Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-04-30@13:49:53 GMT

شتاب بیشتر در احداث راه جدید سنندج-مریوان

تاریخ انتشار: ۱۹ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۲۳۲۹۹۸

شتاب بیشتر در احداث راه جدید سنندج-مریوان

مدیرکل راه وشهرسازی کردستان با اشاره به تلاش مجموعه مدیریتی استان در راستای بهره برداری از پروژه های راهسازی گفت: هم اکنون پروژه بهسازی و احداث راه جدید سنندج – مریوان با شتاب مناسب در حال اجرا می باشد.

به گزارش خبرگزاری برنا از سنندج، محمدصدیق ثابتی اظهار کرد: شاخص های بهره مندی از راه در استان کردستان در دولت تدبیر و امید از رشد چشم گیری برخوردار بوده و در این دولت بهسازی راه در حوزه های  مختلف بین شهری، بزرگراهی و راه روستایی همواره در اولویت پروژه های عمرانی استان بوده است .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ثابتی خاطر نشان کرد: از سال 92 تاکنون بهره مندی از راه آسفالته روستایی از 36 درصد به چیزی حدود 50 درصد نزدیک شده و بهره مندی از بزرگراه نیزهم اکنون21 درصد است که با میانگین کشوری فاصله چندانی ندارد.

در ادامه مدیرکل راه و شهرسازی کردستان از شتاب مناسب در اجرای پروژه های راهسازی از جمله پروژه بهسازی و احداث جاده جدید سنندج به مریوان مشهور به واریانت تیژتیژ – گاران خبر داد و گفت: پروژه بهسازی سنندج – مریوان 52 کیلومتر است که در 6 قطعه تعریف شده و قطعات 1و 2 و3 آن با پیشرفت بیش از 90 درصد ، هم اکنون با اجرای روشنایی داخل تونلهای همرو و گزردره و هم چنین تابلوگذاری و خط کشی مسیر در شرف اتمام است.

ثابتی افزود: قطعات 4و5و6 نیز پیمانکاران فعالی دارد و روند ساخت این قطعات نیز با شتاب مناسب در جبهه های مختلف در حال انجام است که اگر این روند به همین منوال ادامه پیدا کند در آینده نزدیک شاهد اتمام پروژه و تحقق یکی از وعده های مورد مطالبه مردم شریف استان خواهیم بود.

مدیرکل راه و شهرسازی کردستان به اهمیت ویژه این پروژه اشاره کرد و گفت: کاهش زمان سفر، تسهیل در دسترسی به مرز رسمی باشماخ، کاهش استهلاک خودرو و کاهش هزینه حمل کالا، ایجاد درآمد ارزی، توسعه دیپلماسی اقتصادی و ارتقای مبادلات مرزی، صرفه جویی در زمان و انرژی و از همه مهمتر افزایش ایمنی حمل و نقل و رضایت مندی استفاده کنندگان از اهم اهداف احداث این جاده است.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: کردستان راه و شهرسازی کردستان راه آسفالته روستایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۲۳۲۹۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بهره‌برداری از ۸۰ درصد پروژه‌های آموزشی تبریز

فرهودی در طی بازدید از پروژه‌های آموزشی در شهر تبریز بر اهمیت تسریع بهره برداری از پروژه‌های آموزشی در این کلانشهر تاکید کرد. 

وی در این بازدید‌ها ضمن تاکید بر اهمیت توسعه فضا‌های آموزشی در استان آذربایجان شرقی اظهار داشت: کلان‌شهر تبریز به لحاظ وسعت بزرگ خود نیازمند توجه ویژه ای است و ما این قول را می‌دهیم که تا پایان سال ۱۴۰۳ ۸۰ درصد پروژه‌های نیمه تمام در سطح این کلانشهر را تمام کرده و تحویل جامعه آموزش و پرورش استان دهیم. 

فرهودی اذعان کرد: امیدواریم تا در سال ۱۴۰۳ با کمک و همت خیران محترم و همکاری و هماهنگی شهرداری تبریز نسبت به آغاز پروژه‌های جدید در شهرستان تبریز اقدامات لازم را انجام دهیم.

مدیرکل نوسازی مدارس استان آذربایجان شرقی در طی بازدید‌های خود از پروژه‌های ۱۲ کلاسه حاج کریم مردانی آذر شهرک مرزداران، ۱۲ کلاسه هاجر ناحیه ۲، مدرسه روستای الوار ناحیه ۲ و مدرسه شهید قنبری لاله بازدید کرده و راهکار‌ها و دستورات لازم را در جهت تسریع در بهره برداری هر چه سریعتر این پروژه ها به پیمانکاران و ناظران پروژه‌ها ابلاغ نمود.

باشگاه خبرنگاران جوان آذربایجان شرقی تبریز

دیگر خبرها

  • بهره مندی بیش از ۴۰۰ هزار نفر در شهر‌های زیر ۲۰ هزار نفر خراسان جنوبی از بیمه سلامت
  • بهره‌مندی ۷۰۰هزار کردستانی از خدمات وزارت کار
  • بهره‌برداری از ۸۰ درصد پروژه‌های آموزشی تبریز
  • با احداث سد آبریز، زنان و دختران کهگیلویه برای گوجه چینی به دیگر استانها نخواهند رفت
  • شتاب اجرای طرح ملی نهضت مسکن در خوی با مشارکت انبوه سازان 
  • شتاب یک پروژه بیمارستانی در دولت سیزدهم
  • فاز اول پروژه جاده مرزی آستارا با پیشرفت فیزیکی ۷۵ درصد در حال تکمیل است
  • پیشرفت ۷۵ درصدی پروژه احداث فرودگاه بین المللی کربلا
  • بیش از ۷۰ درصد جمعیت کردستان از خدمات وزارت کار بهره‌مند هستند
  • مرکز آموزشی دارالفنون اردبیل در آستانه بهره برداری