Web Analytics Made Easy - Statcounter

شهردار ایلام گفت: پیشنهاد تبدیل کاخ فلاحتی به بوستان و همچنین جانمایی موزه مردم شناسی ایلام در درون کاخ ارائه و تفاهم نامه‌هایی نیز در این خصوص با دستگاه‌های مسئول به امضا رسید، اما به دلیل همراهی نکردن برخی دستگاه‌ها تاکنون اجرایی نشده است.

به گزارش ایمنا، طالب صادقیان اظهار کرد: یکی از مشکلات کنونی شهر ایلام کمبود سرانه فضای سبز در هسته مرکزی شهر است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: قرارگیری کاخ فلاحتی در هسته مرکزی با توجه به وجود درختان کهنسال و قنات‌های متعدد می‌تواند به تأمین فضای سبز در این محدوده از مرکز شهر ایلام کمک کند.

شهردار ایلام یادآور شد: پیشنهاد تبدیل کاخ فلاحتی به بوستان و همچنین جانمایی موزه مردم شناسی ایلام در درون کاخ ارائه و تفاهم نامه‌هایی نیز در این خصوص با دستگاه‌های مسئول به امضا رسید، اما به دلیل همراهی نکردن برخی دستگاه‌ها تاکنون اجرایی نشده است.

صادقیان تاکید کرد: قرار بود ۲۰۰ میلیارد ریال از محل اجرای این پروژه در اختیار جهاد کشاورزی قرار گیرد و حتی استاندار ایلام نیز با پرداخت ۵۰ میلیارد ریال به صندوق توسعه کشاورزی موافقت و سازمان بازآفرینی شهری نیز قول‌هایی برای مشارکت در این برنامه داشت.

وی اضافه کرد: انتظار داشتیم همراهی و استقبال بیشتری برای عملیاتی کردن تبدیل کاخ فلاحتی به بوستان طبیعی و موزه مردم شناسی با توجه به خواست عمومی و همچنین کمکی که به افزایش سرانه فضای سبز در هسته مرکزی شهر ایلام می‌کرد از سوی دستگاه‌های مسؤول صورت می‌گرفت که شاهد آن نبودیم.

شهردار ایلام یکی دیگر از مزیت‌های اجرای این پروژه را خارج شدن کاخ فلاحتی از حصار شکل گرفته و تبدیل آن به محلی برای بازدید گردشگران و مهمانان غیربومی برشمرد و عنوان کرد: این طرح می‌تواند در معرفی تاریخ، فرهنگ و تمدن ایلامیان تأثیر بسزایی داشته باشد.

صادقیان یکی از آرزوهای خود را تبدیل مدرسه شهید احمد کرمی به بوستان دانش‌آموز برشمرد و گفت: اجرای این پروژه نیز می‌تواند این مکان را با توجه به قرار گرفتن در هسته مرکزی شهر به محلی برای تقویت تعاملات اجتماعی تبدیل کند.

منبع: ایرنا

کد خبر 443343

منبع: ایمنا

کلیدواژه: شهرهاي ايران شهروند حقوق شهروندی ایلام مشارکت شهروندان موزه شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق موزه مردم شناسی هسته مرکزی کاخ فلاحتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۲۳۴۵۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آمادگی برای ساماندهی ۵۸۰۰ گروه‌ جهادی در خراسان رضوی/دستگاه‌های اجرایی با گروه‌های جهادی متصل می‌شوند

به گزارش قدس خراسان به نقل از اداره کل روابط عمومی استانداری خراسان رضوی، یعقوبعلی نظری پنجشنبه ۱۳ اردیبهشت در نشست ستاد پشتیبانی از حرکت‌های جهادی استان که با حضور سردار زهرایی فرمانده بسیج سازندگی سازمان بسیج کشور در سالن شهید باهنر استانداری برگزار شد، اظهار کرد: ضرورت دارد گروه‌های جهادی تحت ساماندهی قرار بگیرند و برای حل مشکلات در اتصال با دستگاه‌های اجرایی باشند.

استاندار خراسان رضوی با اشاره به اینکه گروه‌های جهادی می‌توانند در حوزه ساخت راه‌های روستایی متصل با مجموعه راهداری باشند، افزود: ارتباط گروه‌های جهادی که کارکرد تخصصی دارند با دستگاه‌ها باید سامان پیدا کند.

وی تاکید کرد: به دستگاه‌ها ابلاغ خواهیم کرد تا به صورت مستمر با گروه‌های جهادی کار کنند. بر این اساس آمادگی داریم ۵۸۰۰ هزار گروه جهادی استان را ساماندهی و به دستگاه‌ها متصل کنیم تا از نظر موضوعی کار کنند.

دیگر خبرها

  • عملکرد فصل معیشت و رفاه در قانون جامع خدمات رسانی به ایثارگران
  • نصب ۴۰ دستگاه آشکارساز چمدانی در گمرکات اجرایی کشور
  • ایجاد نخستین ایستگاه مدرن لرزه‌نگاری در قشم
  • رونمایی از دستگاه میکروب‌شناسی در ایران
  • رونمایی از دستگاه میکروب شناسی در ایران
  • آمادگی برای ساماندهی ۵۸۰۰ گروه‌ جهادی در خراسان رضوی/دستگاه‌های اجرایی با گروه‌های جهادی متصل می‌شوند
  • رونمایی از دستگاه میکروب‌شناسی در نمایشگاه علوم آزمایشگاهی
  • رونمایی از دستگاه میکروب شناسی در کنگره علوم آزمایشگاهی
  • وضعیت دستگاه‌های اجرایی در هوشمندسازی بررسی شد
  • تعیین ۳۵ شعبه دیوان عدالت اداری برای احقاق حق کارگران