوگاه از آتش سوزی تاثیر پذیرفته است.   عکاس خبرگزاری فرانسه می‌گوید «پناهجویان گریخته از آتش با سد خودرو‌های پلیس که مانع ورود آنها به شهر بندری میتلین، شدند، مواجه هستند.»         «موریا» از هفته گذشته در پی مثبت شدن آزمایش کرونای پناهجوی سومالیایی قرنطینه شده و تحت تدابیر شدید قرار گرفت؛ تاکنون ۳۵ پناهجو به کرونا مبتلا شده اند.   گروه پشتیبانی از پناهندگان موسوم به «Stand by Me Lesvos» نیز اعلام کرد «گزارش‌هایی مبنی بر حمله برخی از افراد محلی به پناهجویان و ممانعت از حرکت آنها به روستا‌های اطراف دریافت شده است.»     کد ویدیو دانلود فیلم اصلی    بیشتر بخوانید:  بحران در کمپ پناهندگان در آمریکا و اروپا  اردوگاه پناهجویان در اروپا؛ بحرانی‌ترین مناطق بشردوستانه جهان خبرگزاری یونان «ANA» می‌گوید «این آتش سوزی در پی آن رخ داد که خانواده‌های افراد مبتلا از قرار گرفتن در قرنطینه خودداری کردند.» این ادعا هنوز تایید نشده است.   علت آتش سوزی، میزان خسارات و تلفات احتمالی هنوز به صورت رسمی اعلام نشده است.   مقام‌های یونانی می‌گویند «مدرکی دال بر عمدی بودن آتش سوزی وجود ندارد.»       «لسبوس»، در نزدیکی سواحل ترکیه، محل استقرار اردوگاه‌هایی برای پناهجویان سوری و عراقی است.         گروه‌های امدادی از مدت‌ها پیش در مورد ناممکن بودن حفظ فاصله اجتماعی و اجرای تمهیدات بهداشتی در این اردوگاه هشدار داده بودند.   انتهای پیام/ برچسب ها: حوادث بین الملل آتش سوزی در یونان

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: کرونا حوادث بین الملل آتش سوزی در یونان آتش سوزی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۲۳۲۶۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حاج‌صفی وارد بازی قهرمانی شد

به گزارش "ورزش سه"، در چارچوب دیدارهای هفته سی و چهارم سوپر لیگ یونان در مرحله پلی‌آف قهرمانی، تیم فوتبال آ ا ک آتن که احسان حاج‌صفی را در فهرست نفراتش دارد، از ساعت 20 امشب (به وقت ایران) در ورزشگاه اوپاپ آرنا به مصاف تیم رده چهارمی پائوک خواهد رفت.

احسان حاج‌صفی که جایگاه ثابتی در هفت مسابقه گذشته و رقابت‌های حساس پلی‌آف قهرمانی سوپر لیگ یونان داشته و عملکرد درخشانی در خط دفاعی تیمش ارائه کرده، امشب هم یکی از بازیکنان ثابت در جدال سرنوشت ساز برابر پائوک است.

مدافع چپ ایرانی آ ا ک آتن که در فصل جاری سوپر لیگ یونان 16 بازی انجام داده و یک پاس گل به ثبت رسانده، امیدوار است امشب هم در خط دفاعی تیمش نمایش مطمئنی مقابل پائوک داشته باشد تا یک قدم دیگر به قهرمانی نزدیک شوند.

تیم فوتبال آ ا ک آتن در حال حاضر با 75 امتیاز صدرنشین سوپر لیگ یونان است و فاصله چهار امتیازی با تیم رده دومی پاناتینایکوس دارد و در صورت برتری در مسابقه امشب برابر پائوک، شانس بالایی برای کسب قهرمانی در دو هفته باقی مانده خواهد داشت.

دیگر خبرها

  • آتش‌سوزی یک باب مغازه در تالش
  • کامیون حامل بیسکویت طعمه حریق شد
  • آتش سوزی ۲ فروند لنج در بندر شهدای هفت تیر چابهار
  • آتش‌ سوزی ۲ فروند لنج در چابهار؛ یک نفر فوت کرد
  • حاج‌صفی وارد بازی قهرمانی شد
  • افزایش ۳۵۳ درصدی آتش سوزی در طبیعت ایران / بیشترین آتش سوزی جنگل در چه ساعاتی رخ می‌دهد؟
  • فیلم | آتش سوزی یک هتل در محدوده میدان ولیعصر تهران
  • اولین تصاویر از آتش سوزی هتل معروف در تهران
  • آتش‌ سوزی یک هتل در محدوده میدان ولیعصر تهران
  • آتش‌سوزی یک هتل در محدوده میدان ولیعصر تهران