Web Analytics Made Easy - Statcounter

حسین محمودیه روز چهارشنبه در گفت و گو با ایرنا اظهارداشت: این پیست کاملا استاندارد به طول ۷.۵ کیلومتر و عرض حدود ۱۰ متر، موازی با جاده سپاهانشهر به شهر باغ ابریشم واقع در جنوب اصفهان خواهد بود و عملیات طراحی آن در سازمان طراحی شهرداری اصفهان در حال انجام است.

وی با اشاره به اینکه پیست مذکور از جاده اصلی که محل عبور و مرور خودروهاست ۳۰ متر فاصله دارد ادامه داد: این پروژه ورزشی در شورای ترافیک استان مصوب شد و پس از نهایی شدن طرح و تامین اعتبار حدود ۹ ماه برای احداث آن زمان نیاز است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رییس اداره فنی مهندسی اداره کل ورزش و جوانان اصفهان، تسطیح، آسفالت‌ریزی، جدول‌گذاری و برق‌کشی را از جمله عملیات ساخت پیست دوچرخه سواری جاده‌ای برشمرد.

محمودیه با بیان اینکه جاده سپاهانشهر به شهر باغ ابریشم پیش‌تر برای تمرین دوچرخه سواران استفاده می‌شد، خاطرنشان کرد: تمرین در محل آمد و شد انواع وسایل نقلیه سبک و سنگین خطرناک است و بی شک احداث این پیست ضامن جان و سلامتی ورزشکاران خواهد بود و در توسعه رشته هم نقش ویژه‌ای خواهد داشت.

وی گفت: پیست نامبرده به غیر از تمرین می‌تواند محل مناسبی برای برگزاری مسابقات استانی و ملی باشد که البته تحقق آن نیازمند تکمیل و تعبیه برخی امکانات است.

سپاهانشهر در جنوب شهر اصفهان و ابتدای جاده اصفهان -شیراز واقع شده است.ابریشم یکی از شهرهای توابع شهرستان فلاورجان در جنوب غرب اصفهان با حدود ۳۶ هزار نفر جمعیت است.

حدود ۳۱۱ هزار ورزشکار سازمان یافته و بالغ بر یک هزار و ۷۰۰ باشگاه ورزشی در استان اصفهان فعالیت می‌کنند.

برچسب‌ها اداره کل ورزش و جوانان استان اصفهان فدراسیون دوچرخه سواری اختصاصی ایرنا وزارت ورزش و جوانان اصفهان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اداره کل ورزش و جوانان استان اصفهان فدراسیون دوچرخه سواری اختصاصی ایرنا وزارت ورزش و جوانان اصفهان اداره کل ورزش و جوانان استان اصفهان فدراسیون دوچرخه سواری اختصاصی ایرنا وزارت ورزش و جوانان اصفهان اخبار کنکور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۲۳۴۰۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آتش‌سوزی گسترده انبار کالا در جنوب تهران

به گزارش «تابناک» به نقل از مهر، سید جلال ماکی شامگاه پنجشنبه گفت: انبار کالای ۵۰۰ متری به همراه یک هزار متر فضای باز مجاورت انبار لوازم یدکی دوچرخه در جنوب تهران دچار حریق شد.

سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران گفت: در یک محوطه‌ای چندین انبار و کانتینر کالا وجود داشت، که آتش نشانان مانع رسیدن آتش به این نقاط شدند اما صدای چندین انفجار در محل آتش سوزی شنیده می‌شود و سقف انبار نیز تخریب شده تاکنون مورد مصدومی نداشته است.

وی گفت: این آتش سوزی در مجتمع انباری در خیابان شهید رجایی بعد از بیمارستان شهدای هفت تیر رخ داد، که با توجه به گستردگی حادثه مأموران پنج ایستگاه آتش نشانی به همراه تانکر، لودر و سایر خودروهای پشتیبانی به محل حادثه اعزام شدند.

ملکی اضافه کرد: بیشتر لوازم داخل انباری لوازم یدکی دوچرخه بود و صدای چندین انفجارشنیده شده احتمالاً به دلیل وجود عطر، ادکلن و اسفنج بوده است.

دیگر خبرها

  • ۵ مصدوم در برخورد دو خودروی سواری در جاده قم به اصفهان
  • ابراز امیدواری مدیرکل ورزش استان برای افزایش سهمیه‌های المپیکی
  • احداث آشیانه اداره ماشین آلات راهداری و حمل و نقل جاده ای لرستان
  • آتش‌سوزی گسترده انبار کالا در جنوب تهران
  • همایش دوچرخه سواری عمومی شهر غلامان
  • آماده باش دستگاههای امدادی و خدمات رسان در مناطق جنوب و شرق استان
  • برگزاری تور بین المللی دوچرخه‌سواری خزر؛ اواخر اردیبهشت
  • ورود سامانه‌بارش‌زا به جنوب، شرق و شمال استان
  • محمودآباد میزبان تور بین‌المللی دوچرخه سواری خزر شد
  • نخستین پارک آموزش ترافیک شهرداری قزوین در محله هادی آباد