Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-29@18:23:23 GMT

بلیت نیم بهای سینما‌ها در روز ملی سینما

تاریخ انتشار: ۱۹ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۲۳۲۸۵۹

بلیت نیم بهای سینما‌ها در روز ملی سینما

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان، سعید شرفی، مدیر سینما‌های مؤسسه بهمن سبز همدان با بیان اینکه در روز جمعه ۲۱ شهریورماه بلیت سینما‌ها نیم بها می‌شود گفت: طبق تصمیم شورای صنفی سینما‌ها علاقمندان در روز سینما فیلم‌ها را نیم‌بها تماشا می‌کنند.

اوبا بیان اینکه شیوع کرونا وضعیت سینما‌ها را نامتعادل کرده است افزود: از زمان بازگشایی سینما استقبال چندانی از اکران‌ها نشده است این در حالی است که  نکات بهداشتی در سینما‌ها به خوبی رعایت می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیر سینما‌های مؤسسه بهمن سبز همدان با اشاره به در پیش بودن هفته دفاع مقدس یادآور شد: احتمالا به مناسبت هفته دفاع مقدس فیلم سینمایی «آبادان یازده ۶۰» به کارگردانی مهرداد خوشبخت در سینما‌ها اکران شود.

شرفی افزود: هم اکنون "زن‌ها فرشته‌اند ۲" به کارگردانی آرش معیریان و "تا ابد" به کارگردانی امید امین نگارشی در سینما فلسطین همدان در حال اکران است.

انتهای پیام/ب

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: سینمای ایران ویروس کرونا سینما ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۲۳۲۸۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

«عینک قرمز» ِ حامد بهداد با «تگزاس۳» اکران می‎‌شود

مجوز اکران دو کمدی «عینک قرمز» به کارگردانی حسین مهکام و «تگزاس۳» به کارگردانی مسعود اطیابی صادر شد. حسین مهکام که اسفندماه سال قبل، پس از دو سال فیلم «احمد به تنهایی» را راهی اکران آنلاین کرده بود، فیلم «عینک قرمز» را سال گذشته تولید کرد و به تازگی پروانه نمایش آن را دریافت کرده است.

به گزارش ایرنا، «عینک قرمز» فیلمی به تهیه‌کنندگی مرتضی شایسته است که طبق خبری که ایرنا منتشر کرده بود، بهمن ماه سال گذشته فیلمبرداری آن در تهران به پایان رسید.

علاوه بر حامد بهداد که به عنوان بازیگر اصلی فیلم معرفی شده است، رضا ناجی، الناز حبیبی و هادی کاظمی هم از دیگر بازیگرانی هستند که در این فیلم ایفای نقش می‌کنند.

مهکام علاوه بر «احمد به تنهایی»، فیلم‌های «بی‌حسی موضعی» و «آزادی مشروط» را نیز در کارنامه دارد.

«تگزاس۳» نیز به کارگردانی مسعود اطیابی و تهیه‌کنندگی ابراهیم عامریان پروانه نمایش دریافت کرده است تا فهرست کمدی‌های آماده اکران تکمیل‌تر شود. این فیلم هم در آذر ماه سال گذشته تولید خود را آغاز کرد و طبق شنیده‌ها قرار بود در اکران نوروزی قرار بگیرد که این اتفاق محقق نشد.

«تگزاس۲» در اکران سال ۱۳۹۸ به پرده نقره‌ای رسید و توانست بیش از ۲۵ میلیارد تومان در گیشه سینمای ایران فروش داشت، پیش از آن هم «تگزاس ۱» در سال ۱۳۹۷ اکران و بیش از ۱۴ میلیارد تومان فروش را تجربه کرد.

پژمان جمشیدی، سام درخشانی، ژاله صامتی و مهدی هاشمی بازیگران این فیلم اطیابی معرفی شده‌اند.

دیگر خبرها

  • «عینک قرمز» ِ حامد بهداد با «تگزاس۳» اکران می‎‌شود
  • «عینک قرمز» و «تگزاس۳» اکران می‎‌شوند
  • عکس | حامد بهداد با عینک قرمز به سینما می‌ِآید!
  • اکران مردمی «تمساح خونی» در اکومال کرج
  • ۳ فیلم در راه اکران
  • ۳ فیلم سینمایی در راه اکران سینماها
  • سه فیلم جدید در راه اکران/قرارداد «تاوان»،«نیلگون» و«قلهک» ثبت شد
  • رابطه این فیلم با ماجرای قتل بابک خرمدین | اسم فیلم را عوض کردم تا...
  • بلیت سینما بعد از دو ماه دوباره گران شد
  • آمار فروش فیلم‌های سینمایی در اولین هفته اردیبهشت/ «مست عشق» از «تمساح خونی» سبقت گرفت