Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-30@13:01:55 GMT

۱۷ واحد صنفی پرخطر در لرستان پلمب شد

تاریخ انتشار: ۱۹ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۲۳۲۸۹۸

۱۷ واحد صنفی پرخطر در لرستان پلمب شد

سرهنگ احمدرضا احمدیان روز چهارشنبه در جمع خبرنگاران اعلام کرد: نظارت بر این واحدها در راستای اجرای طرح فاصله گذاری هوشمند (بازدیدهای سلامت محور)، بررسی واحدهای صنفی پرخطر و مصوبات شورای تامین استان در دستور کار قرار گرفت.

وی گفت: این بازرسی ها با همکاری اتاق اصناف انجام شد و تیم گشتی اداره نظارت بر اماکن عمومی استان با تداوم بررسی و کنترل بازار، نسبت به استمرار طرح فاصله گذاری اجتماعی و تعطیلی واحدهای غیر ضروری اقدام می کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: ۹۷ مورد بازدیدهای کنترلی و نظارتی در لرستان صورت گرفت که ۴۸ واحد تذکر شفاهی و ۲۴ واحد اخطار پلمب گرفتند و ۱۷ واحد پرخطر نیز تعطیل شد.

بیش از ۵۱ هزار واحد صنفی در لرستان وجود دارد و بر اساس مصوبه ستاد مدیریت کرونا واحدهایی همچون اغذیه فروشی ها، آرایشگاهها و نانوایی ها پرخطر و ملزم به رعایت دقیق شیوه نامه های بهداشتی هستند.

برچسب‌ها ویروس کرونا فرماندهی نیروی انتظامی لرستان اصناف لرستان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ویروس کرونا فرماندهی نیروی انتظامی لرستان اصناف لرستان ویروس کرونا فرماندهی نیروی انتظامی لرستان اصناف لرستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۲۳۲۸۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری عامل توزیع غیر مجاز دارو در فلاورجان

به گزارش خبرگزاری صداوسیما،مرکز اصفهان؛ فرمانده انتظامی شهرستان فلاورجان گفت: در بازرسی ماموران انتظامی از یک واحد صنفی در شهرستان فلاورجان هزار و ۵۰۰ عدد انواع قرص های ترک اعتیاد غیر مجاز کشف و ضبط شد .
سرهنگ مرتضی هادیان با اشاره به معرفی متصدی متخلف این واحد صنفی به مرجع قضائی از شهروندان خواست :اخبار و اطلاعات خود پیرامون موارد مشکوک و مجرمانه را از طریق تماس با مرکز فوریت های ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

دیگر خبرها

  • پلمب دو واحد آلاینده غیر مجاز تولید زغال در رباط کریم 
  • مرکز غیرمجاز زیبایی در خمینی‌شهر پلمب شد
  • پلمب ۱۲۴ واحد مشاور املاک در قزوین
  • پلمب ۸ واحد مشاور املاک غیرمجاز در پردیس و بومهن + فیلم
  • پلمب ۴۸ واحد صنفی متخلف در مرند
  • سیاره عطارد در اوج خورشیدی قرار می‌گیرد
  • دستگیری عامل توزیع غیر مجاز دارو در فلاورجان
  • پلمب یک واحد قصابی به دلیل عدم رعایت ضوابط بهداشتی در رامهرمز
  • بازديدهای ميدانی و بررسی عملكرد شركت‌ها و دفاتر تاكسيرانی/ توجه ویژه به مشکلات و مسائل تاکسیرانان
  • پلمب واحد صنفی متخلف در بویین میاندشت