Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-27@09:39:09 GMT

اردوی شاگردان اسکوچیچ در ورزشگاه مدرن امام رضا(ع)؟

تاریخ انتشار: ۱۹ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۲۳۳۵۱۸

اردوی شاگردان اسکوچیچ در ورزشگاه مدرن امام رضا(ع)؟

با توجه به امکانات ورزشگاه امام رضا(ع) مشهد بعید نیست دور جدید اردوی تمرینی تیم ملی در این شهر برگزار شود.

به گزارش "ورزش سه" در فصل فوتبالی که گذشت، مشهد یکی از پر رفت و آمدترین مقصدها برای تیم‌های لیگ برتری و حتی مسئولان فدراسیون فوتبال بود و آن‌ها میزبانی رویدادهای مختلفی از جمله قرعه کشی لیگ برتر و فینال جام حذفی را برعهده داشتند؛ میزبانی‌های که رضایت تیم‌های شرکت کننده برگزار شد تا مسئولان هیات فوتبال خراسان رضوی کارنامه موفقی را در لیگ نوزدهم از خود به جای بگذارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

حالا خبرهای مختلفی درباره احتمال برگزاری اردوهای آتی تیم ملی در مشهد به گوش می‌رسد؛ دراگان اسکوچیچ که در دیدار فینال جام حذفی در ورزشگاه امام رضا(ع) مشهد حضور داشت، چراغ سبز خود را برای برگزاری مسابقات ملی و اردوهای این تیم در مشهد نشان داده است و امکانات مدرن و ویژه ورزشگاه امام رضا(ع) باعث شده است تا اسکوچیچ راضی از برگزاری اردوهای تیمش در مشهد باشد.

 

سال گذشته شاگردان فرهاد مجیدی در تیم ملی امید به مشهد رفتند و مورد استقبال مسئولان هیات فوتبال خراسان رضوی قرار گرفتند؛ البته شاگردان مجیدی اردویی یک روزه را در مشهد سپری کردند و سپس به تاشکند رفتند تا مقابل ازبکستان بازی دوستانه خود را برگزار کنند.

 

اما حالا گویا مسئولان فدراسیون فوتبال در تدارک آن هستند تا اردوی بعدی تیم ملی را در مشهد برگزار کنند؛ هر چند که شیوع کرونا باعث شده است تا مسابقات ملی به تعویق بیفتد اما اسکوچیچ می‌خواهد اولین اردوی خود با تیم ملی را برگزار کند و از مسئولان فدراسیون درخواست کرده تا مقدمات برگزاری اردو را فراهم آورند.

 

بدون تردید میزبانی موفق از تیم ملی فوتبال ایران می‌تواند یک گام مثبت در راه موفق فوتبال خراسان رضوی باشد و ادامه مسیر میزبانی از جام حذفی و میزبانی از قرعه کشی مسابقات لیگ برتر که باید دید از سوی مسئولان فدراسیون فوتبال محقق خواهد شد یا خیر؟

تیم ملی ایران دراگان اسکوچیچ (سرمربی) استادیوم امام رضا (ع)

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: تیم ملی ایران دراگان اسکوچیچ سرمربی استادیوم امام رضا ع مسئولان فدراسیون امام رضا ع تیم ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۲۳۳۵۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری جشنواره تیتر دانشجویی کشور در مشهد

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز خراسان رضوی؛معاون مدیرکل اداره پشتیبانی امور فرهنگی و اجتماعی وزارت علوم، گفت: پس از ۲ سال وقفه سیزدهمین دوره جشنواره رسانه و نشریات دانشجویی «تیتر» با همکاری وزارت علوم و حضور فعالان این حوزه، به میزبانی دانشگاه فردوسی مشهد برگزار می‌شود.
مجتبی صفری افزود: مهم‌ترین فایده نشریات دانشجویی، تمرین کار گروهی است، این کار متفاوت از هر کار گروهی است که در انجمن‌های علمی و دیگر تشکلات انجام می‌شود، این موضوع که در نشریات، حول یک ایده و ایدئولوژی، افراد جمع می‌شوند و می‌نویسند، بسیار حائز ارزش است.

وی افزود: یکی از رسالت‌های نشریات دانشجویی، توضیح اطلاعات صریح و آگاهی‌بخشی به قشر دانشجو است، باید برای قلم، اصالتی قائل بود و نباید آن را درگیر حاشیه‌ها کرد، هم‌چنین باید مصرف کننده را به خوبی در نظر گرفت و بر آن مبنی نوشت.

معاون مدیرکل اداره پشتیبانی امور فرهنگی و اجتماعی وزارت علوم، خاطرنشان کرد: فرصت تعامل دانشجویان با جامعه در طول عملکرد مثبت یک نشریه اتفاق می‌افتد و باید از ظرفیت نشریات در دانشگاه استفاده کرد.

وی گفت: بخش زیادی از نشریات دانشگاهی، حقوقی هستند، بنابراین تقویت نشریات دانشجویی و پرداختن به آنها، یک عملکرد دوسربرد است، زیرا انجمن‌های علمی هم در این راستا تقویت می‌شوند.

صفری با تاکید بر اینکه جشنواره تیتر ۱۳ یک رسالت ویژه دارد عنوان کرد: نشریات دانشجویی، نقطه عطفی ایجاد خواهد کرد، امید می‌رود که با برگزاری این جشنواره، سال پر رونقی در نشریات داشته باشیم.

 سیزدهمین دوره جشنواره رسانه و نشریات دانشجویی «تیتر» پس از دو سال وقفه با همکاری وزارت علوم و بهداشت و فعالان این حوزه از ۱۵ تا ۱۸ اردیبهشت به میزبانی دانشگاه فردوسی مشهد برگزار می‌شود.

متقاضیان سیزدهمین جشنواره سراسری رسانه و نشریات دانشجویی «تیتر ۱۳» تا ۳۰ آذر ۱۴۰۲ فرصت داشتند آثار خود را به این جشنواره ارسال کنند، آثار رسیده در دی  توسط هیئت داوران بررسی شد و حال  این جشنواره با شعار «برای ایران بنویسیم» برگزار می‌شود.

چهار هزار نشریه دانشجویی در کشور زیر نظر دانشگاه‌های وزارت علوم چاپ می شود.

 

دیگر خبرها

  • برگزاری اردوی آموزشی تابستانه اندیشه جامع تمدن نوین اسلامی
  • برگزاری اردوی تیم تنیس روی میز دختران جوان
  • روز پرکار اورژانس در ورزشگاه یادگار امام تبریز
  • اجتماع بزرگ صادقیون با میزبانی از شهید گمنام برگزار می‌شود
  • برگزاری جشنواره تیتر دانشجویی کشور در مشهد
  • دومین نشست کارگروه ملی امام رضا (ع) برگزار شد
  • پس از ورزشگاه یادگار تبریز، ورود زنان به ورزشگاه امام خمینی اراک هم ممنوع شد!
  • ابهام در میزبانی استقلال در لیگ دسته اول
  • برگزای بازی پرسپولیس و آلومینیوم بدون حضور بانوان هوادار
  • ممنوعیت ورود بانوان به ورزشگاه امام خمینی(ره) اراک