Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شریان»
2024-04-29@18:41:47 GMT

شیخ دیاباته استقلال را تهدید کرد!

تاریخ انتشار: ۱۹ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۲۳۴۵۳۰

شیخ دیاباته استقلال را تهدید کرد!

مهاجم استقلال نامه‌ تازه‌ای به این باشگاه ارسال کرده است.

به گزارش شریان نیوز،شیخ دیاباته بعد از اتمام رقابت های جام حذفی ایران را ترک کرد و رفت. او برای لیگ قهرمانان آسیا کنار استقلال نخواهد بود. در ظاهر این باشگاه با توجه به عمل نکردن به مفاد قرارداد، قدرتی برای بازگرداندن شیخ ندارد. هر چند سعادتمند اخیرا گفت تعهدات خود نسبت به او و میلیچ را انجام خواهند داد اما باشگاه با مشکلات مالی زیادی روبروست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

دیروز اما اتفاق تازه ای در این زمینه رخ داد. شیخ دیاباته و وکیلش با ارسال نامه ای تهدید آمیز به باشگاه استقلال خواستار تعیین تکلیف بدهی ها شدند. رقمی که آنها درخواست کرده‌اند، رقم بسیار سنگینی بوده است. دیاباته تمام باقی مانده دستمزد به همراه آپشن های قراردادش را درخواست کرده است. در این نامه همچنین تاکید شده در صورتی که استقلال نتواند پول را پرداخت کند قرارداد طرفین فسخ خواهد شد. دیاباته برای فصل آینده هم با این باشگاه قرار داد دارد. در صورتی که او قراردادش را فسخ کند، بازیکن آزاد خواهد شد و در آن صورت می تواند به عنوان بازیکن آزاد راهی باشگاه دیگری شود.

منبع: شریان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shariyan.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شریان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۲۳۴۵۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دانشجوی آمریکایی: بزرگترین تهدید جهان اسرائیل و آمریکاست

متاسفانه طی سال‌ها و دهه اخیر، بعد از رها شدن فضای مجازی و رشد قارچ‌گونه‌ی کانال‌ها و صفحات وطن‌فروش رفته‌رفته مخاطب با این سوال رو به رو شد که آتش‌زدن پرچم آمریکا و اسرائیل و مرگ فرستادن بر آنها کار درستی بوده است؟

پاسخ این سوال را در روزهای اخیر، براندازها با زبان بی‌زبانی داده‌اند: وقتی دانشگاه‌های غرب مرگ بر بچه‌کش و حامیانش سر می‌دهند یعنی هیچ بعید نیست، تصمیم‌سازهایی در جهان غرب در آینده بالا‌نشین شوند که مسائل را از زاویه نگاه جمهوری اسلامی و مردم ایران می‌بینند.

در واقع شعارهای مرگ بر اسرائیل و آمریکا طی ۴۵ سال و آتش‌زدنِ پرچم‌ها جرقه‌ای بود که زده شد تا این آتش بالاخره شعله‌ور شد. و حالا جواب داده و پژواک این صدا نه از کشورهای مسلمان که از پایتخت‌های غربی به گوش جهانیان می‌رسد.

رسانه دانلود

دیگر خبرها

  • دانشجوی آمریکایی: بزرگترین تهدید جهان اسرائیل و آمریکاست
  • چین، آمریکا را تهدید به اقدام تلافی جویانه کرد
  • خودشان بهتر می‌دانند، اهل تهدید پوچ نیستم!
  • اعتراض باشگاه استقلال به برنامه سازمان لیگ
  • اعتراض استقلال به برنامه هفته پایانی لیگ برتر
  • اعتراض باشگاه استقلال به برنامه هفته پایانی لیگ برتر
  • وزیر دارایی اسرائیل «نتانیاهو» را تهدید کرد
  • داعش جام جهانی ورزشی را تهدید کرد + تصویر
  • بخشی از فرودگاه «ونوکوو» مسکو تخلیه شد
  • تهدید به بمب‌گذاری در سفارت روسیه در برزیل