Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری آریا»
2024-05-07@16:13:08 GMT

کتابچه عملکرد و اهداف ایمپاسکو منتشر شد

تاریخ انتشار: ۱۹ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۲۳۳۷۶۹

کتابچه عملکرد و اهداف ایمپاسکو منتشر شد

خبرگزاری آریا - کتابچه عملکرد و اهداف شرکت تهیه و تولید مواد معدنی ایران با نگاهی به اقدامات سال 1398 و برنامه های آینده این شرکت منتشر شد.
به گزارش خبرگزاری آریا به نقل از روابط عمومی شرکت تهیه و تولید مواد معدنی ایران، کتابچه عملکرد و اهداف ایمپاسکو در 7 بخش و 71 صفحه با نگاهی به اقدامات سال 1398 و برنامه های آتی این شرکت تهیه شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


کتابچه عملکرد و اهداف شرکت تههی و تولید مواد معدنی ایران در ابتدا به جایگاه ایمپاسکو در بخش صنعت و معدن کشور، ماموریت، چشم انداز و ارزش ها، استراتژی های کلان و دستاوردها در تحقق استراتژی ها در سال های 97 تا 98 می پردازد.
در بخش های دیگر این گزارش اکتشاف، تولید و ایمنی، توسعه، آموزش و پژوهش، جذب سرمایه گذار (برون سپاری) و در پایان راهبردها و برنامه های سال 99 مورد بررسی قرار می گیرد.
برای مشاهده این گزارش فایل پیوست را از اینجاhttp://www.impasco.gov.ir/wp-content/uploads/2020/09/IMPASCO-Booklet-2020-Web-Version-S1.pdf دانلود نمایید.

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۲۳۳۷۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش ۴۳ درصدی تولید ماشین آلات سنگین راهسازی و معدنی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، معاون ماشین آلات و تجهیزات وزارت صمت می‌گوید: وضع مطلوب این بخش وابسته به ادامه افزایش در سه سال آینده است.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • قرارگاه توسعه صنعت پتروشیمی تشکیل می‌شود
  • اشتغال زایی مستقیم ۱۴۳ هزار نفری در صنعت پتروشیمی
  • ایران و فائو در زمینه تولید زعفران پروژه جدید امضا کردند
  • همایش‌های هسته‌ای تسهیل کننده نیمی از اهداف توسعه پایدار
  • ارائه گزارش عملکرد مدیریت شهری شیراز در سال ۱۴۰۲
  • برنامه های و اهداف شرکت گلتاش در سال ۱۴۰۳
  • تولیدات فاخر علمی از اهداف مهم بنیاد ملی علم
  • واکنش عجیب طراح برنامه اقتصادی رییسی به وضعیت هزینه‌کرد دولت/ جبراییلی هم به شادی بی‌دلیل خبرگزاری دولت اعتراض کرد
  • ایفای مسئولیت اجتماعی صنایع برای واحد تجاری، جامعه و محیط سودمند است
  • افزایش ۴۳ درصدی تولید ماشین آلات سنگین راهسازی و معدنی