Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها- کاندیدای دور دوم انتخابات در حوزه انتخابیه ‌دهلران، آبدانان، دره‌شهر و بدره با انتقاد از عدم توسعه نیافتگی این حوزه انتخابیه گفت: چرا قطب "نفت و گاز‌"‌ ایران توسعه نیافته است؟. - اخبار استانها -

بهزاد علیزاده در گفت وگو با خبرنگار تسنیم در ایلام با بیان اینکه با درک  صحیح از شرایط استراتژیکی و ژئوپلتیکی کشور و تحولات جهانی به ویژه خاورمیانه و همچنین ‌حوزه انتخابیه و با برنامه محوری و با توجه شرایط و موقعیت استان ایلام به ویژه ‌جنوب استان ایلام و توانمندی‌های اقتصادی و جغرافیا‌ و موقعیت استانی و استعدادهای انسانی و فرهنگی وارد عرصه انتخابات شده‌ام، اظهار داشت: ‌با  آسیب‌شناسی‌های‌ شرایط و معضلات اجتماعی و موانع رشد و توسعه استان ایلام، تمام تلاشم را برای رفع این مشکلات و معضلات به کار خواهم گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

‌کاندیدای ‌دور دوم انتخابات مجلس یازدهم با بیان اینکه تمام تلاشم را در جهت انسجام و اهتمام به مسائل ملی و منطقه‌ای و رشد و بالندگی حوزه انتخابیه در ابعاد اجتماعی، اقتصادی و فرهنگی به کار خواهم گرفت، گفت: با هماهنگی سایر نمایندگان استان به دنبال راهکار تحول آفرین و اثر‌گذار برای برون‌رفت از محرومیت و توسعه‌نیافتگی استان ایلام هستینم.

وی با بیان اینکه از نزدیک مشکلات حوزه انتخابیه را حس کرده و ‌با درد مردم آشنایی دارم، تصریح کرد: ‌در جهت حل ریشه‌ای و اساسی مشکلات، ضروری است تمام شرایط و ظرفیت‌ها در کنار تمام نیاز‌ها به صورت‌ جمعی و اورژانسی ‌دیده شده و ‌برای حل آنها ‌نهادهای اجرایی ورود کرده و نمایندگان مجلس نیز نقش نظارتی خود را به خوبی ایفا کنند.

گزینه شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی از حوزه کرج در انتخابات مجلس مشخص شد

تمدید یکروزه مهلت ثبت مشخصات نمایندگان ناظر نامزدهای مرحله دوم انتخابات مجلسجمعه؛ آغاز مرحله دوم انتخابات مجلس در 11 حوزه

علیزاده با اشاره به محرومیت و آلام مردم مرز‌نشین خاطرنشان کرد: ‌پیگیری خواسته‌های مردم را ‌افتخار دانسته و تلاش دارم ‌مسئله  بیکاری و دغدغه اشتغال جوانان  و مسکن مردم و زوج‌های جوان‌، مشکلات راه‌ها، درمان‌، ‌آب و مسائل کشاورزی و پروژه‌های عمرانی و بر زمین مانده را پیگیری کرده و با رایزنی با وزارت نفت ‌صنایع تبدیلی و شهرک‌های صنعتی در این حوزه را در استان فعال کنیم.‌

وی شناخت ‌موانع توسعه‌نیافتگی حوزه انتخابیه به رغم دارا بودن سرمایه عظیم "نفت و گاز‌"‌ را یکی از دلایل حضور در انتخابات عنوان کرد و افزود: ‌زبان گویای مردم و مشکلات و معضلات آنان  خواهم بود و ‌با فراهم کردن ‌راهکاری قانونی برای درمان درد و رنج و ‌خواسته‌های اساسی مردمان دیارم تلاش می‌کنیم.

علیزاده ‌نظارت بر توسعه امور کشور و درک مقتضیات کلی جامعه و ‌ارائه راه حل صحیح و عالمانه برای حل مشکلات‌ اقتصادی‌، سیاسی، فرهنگی، رفاهی و درمانی‌ را از مهم‌ترین اولویت‌هایش در صورت حضور در مجلس عنوان کرد و ادامه داد: ‌در دولت‌های گذشته نیز سابقه مسئولیت اجرایی داشته و یکی از اولویت‌های خود برای مجلس یازدهم را تلاش برای بهبود فضای "کسب و کار" خواهم گذاشت.

وی پیگیری تحقق اقتصاد مقاومتی و اجرای بیانیه گام دوم انقلاب را مورد تاکید قرار ‌داد‌  و گفت: ‌ما کشوری هستیم که از سال  1278 هجری شمسی عادت به خام‌فروشی نفت‌ کرده‌ایم و با توجه به اینکه کاهش قیمت جهانی نفت و تحریم ایران در حوزه نفتی به ویژه در دهه‌های گذشته تاثیر مستقیمی بر اقتصاد کشور و ‌سطح زندگی مردم داشته است، یکی از برنامه‌های اصلی من برای مجلس یازدهم، حذف قوانین مزاحم "کسب و کار" خواهد بود.

انتهای پیام/180/ش

منبع: تسنیم

کلیدواژه: دوم انتخابات مجلس حوزه انتخابیه استان ایلام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۲۳۳۸۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

21 اردیبهشت برگزاری دومین دور انتخابات مجلس در حوزه انتخابیه بیرجند، درمیان و خوسف


به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای خراسان جنوبی، بر اساس جدول زمانبندی انتخابات، دومین دور انتخابات مجلس در حوزه انتخابیه بیرجند، درمیان و خوسف 21 اردیبهشت برگزار می شود .

تبلیغات دور دوم انتخابات از 13 اردیبهشت آغاز می شود.

در دور اول انتخابات مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه بیرجند، درمیان و خوسف بین ۳۳ کاندیدا، هیچ کدام موفق به اخذ ۲۰ درصد از آراء نشدند و انتخابات بین سید حسن هاشمی و علی مولوی حقیقی به دور دوم کشیده شد.

                                                                    کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • زمان تبلیغات نامزدهای دور دوم انتخابات مجلس اعلام شد
  • فقط این افراد می‌توانند در دور دوم انتخابات مجلس رأی دهند + جزئیات
  • چه کسانی می‌توانند در دور دوم انتخابات مجلس رأی دهند؟
  • جزئیات جدید درباره دور دورم انتخابات مجلس /انتخابات در این حوزه ها، الکترونیکی نیست
  • تحویل صندوق‌های اخذ رأی الکترونیکی به حوزه انتخابیه قائم شهر
  • برگزارنشدن الکترونیکی دور دوم انتخابات مجلس در ورامین
  • انتخابات مجلس در ورامین تمام الکترونیک نخواهد بود
  • انتخابات ۲۱ اردیبهشت در حوزه انتخابیه ورامین تمام الکترونیک نیست
  • رأی‌گیری در حوزه انتخابیه کرمانشاه، به‌صورت الکترونیکی برگزار می‌شود
  • 21 اردیبهشت برگزاری دومین دور انتخابات مجلس در حوزه انتخابیه بیرجند، درمیان و خوسف