Web Analytics Made Easy - Statcounter

امیرعلی احمدزاده در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در تبریز اظهار داشت: خدا را شاکرم که تلاش و ‌زحمات شبانه‌روزی مدیریت، سرپرست، کادر فنی، بازیکنان، روابط عمومی، کادر پزشکی و سایر عوامل باشگاه به ثمر نشست و  تیم محتشم تبریز به لیگ دسته 2 کشور صعود کرده و باید عنوان کنم این موفقیت یک شبه به دست نیامده و نتیجه ماه‌ها تلاش و زحمت بوده و به قول شاعر چه شبی است یا رب امشب که زپی سحر ندارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت: انتشار ویروس کرونا نیز به تیم ما صدمه زیادی زد و ‌پیش از کرونا به بالاترین سطح آمادگی رسیده بودیم و برابر مدعی اصلی گروه تیم عقاب با 2 گل به برتری رسیدیم که بعد از آن مسابقات قطع شد و در دوران پسا کرونا(بعد از وقفه مسابقات و پیش از شروع دور جدید) ما 3 بازیکن اصلی و کلیدی خود را از دست دادیم و در حین مسابقات هم چند بازیکن خود را در مقاطعی به دلیل کرونا و قرنطیه شدن آنها، از دست دادیم و به سختی لیست برای هر بازی را تکمیل می کردیم.

احمدزاده تصریح کرد: دوازده هفته صدرنشینی متوالی حلاوت و شیرینی خود را دارد که قابل توصیف نیست و خوشحالم از زمانی که تیم را به صدر جدول رساندم، دیگر آن را به تیمی دیگر نداده و نتیجه صدرنشینی‌های متوالی تیم صعود به لیگ دسته 2 کشور بود.

وی گفت: قهرمانی در لیگ 3 همت تمامی مجموعه محتشم را می‌طلبید که با هدف‌گذاری و پله پله طی کردن مسیر، منجر به مو‌فقیتی کم نظیر شده و تشکر ویژه‌ای از مالک و مدیر عامل باشگاه آقای مهندس مهدی‌زاده و مدیر تیم آقای رضا مهدی‌زاده داریم که زمینه موفقیت تیم محتشم تبریز را فراهم کرده بودند.

انتهای پیام/60017

 

منبع: فارس

کلیدواژه: کرونا تبریز مدیریت محتشم فارس تبریز احمدزاده لیگ 3 لیگ 2 صعود محتشم تبریز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۲۳۳۰۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

میکس ریکرو ایران به نیمه نهایی کاپ جهان نرسید

تیم میکس ریکرو ایران از صعود به مرحله نیمه نهایی رقابت‌های کاپ جهانی تیراندازی با کمان باز ماند. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از روابط عمومی فدراسیون تیراندازی با کمان، تیم میکس ریکرو کشورمان در دور نخست مسابقات حذفی کاپ جهانی شانگهای با نتیجه 6 بر 2 مقابل تیم هلند به پیروزی رسید و در یک‌هشتم نهایی با نتیجه 5 بر یک از سد فرانسه، تیم دوم مسابقات گذشت.

تیم ایران در یک چهارم نهایی و در تیر طلایی ‌ با نتیجه 5 بر 4 مقابل مکزیک شکست خورد و از صعود به جمع 4 تیم برتر مسابقات بازماند‌.

رکورد میکس ریکرو ایران شکسته شد

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • میکس ریکرو ایران به نیمه نهایی کاپ جهانی نرسید
  • تیم میکس ریکرو از صعود به نیمه نهایی بازماند
  • میکس ریکرو ایران به نیمه نهایی کاپ جهان نرسید
  • صعود تیم مهاباد به دور دوم مسابقات بسکتبال لیگ دسته دو کشور
  • جذب و به کارگیری پرستاران دوران کرونا
  • وضعیت استخدام پرستاران دوران کرونا
  • تایلند 3 عراق 2، هفتمین صعود متوالی به جام جهانی
  • جذب ۲۱ هزار پرستار بویژه نیروی طرحی دوران کرونا/ تدوین لایحه مادی و معنوی پرستاران
  • گشایش نمایشگاه شیرینی و شکلات در تبریز
  • بیرانوند از صعود به فینال باز ماند