Web Analytics Made Easy - Statcounter

محمدجواد آذری جهرمی روز چهارشنبه در حاشیه جلسه شورای اداری استان زنجان در جمع خبرنگاران افزود: ۵۰۰ گیگابیت ظرفیت برای اتصال مدارس به شبکه ملی اطلاعات ایجاد شده و تاکنون به دلیل آنکه هنوز در ابتدای شروع مدارس هستیم و آموزش آغاز نشده، پنج گیگ آن مشغول شده است.

وی با بیان اینکه ۱۳ تا ۱۴ میلیون خانواده در کشور درگیر آموزش دانش آموزان هستند، اظهار داشت: زیرساخت‌های مجازی شرایطی را فراهم می کند تا آموزش در شرایطی که سلامت دانش آموزان مهم است، انجام شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

آذری جهرمی با بیان اینکه شبکه آموزشی شاد به دستور رییس جمهوری برای همه دانش آموزان درهمه اپراتورها رایگان شده است، افزود: حدود ۷۰۰ گیگابیت ظرفیت برای سامانه شاد تعریف شده است.

وی ادامه داد: پایش روی کیفیت شبکه وجود دارد و تا کنون از لحاظ مشکلات شبکه ای مساله ای نداریم و شبکه در حال خدمت رسانی به حوزه آموزش است.

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت: مساله ای که صورت وجود دارد این است که در برخی مناطق روستایی کشور که پنج درصد کل مناطق هستند، امکان دسترسی به اینترنت و شبکه ملی اطلاعات برایشان فراهم نبود و برنامه ریزی کردیم تا پایان امسال این مناطق را متصل کنیم.

آذری جهرمی افزود: بخشی از این روستاها در استان زنجان بوده و هدف از سفر به زنجان هم نظارت و پی گیری این موضوع است.

وی اظهار داشت: هم اکنون از یک هزار و ۵۰۰ مدرسه ای که در استان زنجان وجود دارد، ۳۵۰ مدرسه امکان اتصال نداشتند و بر اساس برنامه ریزی های انجام شده قرار است در سه گام تا اسفند متصل شوند که گام اول تا آبان ماه، گام دم تا بهمن و گام سوم تا اسفند امسال تعریف شده است.

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات خاطرنشان کرد: با تمهیداتی که انجام شده و ابزارهای که وجود دارد، هم به لحاظ رایگان سازی زیر ساخت ها و هم به لحاظ اتصال مدارس خیلی آمادگی بالاتری نسبت به آن چیزی که در پیک اول کرونا بود، داریم.

آذری جهرمی با بیان اینکه وزارت آموزش و پروش هم توسعه خوبی را در نرم افزار شاد داده است، گفت:  همه با هم باید تلاش کنیم تا شرایطی فراهم شود که دانش آموزان، دانشجویان و معلمان و اساتید بتوانند از بستر فضای مجازی به عنوان یک فرصت برای حفظ و تداوم آموزش و حفظ سلامت استفاده کنند.

برچسب‌ها محمد جواد آذری جهرمی شبکه ملی اطلاعات زنجان شبکه شاد

منبع: ایرنا

کلیدواژه: محمد جواد آذری جهرمی شبکه ملی اطلاعات زنجان شبکه شاد محمد جواد آذری جهرمی شبکه ملی اطلاعات زنجان شبکه شاد شبکه ملی اطلاعات دانش آموزان آذری جهرمی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۲۳۲۷۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مدرسه‌ای با یک معلم و یک دانش آموز

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز ایلام؛ نقی زاده معلم فداکاری است که هر روز حدود ۳ ساعت مسیر سخت گذر آبدانان - قدح را برای آموزش یک دانش آموز طی می‌کند.

این معلم فداکار و عاشق از تمام وجودش برای این دانش آموز مایه می‌گذارد تا صفحات کتاب‌های درسی وی نیز هم زمان با دیگر دانش آموزان در اقصی نقاط کشور ورق بخورد.

تنها دانش آموز منطقه عشایری قدح نیز فداکاری آموزگار را سرمشق زندگی خود قرار داده و آرزو می‌کند تا مثل وی در آینده معلم شود.

این آموزگار از روش‌های نوین برای تدریس استفاده می‌کند و با هزینه شخصی خود پنل خورشیدی تهیه کرده تا با کمک برق، برای بهبود محتوای آموزشی از ویدئو پروژکتور استفاده کند.

این معلم همچنین برای آموزش و القای بهتر مفاهیم از پوستر‌ها و شیوه‌های نمایشی متنوع (که از تصویر خود و دانش آموزش در آنها استفاده کرده است) استفاده می‌کند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • (تصاویر) آذری جهرمی در مراسم رونمایی از کتاب «مهندسی اجماع»
  • شبکه‌ای از دانش‌آموزان سمپاد در نمایشگاه دستاورد‌های پژوهشی شکل می‌گیرد
  • عکس معنادار آذری جهرمی درباره دولت رئیسی
  • دعوای جالب چهره امنیتی با مدافع زاکانی بر سر قرارداد جنجالی +تصویر
  • آذری‌جهرمی پاسخ مالک شریعتی را داد
  • عکس معناداری که آذری جهرمی منتشر کرد
  • کنایه سنگین و معنادار آذری جهرمی به مقدار چاپ پول در دولت رئیسی + عکس
  • آذری جهرمی خطاب به مالک شریعتی: امنیتی‌ها مثل شما دهن لق نیستند
  • مدرسه‌ای با یک معلم و یک دانش آموز
  • بهره برداری از ۵۰۰ مدرسه نیمه تمام استان کرمان طی ۲ سال