Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان-تالار‌های موزه سینمای ایران در آستانه روز ملی سینما با رعایت پروتکل‌های بهداشتی، به صورت رایگان میزبان علاقمندان به تاریخ و دستاورد‌های سینمای ایران خواهد بود.

خبرگزاری میزان - طبق اعلام روابط عمومی موزه سینما، همزمان با ۱۲۰ سالگی سینما در ایران بازدید از تالار‌های موزه سینما در روز‌های پنجشنبه و جمعه ۲۰ و ۲۱ شهریورماه از ساعت ۱۰ تا ۱۹ برای علاقمندان رایگان است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

از دیگر برنامه‌های موزه سینما گفتگوی زنده فریدون جیرانی با علیرضا زرین دست از فیلمبرداران نامدار سینمای ایران است که در روز پنجشنبه ۲۰ شهریورماه ساعت ۱۸ از اینستاگرام رسمی موزه به آدرس https://instagram.com/irancinemamuseum پخش خواهد شد.

همچنین در روز جمعه ۲۱ شهریورماه نیز بلیت فیلم‌های سه سالن سینماتوگراف، فردوس و تمدن نیز نیم بها است.
هموطنانی که امکان حضور در موزه سینما را ندارند می‌توانند از طریق تور مجازی به نشانی http://cinemamuseum.ir بازدید کنند.

بیشتر بخوانید: برای مشاهده آخرین اخبار از سینمای ایران اینجا کلیک کنید

موزه سینمای ایران دارای تالار‌های معاصران، بین الملل، کودک، دفاع مقدس، تماشاخانه، نام آوران، خانه فرهاد است که این تالار‌ها نمایانگر سیر تحول سینمای ایران و میراث فرهنگی و سینمایی به جا مانده از آغاز این هنرصنعت تا به امروز است. بازدیدکنندگان این موزه با آغازگران سینمای ایران، نخستین تجهیزات سینمایی، افتخارات بین المللی آشنا شده و از مجموعه جوایز، یادگار‌ها، تصاویر و اسناد شخصی هنرمندان بازدید خواهند کرد.

عمارت موزه سینمای ایران قدمتی حدود ۲۰۰ ساله دارد و یکی از قدیمی‌ترین بنا‌های تاریخی پایتخت است که به دستور محمدشاه قاجار ساخته شده است که در بخش میانی یک باغ ایرانی (باغ فردوس) قرار گرفته است.

انتهای پیام/
موزه سینمای ایران پیشاپیش صد و بیست سالگی سینما در ایران را تبریک می‌گوید.

برچسب ها: سینمای ایران اخبار سینما

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: اینجا سینمای ایران اخبار سینما موزه سینمای ایران موزه سینما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۲۳۲۸۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

موزه‌ها امروز شنبه (۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳) تعطیل است

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی، بنا بر بخشنامه وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی، تمام موزه‌ها، کاخ‌ها و محوطه‌های تاریخی، شنبه ۱۵ اردیبهشت‌ماه همزمان با شهادت امام جعفر صادق (ع) تعطیل است.   یادآور می‌شود، در شش ماهه اول سال ساعت بازدید از موزه‌ها شنبه تا چهارشنبه از ساعت ۹ تا ۱۹ و در روز‌های پنج شنبه و جمعه تا ساعت ۲۰ و در شش ماهه دوم سال ساعت بازدید از شنبه تا چهار شنبه از ساعت ۹ تا ۱۷ و در روز‌های پنج شنبه و جمعه تا ساعت ۱۸ می‌باشد.  

دیگر خبرها

  • هفته پررنگ فیلم کوتاه و مستند/ از یک شایعه تا وظیفه جدید سینمایی
  • نخستین ویدیوی علیرضا بیرانوند به عنوان مدل!
  • بازیگران اصلی «بیرون‌پشتِ‌در» معرفی شدند/ اجرا در تالار قشقایی
  • موزه‌ها امروز شنبه (۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳) تعطیل است
  • از آغاز پیش‌فروش بلیت یک نمایش تا «مدرسه در دست بچه‌ها»
  • نمایش مستند «مدرسه در دست بچه ها» در موزه سینما
  • گفتگوی بورل و امیرعبداللهیان در آستانه سفر گروسی؛ رئیس دیپلماسی اروپا به وزیر خارجه ایران چه گفت؟
  • بازدید رایگان از موزه تاریخ طبیعی محیط زیست گیلان در روز ملی موزه‌ها
  • دین سینما به امام صادق‌(ع) چه زمانی ادا می‌شود؟
  • رایگان و یا نیم بها بودن ورودی اماکن تاریخی استان برای برخی از گروه‌ها