Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-05-06@20:18:23 GMT

دشمن از آزمودن قدرت سپاه و ارتش پرهیز کند

تاریخ انتشار: ۱۹ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۲۳۳۱۹۵

دشمن از آزمودن قدرت سپاه و ارتش پرهیز کند

سردار سرلشکر رشید گفت: مولفه‌های قدرت و روش استفاده از آن را آموخته ایم و امیدواریم که دشمنان از آزمودن اراده و قدرت ارتش و سپاه ما پرهیز کنند.

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از روابط عمومی ارتش، سردار سرلشکر پاسدار غلامعلی رشید فرمانده قرارگاه مرکزی حضرت خاتم الانبیاء(ص) در جمع فرماندهان ارتش در منطقه رزمایش مشترک ذوالفقار ۹۹  که از روز آینده در سواحل مکران برگزار خواهد شد با بیان اینکه مشاهده توانمندی‌ها و آمادگی‌های رزمی ارتش جمهوری اسلامی ایران موجب مباهات است، تاکید کرد: ارتش جمهوری اسلامی ایران پس از چهاردهه و مواجهه با بحران‌های امنیتی اوایل انقلاب و بعد هم هشت سال دفاع مقدس از قدرت و توان آمادگی رزمی بسیار مناسب برای پاسخ به تهدیدات برخوردار شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سردار سرلشکر رشید در ادامه اظهار داشت: بزرگترین دستاورد تجربه جنگ و دفاع مقدس ملت شریف ایران و نیروهای مسلح به مدت ۸ سال، ضرورت برخورداری از آمادگی دفاعی و استفاده از قدرت نظامی برای پاسخ قدرتمندانه به تهدیدات است.

وی افزود: فرزندان رشید ایران عزیز شاکله قدرت دفاعی کشور را برپایه فرهنگ عاشورایی، میراث ملی- تاریخی و راهبردی دوران دفاع مقدس بنا کرده‌اند تا مانع از اشتباه محاسباتی متجاوزان به این سرزمین شوند.

فرمانده قرارگاه مرکزی حضرت خاتم الانبیاء (ص) همچنین تصریح کرد: برای ما ارتشی‌ها و سپاهی‌ها، موجب افتخار است که دشمنان به جای خرسندی و فرصت طلبی در استفاده از ضعف‌ها و آسیب پذیری‌های‌ دفاعی ما پس از پیروزی انقلاب، امروز از قدرت فرزندان نسل انقلاب و جنگ در هراس به سر می‌برند.

وی در پایان خاطرنشان کرد: مولفه‌های قدرت و روش استفاده از آن را در درون تجربه‌های بحران جنگ آموخته ایم و امیدواریم که دشمنان از آزمودن اراده و قدرت ارتش و سپاه ما پرهیز کنند./

پایان پیام/50

منبع: شبستان

کلیدواژه: سرلشکر غلامعلی رشید ارتش جمهوری اسلامی ارتش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۲۳۳۱۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمدان: عملیات کرم ابو سالم نشانه آمادگی مقاومت بود

اسامه حمدان سخنگوی حماس اعلام کرد که عملیات کرم ابو سالم پیامی مبنی بر آمادگی مقاومت برای مقابله با دشمن بود. - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم به نقل از مرکز اطلاع رسانی فلسطین، وی در گفتگو با تلویزیون العربی تاکید کرد که مقاومت از طریق عملیات امروز یکشنبه علیه پایگاه نظامی کرم ابو سالم این پیام را به دشمن داد که اگر بخواهد به رفح حمله زمینی کند، کاملا آماده مقابله با آن و دفاع از ملت خود است.

اسامه حمدان اظهار داشت: سخت است از تغییر موضع آمریکا در قبال جنگ علیه غزه سخن گفت مگر اینکه آتش‌بس محقق شده و دشمن صهیونیستی نیز به آن پایبند باشد.

حمدان: حمله زمینی به رفح موجب توقف مذاکرات خواهد شد

این رهبر جنبش مقاومت اسلامی حماس در بخش دیگری از سخنانش گفت: پیشرفت‌هایی در مذاکرات صورت گرفته و هیئت حماس برای مشورت با رهبران خود قاهره را ترک کرده است.

حمدان تصریح کرد: رژیم اشغالگر بر موضوع مبادله اسرا متمرکز شده و پاسخی به مسائلی که ما مطرح کردیم، نمی‌دهد.

وی بیان کرد که مقاومت قادر است بسیار فراتر از آنچه دشمن تصور می‌کند، به مقابله و رویارویی با آن ادامه دهد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • طرح نور با پشتوانه‌ مردمی و با قدرت ادامه دارد
  • سرلشکر رشید: ۲۴۰ جنگنده آمریکا و ناتو به اسرائیل در وعده صادق کمک کرد
  • حمدان: عملیات کرم ابو سالم نشانه آمادگی مقاومت بود
  • سردار رشید: در عملیات وعده صادق، 240 جنگنده آمریکا و ناتو به اسرائیل کمک کردند/ اسرائیل جرأت نکرد تصاویر دو پایگاه نظامی اش را به دنیا نشان دهد/ آمریکا و اروپا رایگان هر امکانی را که رژیم صهیونیستی نیاز داشته باشد، در اختیارش قرار می‌دهند حتی بمب اتم!
  • سرلشکر رشید: رژیم صهیونیستی جرأت نکرد تصاویر آثار حمله ایران را به دنیا نشان دهد
  • سردار رشید: در حمله سپاه به اسرائیل، ۲۴۰ جنگنده آمریکا و ناتو به اسرائیل کمک کردند /اسرائیل جرأت نکرد تصاویر دو پایگاه نظامی اش را به دنیا نشان دهد
  • رشید:۲۴۰جنگنده آمریکا و ناتو به اسرائیل در وعده صادق کمک کرد
  • فارین پالیسی: ایران و متحدانش بازدارندگی اسرائیل را نابود کردند
  • حزب‌الله: قدرت مقاومت فراتر از آن است که به نمایش گذاشته است
  • شیخ نعیم قاسم: دشمن قدرت حزب‌الله را دست‌کم نگیرد