Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرزاد طالبی، معاون فرهنگی و هنرهای شهری سازمان زیباسازی شهر تهران در گفتگو با خبرنگار همشهری آنلاین درباره آنچه که در صحن شورای شهر تهران مبنی بر فرسودگی مجسمه‌های محوطه موزه هنرهای معاصر عنوان شده و اقداماتی که سازمان زیباسازی شهر تهران می‌تواند برای نگهداری آنها انجام دهد، گفت: مجسمه‌های محوطه موزه هنرهای معاصر، متعلق به آن موزه است و جزو مجسمه‌های شهری شهرداری تهران دسته‌بندی نمی‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بنابراین اقدامات تامینی و مرمتی برای نگهداری مناسب مجسمه‌های موزه هنرهای معاصر، بر عهده موزه است. 

طالبی خاطرنشان کرد: با این حال موزه هنرهای معاصر تا به حال درخواستی از سازمان زیباسازی برای همکاری در مورد مرمت مجسمه‌های مزبور نداشته و این قبیل کارها توسط خود موزه انجام می‌شده است.

معاون فرهنگی و هنرهای شهری سازمان زیباسازی شهر تهران در عین حال خاطرنشان کرد: موزه هنرهای معاصر در صورتی که همکاری مدیریت شهری را برای نگهداری از مجسمه‌های خود لازم بداند، سازمان زیباسازی هم آمادگی همکاری در این خصوص را دارد و می‌توان با انعقاد یک تفاهم‌نامه، عرصه‌های این همکاری را مشخص کرد.

در صحن شورای شهر تهران عنوان شد: ماجرای تخریب مجسمه‌های موزه هنرهای معاصر کد خبر 547693 برچسب‌ها زیبا سازی موزه شهرداری تهران

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: زیبا سازی موزه شهرداری تهران موزه هنرهای معاصر سازمان زیباسازی شهر تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۲۳۳۳۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اکران طرح فرهنگی《همه مدیون شما هستیم》 در پایتخت

بر اساس اعلام سازمان زیباسازی شهر تهران؛ برای گرامیداشت ۱۲ اردیبهشت‌ماه سالروز به شهادت رسیدن استاد مرتضی مطهری و هفته بزرگداشت مقام معلم پویش فرهنگی "مدرسه قوی، ایران قوی" سوژه فضاسازی شهری شد.

این پویش توسط سازمان زیباسازی شهر تهران بر سازه‌های تبلیغات شهری پایتخت اکران شد.

در این پویش فرهنگی از کلماتی همچون: "همه مدیون شما هستیم"، "به احترام معلم برپا" به همراه تصاویر به یادماندنی معلمان با دانش‌آموزان اکران شده‌است.

باشگاه خبرنگاران جوان اجتماعی شهری

دیگر خبرها

  • انعقاد تفاهم‌نامه مشترک حوزه گردشگری با ۶ استان در نمایشگاه ایران اکسپو
  • اکران طرح فرهنگی《همه مدیون شما هستیم》 در پایتخت
  • بازدید رایگان معلمان و استادان دانشگاه از موزه هنر‌های معاصر تهران در روز معلم
  • بازدید رایگان از موزه هنرهای معاصر در روز معلم
  • توضیح مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری تهران درباره قیمت خرید زباله در «نوماند»
  • انعقاد تفاهم‌نامه همکاری زنجان با سوریه
  • انعقاد ۳۱ تفاهم‌نامه داخلی و خارجی بر مبنای توانمندی‌های فارس در نمایشگاه اکسپو ۲۰۲۴
  • انعقاد تفاهم‌نامه تأمین ناوگان اتوبوسرانی مشهد
  • انعقاد تفاهم‌نامه همکاری سه‌جانبه دانشگاه آزاد با دانشگاه باهنر و علوم پزشکی کرمان
  • انعقاد تفاهم‌نامه‌ بنیاد نخبگان و آموزش و پرورش خراسان جنوبی