Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبکه خبر»
2024-05-07@04:36:04 GMT

آموزش حضوری دانش آموزان اجباری نیست

تاریخ انتشار: ۱۹ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۲۳۴۲۸۹

رئیس جمهور با اشاره به این که معلمان و استادان امسال بار سنگینی بر دوش دارند، گفت: برای آموزش حضوری اجباری وجود ندارد. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر،  آقای حسن روحانی در ادامه جلسه هیأت دولت با اشاره به آغاز سال تحصیلی و شیوه‌های استفاده دانش آموزان از کلاس درس، اظهار داشت: از طریق فضای مجازی و صدا و سیما هم آموزش داده می‌شود، اما بهترینش آموزش حضوری است؛ اما در عین حال برای آموزش حضوری اجباری وجود ندارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



رئیس جمهور ضمن تشکر از معلمان و اساتید که بار سنگینی بر دوش دارند، گفت: در عین حال دانش آموزان که در مدرسه هستند باید تحت نظارت آموزش و پرورش و وزارت بهداشت باشند تا سلامت آن‌ها مورد مراقبت قرار گیرد.
آقای روحانی با اشاره به این که تصمیم دولت و ستاد مقابله با کرونا برای آغاز سال تحصیلی تصمیم خوبی بود، افزود: دانش آموزان و دانشجویان ما امسال از نعمت تحصیل برخوردار خواهند بود و اساتید و معلمان ما هم بیش از سال‌های دیگر زحمت تدریس را بر عهده دارند. کد ویدیو دانلود فیلم اصلی
رئیس جمهور با تاکید بر این که قدرت ملی و مردم ما در مقاطع مختلف همواره به رخ قدرت‌های بزرگ کشیده شده، گفت: ماه شهریور برای همه درس آموز است؛ یک بار در سال ۵۷ رژیم گذشته قدرت مردم را نادیده گرفت و فکر کرد در میدان ژاله و خیابان نیروی هوایی تیراندازی و عده‌ای را مجروح و شهید کند، جلوی راه مردم را سد خواهد کرد و مردم ترسان و هراسان به خانه برمی گردند و انقلاب و نهضت تعطیل می‌شود.
آقای روحانی ادامه داد:، اما این خطای بزرگی بود که رژیم انجام داد و ملت هم ایستادگی خودش را نشان داد. یک بار هم ارتش بعثی در ماه شهریور اشتباه محاسباتی کرد و به کشور ما حمله کرد.
رئیس جمهور با اشاره به این که مردم با استقامت و توانمندی خودشان به دنیا نشان دادند که عزت و استقلال کشور و اراده ملی ما لگدکوب نخواهد شد، افزود: مردم در جنگ هشت ساله رژیم بعثی پیروز شدند.
آقای روحانی همچنین اظهار داشت: یک بار دیگر هم تروریست‌ها به کمک ابرقدرت‌ها در هشت شهریور سال ۶۰ با انفجار و شهادت رئیس جمهور و نخست وزیر فکر کردند می‌توانند بر ملت ایران فائق شوند و اراده خودشان را بر این ملت تحمیل کنند.
رئیس جمهور با تاکید بر این که شهریور ماه اراده ملی و شکست دشمنان ماست، گفت: این ماه برای همه درس آموز است که نشان می‌دهد، ملت ایران برای اهداف ملی، استقلال، عزت، نظام منتخب و حفظ سرزمین خودش از همه توان و امکانات خودش استفاده خواهد کرد.
آقای روحانی با بیان این که بعضی‌ها امروز دوباره اراده ملت ایران را به آزمون گرفتند، اظهار داشت: خطای محاسباتی آمریکا از سال ۹۷ تا امروز بر این مبنا بود که فکر کرد با فشار اقتصادی بر مردم و تحمیل تحریم ظالمانه، ملت بزرگ ایران را به زانو در می‌آورد. برچسب ها: رئیس جمهور ، روحانی ، آموزش ، اجبار

منبع: شبکه خبر

کلیدواژه: رئیس جمهور روحانی آموزش اجبار رئیس جمهور آقای روحانی دانش آموزان آموزش حضوری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبکه خبر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۲۳۴۲۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کلاس‌های بازیگری برای دانش آموزان تهرانی

به گزارش خبرنگار مهر، فرقی نمی‌کند کودک و نوجوان شما دختر باشد یا پسر؛ یکی از جذاب‌ترین مهارت‌ها برای دانش آموزان نوجوان و جوانان بازیگری است.

به تازگی یک دوره آموزش بازیگری ۳۶ ساعته برای دانش آموزان مناطق ۹ و ۲ و ۵ و ۱۷ و ۱۸ و ۱۶ به همت آموزش و پرورش شهر تهران، اتحادیه انجمن‌های اسلامی شهر تهران و شهرداری در حال برگزاری است که قرار است برگزیدگان این دوره به سریال‌های سدا و سیما و فیلم‌های سینمایی معرفی شوند.

این برنامه با حمایت اتحادیه انجمن اسلامی دانش آموزان شهر تهران و سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران در حال برگزاری است.

این برنامه پس از رایزنی و آغاز همکاری اتحادیه انجمن‌های اسلامی شهر تهران و معاونت فرهنگی و هنری منطقه ۹ شهرداری تهران آغاز شد. علاوه بر این خانه مهرآباد مکان آموزشی لازم را برای این دوره از کلاس‌های بازیگری در اختیار دانش آموزان گذاشت و کانون فرهنگی تربیتی فجر هم محیط آموزشی خود را برای آموزش بازیگری خواهران آماده کرد.

در حقیقت ویژگی بارز این دوره از کلاس‌های بازیگری، اختصاص دو کلاس کاملاً مجزا برای دختران و پسران بوده است تا همه دانش آموزان بتوانند به راحتی در کلاس‌های دوره شرکت کرده و علاوه بر آموزش بازیگری تمرینات بدن و بیان را انجام دهند.

این دوره از آموزش بازیگری در حال برگزاری است و قرار است دور جدیدی از آن در آینده‌ای نزدیک از طریق مدارس شهر تهران در سطحی وسیع‌تر برگزار گردد.

بر اساس اظهارات مربیان آموزشی این دوره که از مجموعه رسانه‌ای جنگل در این دوره حاضر هستند؛ قرار است با همکاری و معاونت مسئولان آموزش و پرورش شهر تهران و سازمان صدا و سیما، هنرجویان این دوره آموزشی در سریال‌های تلویزیونی که قرار است برای صداوسیما تولید شود متناسب با سن و شخصیت‌های مورد نیاز به کار گرفته شوند.

کد خبر 6096976 علی قدمی

دیگر خبرها

  • باشگاه خبرنگاران پلیس در اردبیل راه اندازی شد
  • مشکل رفت‌وآمد دانش آموزان شهرستان دیر حل شود
  • تشریح جزئیات جهش تحصیلی دانش‌آموزان
  • اجباری نبودن لباس فرم برای دانش آموزان
  • طراحی سؤالات امتحانات نهایی فقط از کتب درسی است
  • کلاس‌های بازیگری برای دانش آموزان تهرانی
  • لباس فرم برای دانش آموزان اجباری نیست
  • آموزش درس زندگی به دانش آموزان در مدرسه‌ای در یزد
  • آموزش درس زندگی به دانش آموزان
  • سوالات امتحانات نهایی دانش‌آموزان چطور طراحی می‌شود؟