Web Analytics Made Easy - Statcounter

کریمی، مدیر کل امور عشایری لرستان گفت: 5 میلیارد تومان اعتبار برای تامین آب شرب کانون های عشایری لرستان اختصاص یافت و 350 خانوار عشایری از آب شرب بهره مند می شوند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سعید کریمی در گفت و گو با خبرنگار سفیر افلاک با بیان اینکه وضعیت آب شرب در مناطق عشایری رضایت بخش است اظهار داشت: مبلغ پنج میلیارد تومان اعتبار برای آبرسانی ۳۵۰ خانوار عشایری در نظر گرفته شده تا دسترسی به آب شرب سالم داشته باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: بیش از ۱۴ هزار خانوار عشایری در استان لرستان زندگی می کنند که در حال حاضر ۴۳ درصد از جمعیت عشایری در استان لرستان از آب شرب سالم بهره مند هستند که با اجرای پروژه آبرسانی جدید میزان بهره مندی خانوارها افزایش می یابد.

مدیرکل امور عشایری استان لرستان از راه اندازی کارگاه کنسانتره تامین علوفه دام در استان خبر داد و عنوان کرد: این کارگاه با هدف تامین علوفه برای پروار دام راه اندازی می شود که  هدف از این کارگاه دسترسی راحت و آسان عشایر به علوفه برای دام است.

وی تصریح کرد: سوله این کارگاه قبلا ساخته شده و همچنین برای تجهیزات این کارگاه بیش از یک میلیارد تومان هزینه شده است.

انتهای پیام/

منبع: دانا

کلیدواژه: میلیارد تومان آب شرب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۲۳۳۷۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تخصیص ۱۷۰ میلیارد تومان اعتبار برای عمران و توسعه روستاهای گلستان

محمدرضا ولی الهی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: ۱۷۰ میلیارد تومان اعتبار در سفرهای ریاست جمهور به استان گلستان برای عمران و توسعه روستاها مصوب شد.

معاون عمران روستایی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان گلستان گفت: در سفر اول ریاست جمهوری به استان گلستان مبلغ ۱۴۰ میلیارد تومان اعتبار برای عمران و توسعه روستاهای استان در قالب تهیه و اجرای طرح‌های هادی، اجرای بافت باارزش روستایی و ایمن سازی روستاهای در معرض خطر مصوب شد که ۲۶۹ روستای استان از آن بهره مند شدند.

وی با اشاره به اینکه از محل مجموع این اعتبارات ۲۲۸ روستا از نعمت طرح هادی برخوردار می‌شوند، افزود: طرح بهسازی بافت ۱۲ روستا اجرایی و همچنین ایمن سازی ۲۵ روستا در دستور کار قرار گرفت.

ولی الهی با بیان اینکه تا کنون ۱۱۵ میلیارد تومان از این اعتبارات تخصیص و به بنیاد مسکن استان ابلاغ شده است، اظهار کرد: بخش عمده‌ای از این اعتبارات در قالب پروژه‌های عمرانی در روستاهای استان هزینه شده و یا در حال کارسازی است.

کد خبر 6090056

دیگر خبرها

  • انتقاد مدیریت بحران استان از نبود تخصیص اعتبار بحران به استان
  • تخصیص ۱۷۰ میلیارد تومان اعتبار برای عمران و توسعه روستاهای گلستان
  • تخصیص ۳۰۴ میلیارد اعتبار برای پروژه جهاد آبرسانی همدان
  • تخصیص ۳۰۰ میلیارد ریال برای تکمیل طرح تغذیه مصنوعی بندان
  • تخصیص اعتبار ۱۵۰ میلیارد تومانی برای تکمیل کمربندی ایلخچی
  • اقدام فوری برای مرمت بند خاکی ابراهیم آباد
  • تخصیص بیش از ۳ هزار میلیارد ریال اعتبار برای تأمین برق شهرک‌های صنعتی یزد
  • پیگیری تکمیل راه آهن دورود به خرم‌آباد
  • تخصیص بیش از ۳ هزار میلیارد ریال اعتبار برای تامین برق پایدار در شهرک‌های صنعتی یزد
  • تخصیص ۴۳۵ میلیارد برای اجرای طرح‌های آبی استان قزوین