Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، سیدحسین چاکری‌بادی رئیس اداره میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی شهرستان آران و بیدگل گفت: مجوز فعالیت شرکت خدمات مسافرتی و گردشگری نگین گشت کویر در شهرستان آران و بیدگل در جلسه کمیسیون فنی نظارت بر دفاتر خدمات مسافرتی و گردشگری استان اصفهان لغو شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


او  گفت: بر اساس رأی کمیسیون فنی نظارت بر دفاتر خدمات مسافرتی و گردشگری استان اصفهان و به استناد ماده ۲۵ آیین نامه نظارت بر تاسیس و فعالیت دفاتر خدمات مسافرتی مصوب هیات محترم وزیران و ماده ۵۳ مقررات اجرائی- انضباطی فعالیت دفاتر خدمات مسافرتی، مجوز فعالیت شرکت خدمات مسافرتی و گردشگری نگین گشت کویر به علت عدم رعایت قوانین و مقررات مصوب، انجام تخلفات آیین نامه‌ای و شکایت‌های متعدد از نحوه عملکرد در حوزه فعالیت بند (ب) گردشگری لغو شد.
 رئیس اداره میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی شهرستان آران و بیدگل افزود: در حال حاضر ۴ دفتر خدمات مسافرتی و گردشگری در شهرستان آران و بیدگل مشغول فعالیت و ارائه خدمات هستند و به منظور ارائه خدمات مطلوب به همشهریان و گردشگران و رعایت حقوق شهروندی با هدف افزایش رضایت‌مندی هر چه بیشتر، بازرسی مستمر از فعالیت کلیه اماکن و تاسیسات گردشگری شهرستان آران و بیدگل انجام می‌شود.
چاکری‌بادی ادامه داد: همشهریان و گردشگران عزیز در صورت مشاهده تخلف توسط اماکن و تاسیسات گردشگری شهرستان آران و بیدگل شهرستان می‌توانند گزارشات خود را به حوزه گردشگری اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی شهرستان آران و بیدگل از طریق تماس با شماره تلفن‌های ۵۴۷۳۰۰۶۲ و۰۹۱۳۲۶۳۰۴۹۲ اعلام نمایند.   انتهای پیام/ی

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: میراث فرهنگی شهرستان آران و بیدگل شرکت خدمات مسافرتی خدمات مسافرتی و گردشگری شهرستان آران و بیدگل دفاتر خدمات مسافرتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۲۳۴۴۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ابراز خرسندی شهروندان آران و بیدگل از بهسازی معابر شهر + فیلم

هموارسازی معابر شهر جهت سهولت تردد شهروندان از مسائل با اهمیتی است که مسئولان شهری باید به آن توجه ویژه داشته باشند.

مدتی است مسئولان ناحیه ۲ شهرستان آران و بیدگل اقدام به تعمیر و بهسازی روکش آسفالت معابر کردند این اقدام موجب شادمانی شهروندان شد.

شهروند خبرنگار ما فیلمی ارسال کرده است که می‌توانید مشاهده کنید.

منبع: شهروند خبرنگار - اصفهان

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی   باشگاه خبرنگاران جوان شهروند خبرنگار شهروند خبرنگار

دیگر خبرها

  • شهر کَدکَن قابلیت تبدیل به قطب گردشگری ادبی شهرستان تربت‌حیدریه را دارد
  • تقدیم ۳۶۵ شهید کارگر آران و بیدگلی، مهر تأییدی بر مجاهدت جامعه کارگری شهرستان
  • افتخار دستگاه آموزشی آران و بیدگل ۳۶ شهید معلم است
  • دستگیری ۵ حفارغیر مجاز در شهرستان سوادکوه
  • اهدای ۵۹ شیء تاریخی به اداره میراث‌ فرهنگی شهرستان ملایر
  • دومین جشنواره غذاهای سنتی (آش نغوزه) در چناران برگزار می‌شود
  • برخورد قاطع با تور‌های گردشگری غیرمجاز در کردستان
  • تعداد فروشگاه‌های صنایع‌دستی استان سمنان به ۱۹ باب افزایش یافت
  • پرداخت ۷۲۴ میلیاردی مستمری تامین اجتماعی آران و بیدگل
  • ابراز خرسندی شهروندان آران و بیدگل از بهسازی معابر شهر + فیلم