Web Analytics Made Easy - Statcounter

کاپیتان سه شیرها سعی می کند برداشت مثبتی از عملکرد تیمش داشته باشد. 

هری کین تایید کرد که خودش و تعدادی دیگر از ملی پوشان انگلیسی در پی اخراج میسون گرینوود و فیل فودن از تیم ملی انگلیس، با این بازیکنان جوان تماس گرفته اند. 

به گزارش طرفداری و به نقل از سایت گل، فودن 20 ساله و گرینوود 18 ساله به خاطر نادیده گرفتن دستور العمل های مرتبط با کووید-19 در ایسلند، از تیم ملی انگلیس کنار گذاشته شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سه شیرها شب گذشته در غیاب این دو بازیکن با نتیجه 0-0 برابر دانمارک متوقف شدند. پس از بازی گرت ساوتگیت گفت که گرینوود و فودن برای بازگشت به تیم ملی باید مجددا اعتماد او را جلب کنند. هری کین به عنوان کاپیتان تیم ملی انگلیس نیز در این رابطه گفت:

برای هر دوی آن ها پیام فرستادم. به نظرم این اهمیت داشت. پذیرش انتقادات آسان نیست، به ویژه وقتی در دید هواداران و رسانه ها هستید. در شرایطی قرار داشتیم که نمی خواستم احساس تنهایی کنند. می دانم که چند تن از اعضای تیم هم برای آن ها پیام فرستاده اند تا جویای حال شان شوند. خودشان می دانند که اشتباه کرده اند و از آن درس خواهند گرفت. آن ها پسران جوانی هستند که پا به دنیای بزرگی گذاشته اند. مطمئن هستم که این اتفاق تکرار نخواهد شد. 

انگلیس باید بهتر بازی کند

کین همچنین در مورد عملکرد انگلیس برابر دانمارک توضیح داد:

عملکرد بدی نبود ولی می توانستیم بهتر کار کنیم. سیستم جدیدی را امتحان کردیم و در حال عادت کردن به آن بودیم. چند فرصت ساختیم؛ خود من در پایان بازی یک فرصت داشتم که متاسفانه توپ از روی خط برگشت داده شد. اگر آن توپ گل می شد، شب خوبی رقم می خورد. هنوز هم در لیگ ملت های اروپا در موقعیت خوبی قرار داریم. می دانیم که از خیلی جهات باید بهتر عمل کنیم ولی می توان برداشت مثبتی از این نمایش داشت.  

همچنین بخوانید:

هری کین: گرینوود مثل یک تمام کننده درجه یک است گرینوود و فودن به دلیل نقض قوانین قرنطینه، 1300 پوند جریمه شدند گرت ساوتگیت: گرینوود و فودن برای دعوت شدن دوباره به تیم ملی باید اعتماد مرا جلب کنند

منبع: طرفداری

کلیدواژه: تیم ملی هری کین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۲۳۳۱۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گل کریستین رومرو به آرسنال روی اشتباه مهلک دروازه‌بان (تاتنهام 1-3 آرسنال)

گل کریستین رومرو به آرسنال روی اشتباه مهلک دروازه‌بان (تاتنهام 1-3 آرسنال)

دیگر خبرها

  • صداقت: این جدول از نظر نساجی اشتباه است
  • ۶ اشتباه رایج بعد از غذا خوردن
  • 6 اشتباه رایج بعد از غذا خوردن
  • تردید در یونایتد: احتمال بازگشت ستاره جنجالی
  • اشتباه عجیب دروازه‌بان بارسلونا در بازی مقابل والنسیا + فیلم
  • منچستریونایتد و یک دهه اشتباه در سیاست های نقل و انتقالاتی! (زیرنویس فارسی)
  • (ویدئو) از دست دادن «مهاجرانی» یک اشتباه بزرگ در تاریخ تلویزیون بود
  • داوید رایا و دریافت گل در بازی‌های خارج از خانه لیگ برتر انگلیس پس از 604 دقیقه
  • غیبت فیل فودن و روبن دیاز مقابل ناتینگهام فارست به علت بیماری
  • گل کریستین رومرو به آرسنال روی اشتباه مهلک دروازه‌بان (تاتنهام 1-3 آرسنال)